Marokkanen met een Limburgs accentquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een beetje. Maar niet zo'n Limburgse hoor
Beetje hetzelfde als Marokkanen/Algerijnen met een Vlaams accent. Daar moet ik altijd om lachen.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als Marokkanen/Algerijnen met een Vlaams accent. Daar moet ik altijd om lachen.
Ik heb niks in het bijzonder tegen Friesland hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is gewoon droog in Heerenveen.
inb4 Friesland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
-nquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het enige goede wat uit Friesland komt is Doutze.
vandaag binnen als het goed isquote:
bohh Verhoek ook naar Southampton?quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vandaag binnen als het goed is![]()
26 augustus 2014 * Aflevering met handtekening en niet bij buren
laatste natuurlijk want Den Haag
[..]
bohh Verhoek ook naar Southampton?
geen. 2 weken in de doosquote:
Ik weet niet wat pijnlijker is, dit lezen of de slechte seizoensstartquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]Heeft onze knuffelmolukker stront in zijn ogen?
Ik zit dan ook niet de hele dag op google images te kwijlen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan zijn. Ik weet tenminste hoe ze heet
Ik heb zo'n voorgevoel dat het een Mario Been seizoen gaat worden. Freshj Russen gaat de Kerst niet halen..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik weet niet wat pijnlijker is, dit lezen of de slechte seizoensstart
Ik zou het niet eens erg vinden. Ik vond Rutten al niks, maar toen las ik overal dat hij goed zou zijn met de jeugd. Dus toen dacht ik dat het misschien nog wat kon worden, maar hij haalt er meteen alle jeugd uit. Bilal/JP spelen slecht, maar ze moeten juist vertrouwen krijgen er weer uit te komen. En dan zie je Immers/Mathijsen schutteren en die hebben een permanente plekquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat het een Mario Been seizoen gaat worden. Freshj Russen gaat de Kerst niet halen..
Google images?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zit dan ook niet de hele dag op google images te kwijlen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |