Geen Hahn die ernaar kraaitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Met schaken denk je ook 3 zetten vooruit. Dat is hij geloof ik vergeten..
In dat geval moet je denk ik TOTS Tevez hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die hebben geen totsHeb nu een full tots team
. Maar klose voldoet niet. (en is eigenlijk ook geen tots maar wel blauw) Dus misschien toch maar geen full tots gebuiken en 1 if neerzetten.
Heb ik al. Dus ga toch maar voor een if of motm.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval moet je denk ik TOTS Tevez hebben.
Ik heb zelf een MOTM Higuain. Best over te sprekenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb ik al. Dus ga toch maar voor een if of motm.
iMOTM Muller is wel goed als ST maar niet als CFquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:44 schreef Kiid het volgende:
Spelen jullie met high/high spitsen dan? Die vermijd ik altijd al is dat best jammer want er zijn wel een aantal goede spitsen met high/high (Rooney/Costa)
High / high hoeft geen probleem te zijn. Ligt beetje aan je formatie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:44 schreef Kiid het volgende:
Spelen jullie met high/high spitsen dan? Die vermijd ik altijd al is dat best jammer want er zijn wel een aantal goede spitsen met high/high (Rooney/Costa)
Nee. Ik heb met Costa gespeeld maar die viel me een beetje tegen (wellicht ook door de WR's). Tevez gebruik ik als CAM.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:44 schreef Kiid het volgende:
TOTS Costa heeft echt zieke stats, maar ik koop hem niet vanwege zijn high/high workrates. Voor de rest heb ik niet echt een voorkeurquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee. Ik heb met Costa gespeeld maar die viel me een beetje tegen (wellicht ook door de WR's). Tevez gebruik ik als CAM.
Ik ben de afgelopen maanden ook nog geen enkele TOTS Costa tegengekomen bij tegenstanders eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
TOTS Costa heeft echt zieke stats, maar ik koop hem niet vanwege zijn high/high workrates. Voor de rest heb ik niet echt een voorkeur
Ja, dat zou wel kunnen. Ik speel nu 4-3-3 (2) met maar 1 spits en die is een beetje het aanspeelpunt en moet goed kunnen dribbelen/passen. IF/MOTM Van Persie is perfect al zou IF Jovetic ook perfect zijn in die rol.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:54 schreef DutchSL het volgende:
Ik vond NIF Costa (of was het UP Costa, zou het niet meer weten) wel ok-ish, maar Cavani vond ik ronduit kut.
Maar kan ook aan aan andere factoren liggen als formatie/spelers er omheen/was-gewend-aan-Ibra-en-dan-komt-Cavani-op-die-plek etc
Ik vond het bij Costa ook moeilijk de vinger op de zere plek te leggen. Weet niet precies waar het aan schortte, maar Benzema was absoluut veel beter. En toen ik Neymar erbij zette liep het als een trein.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:54 schreef DutchSL het volgende:
Ik vond NIF Costa (of was het UP Costa, zou het niet meer weten) wel ok-ish, maar Cavani vond ik ronduit kut.
Maar kan ook aan aan andere factoren liggen als formatie/spelers er omheen/was-gewend-aan-Ibra-en-dan-komt-Cavani-op-die-plek etc
In FUT 12 was mijn Pato-Cavani duo wel geweldig en toen had Cavani ook al high/high volgens mij.
Benzema vond ik maar een pauper.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond het bij Costa ook moeilijk de vinger op de zere plek te leggen. Weet niet precies waar het aan schortte, maar Benzema was absoluut veel beter. En toen ik Neymar erbij zette liep het als een trein.
Bevestigt maar weer eens mijn vermoeden: JBGS.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Benzema vond ik maar een pauper.
Muller >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Benzemaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bevestigt maar weer eens mijn vermoeden: JBGS.
Sniequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Muller >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Benzema
MANDZUKICquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:44 schreef Kiid het volgende:
Rooney is dan ook prima op CAMquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:44 schreef Kiid het volgende:
Ik voel je broeder.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:23 schreef Toefjes het volgende:
Zo, Messi hebben we ook weer gehad, op de TP dat kereltje. Ik had een vrije trap, en hij schoot over. Betaal je 7.3 miljoen voor een speler die een vrije trap overschiet
Je dat is gewoonweg kut. Als hij dat bij mij flikt, discard ik hem direct. Echt te belachelijk voor woorden, over het paard getild pokkeventje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:23 schreef Toefjes het volgende:
Zo, Messi hebben we ook weer gehad, op de TP dat kereltje. Ik had een vrije trap, en hij schoot over. Betaal je 7.3 miljoen voor een speler die een vrije trap overschiet
Die heb ik in FUT14 gehad, maar ik vond Messi toch wel een tikkie beter...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:26 schreef DutchSL het volgende:
In FUT 13 was Messi maar 300 coins en heette hij Maximiliano Moralez
In FUT 14 vond ik hem ook niet goed, maar ik gebruikte hem als wide CAM in 4222 vorig jaar en dit jaar, maar dat hele systeem vind ik niet fijn dit jaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die heb ik in FUT14 gehad, maar ik vond Messi toch wel een tikkie beter...
Ja wel redelijke filmquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:30 schreef Freire het volgende:
Iemand Snowpiercer gezien? Is het een aanrader?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen Balo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:35 schreef rolls-reus het volgende:
Er zijn weer tranfsers uit toch?
Heb die sheet net verwijderdiemand die het linkje nog heeft?
You dont sayquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:39 schreef Kiid het volgende:
Je kan vast mad dough maken als je die Balotelli gaat refreshen door mensen niet weten dat het de nieuwe is. Maar de auto-buyers zijn je dan vast voor
Dat is idd best netjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Messi loopt bij mij als CAM 1 op 2. Vind ik best prima eigenlijk hoor.
Ik mag hopen dat EA zich met belangrijkere zaken bezig gaat houden dan transfers, zo een maand voor FUT15 komt. Fijne gameplay en een goede manier om te traden zouden best aardig zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik mag hopen dat EA die sheet nog wel aanpast met meer transfers. Dit is te armoedig.
Traden moet inderdaad gewoon terug komen. Dit stopt toch helemaal niksquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat EA zich met belangrijkere zaken bezig gaat houden dan transfers, zo een maand voor FUT15 komt. Fijne gameplay en een goede manier om te traden zouden best aardig zijn.
lekker boeiend fifa 15 is er al bijna.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik mag hopen dat EA die sheet nog wel aanpast met meer transfers. Dit is te armoedig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |