Ik voel je broeder.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:23 schreef Toefjes het volgende:
Zo, Messi hebben we ook weer gehad, op de TP dat kereltje. Ik had een vrije trap, en hij schoot over. Betaal je 7.3 miljoen voor een speler die een vrije trap overschiet
Je dat is gewoonweg kut. Als hij dat bij mij flikt, discard ik hem direct. Echt te belachelijk voor woorden, over het paard getild pokkeventje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:23 schreef Toefjes het volgende:
Zo, Messi hebben we ook weer gehad, op de TP dat kereltje. Ik had een vrije trap, en hij schoot over. Betaal je 7.3 miljoen voor een speler die een vrije trap overschiet
Die heb ik in FUT14 gehad, maar ik vond Messi toch wel een tikkie beter...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:26 schreef DutchSL het volgende:
In FUT 13 was Messi maar 300 coins en heette hij Maximiliano Moralez
In FUT 14 vond ik hem ook niet goed, maar ik gebruikte hem als wide CAM in 4222 vorig jaar en dit jaar, maar dat hele systeem vind ik niet fijn dit jaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die heb ik in FUT14 gehad, maar ik vond Messi toch wel een tikkie beter...
Ja wel redelijke filmquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:30 schreef Freire het volgende:
Iemand Snowpiercer gezien? Is het een aanrader?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen Balo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:35 schreef rolls-reus het volgende:
Er zijn weer tranfsers uit toch?
Heb die sheet net verwijderdiemand die het linkje nog heeft?
You dont sayquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:39 schreef Kiid het volgende:
Je kan vast mad dough maken als je die Balotelli gaat refreshen door mensen niet weten dat het de nieuwe is. Maar de auto-buyers zijn je dan vast voor
Dat is idd best netjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Messi loopt bij mij als CAM 1 op 2. Vind ik best prima eigenlijk hoor.
Ik mag hopen dat EA zich met belangrijkere zaken bezig gaat houden dan transfers, zo een maand voor FUT15 komt. Fijne gameplay en een goede manier om te traden zouden best aardig zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik mag hopen dat EA die sheet nog wel aanpast met meer transfers. Dit is te armoedig.
Traden moet inderdaad gewoon terug komen. Dit stopt toch helemaal niksquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat EA zich met belangrijkere zaken bezig gaat houden dan transfers, zo een maand voor FUT15 komt. Fijne gameplay en een goede manier om te traden zouden best aardig zijn.
lekker boeiend fifa 15 is er al bijna.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik mag hopen dat EA die sheet nog wel aanpast met meer transfers. Dit is te armoedig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |