Die koop ik gewoon bij de Wibra/Zeeman om de hoek gr grquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar kent ie het ook van, alleen heeft ie dat laatst al opgezocht toen ie nieuwe onderbroeken wilde kopen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar kent ie het ook van, alleen heeft ie dat laatst al opgezocht toen ie nieuwe onderbroeken wilde kopen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Permaban voor Timmy, eindelijk.
Kaarsen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:01 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heten die dingen ook alweer?
Iconen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:05 schreef Zhano het volgende:
Godver, ik dacht dat er echt een specifieke naam was voor dit soort glaasjes met saints oid.
Doe het dan ook goed. Dit is weer half werkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:07 schreef ThadCastle het volgende:
Boh alleen van Basten nog proberen en dan ben ik er klaar mee.
Pele, Matthaus, Cannavaro, Maldini, de Boer, Seaman, VdS, Sheringham en de Boer geloof ik wel
Klopt. Pele is sws onmogelijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe het dan ook goed. Dit is weer half werk
jonge dat is niet NFS, dat is Brian's Skylinequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja lees het ook net.
[..]
[ afbeelding ]
Kevin ga je ook een next gen console kopen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jonge dat is niet NFS, dat is Brian's Skyline
Ja dat was het idee..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jonge dat is niet NFS, dat is Brian's Skyline
Dat sowieso niet. Via EA forum zou je hem kunnen traden maar hij is ongeveer 30 mil waardquote:
nee ik hou het lekker bij mijn xbox totdat ie kapot gaat of totdat ik genoeg geld hebquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kevin ga je ook een next gen console kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |