Agh dat zit ook allemaal om de hoek.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je van drugs, alcohol, gokken en hoeren houdt dan is Amsterdam de hemel op aarde
Rotterdamquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh dat zit ook allemaal om de hoek.1 voordeel: je hoeft niet naar dat irritante accent te luisteren.
Ach als je een beetje je best doet kan je dat in elke grote stad wel toch :pquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je van drugs, alcohol, gokken en hoeren houdt dan is Amsterdam de hemel op aarde
Sterker nog, in een dorp ook: Sauna Diana zit hier om de hoekquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ach als je een beetje je best doet kan je dat in elke grote stad wel toch :p
Die gaat op een tegeltje in de WC.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:30 schreef Kiid het volgende:
Rotterdam is als zuurstof; je kan het wel haten, maar uiteindelijk heb je het toch nodig. Rotterdam
Je hebt gelijk een beetje leedvermaak is altijd nodig jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:30 schreef Kiid het volgende:
Rotterdam is als zuurstof; je kan het wel haten, maar uiteindelijk heb je het toch nodig. Rotterdam
Beter veeg je gewoon met wc-papier... weirdoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die gaat op een tegeltje in de WC.
niet gewoon met 2 vingers je reet afvegen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Beter veeg je gewoon met wc-papier... weirdo
huh watquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:52 schreef Toefjes het volgende:
Kreeg een week of 2 geleden een berichtje voor een wedstrijd waarin stond: "pink slips"? Ik dacht dat hij verwees naar Ronaldo en Neymar
Oh, ligt dus niet aan mij. Schijnt dus een soort wager te zijn, maar dan niet met inzet een x aantal coins, maar een speler.quote:
Ja ik weet wat een pink slip is, maar snap niet wat jij dan dachtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, ligt dus niet aan mij. Schijnt dus een soort wager te zijn, maar dan niet met inzet een x aantal coins, maar een speler.
Niet in Nederland dus slaat nergens op. Rijden voor je rijbewijs ofzo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja ik weet wat een pink slip is, maar snap niet wat jij dan dachtPink slips komt vanuit het autoracen waar je racet om elkaars auto te winnen, en die eigendomspapieren zijn roze..
zijn al die uren NFS toch nog ergens goed voor geweestquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja ik weet wat een pink slip is, maar snap niet wat jij dan dachtPink slips komt vanuit het autoracen waar je racet om elkaars auto te winnen, en die eigendomspapieren zijn roze..
Pink slip staat volgens mij van origine voor ontslag krijgen en dat die papieren ook roze waren in USA.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja lees het ook net.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pink slip staat volgens mij van origine voor ontslag krijgen en dat die papieren ook roze waren in USA.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zijn al die uren NFS toch nog ergens goed voor geweest
Eerste hit op google.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pink slip staat volgens mij van origine voor ontslag krijgen en dat die papieren ook roze waren in USA.
off cors notquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:47 schreef DutchSL het volgende:
Ik lees het niet net, maar die term komt toch wel eens langs in films/series bij ontslagen.
Dat van die auto's wist ik dan weer niet
Daar kent ie het ook van, alleen heeft ie dat laatst al opgezocht toen ie nieuwe onderbroeken wilde kopenquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar kent ie het ook van, alleen heeft ie dat laatst al opgezocht toen ie nieuwe onderbroeken wilde kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |