Nee joh, veel te traag. Als je dan voorin bent en je raakt de bal kwijt dan haal je het nooit meer in.quote:
Allemaal ook gewoon high attackquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
het middenveld zou wel redelijk gaan met een solide verdediging er achter. Met de workrates van je 4 verdedigers kun je beter verdedigend ingestelde middenvelders hebben. Anders kun je je elftal FC Gatenkaas gaan noemen.
Nee hoor ik vind Depay een hele goede de rest is toch wel een flink stukje minder hoor. Had niet eens in de gaten dat Maher erin stond tot hij gewisseld werd dat zegt toch wel genoeg? De Jong was niet slecht dat geef ik je maar we zijn pas net bezigquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Welke naam ik ook noem, jij reageert meten wat moet ik daar dan op zeggen
De verdediging is zeer matig, maar dat issie in de hele verdediging imo. Ik vond Maher erg goed dit seizoen (op de wedstrijd tegen Ajax na helaas) en De Jong speelt prima, alleen jammer dat ie niet scoort. Dat ie overal wordt afgerekend op een paar slechte aannames in een wedstrijd en meninkjes van Johan Derksen en consorten vind ik jammer en niet op zijn plaats. En nu Guardado erbij
Ik dacht dat Sturridge er niks van bakte?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit werken? Ik zoek het perfecte team om Ozz te laten huilen.
Precies. En Casillas is ook 1 van de zwakste keepers. Elke linie in dit team verzwakt de linie die daarvoor ligt lijkt het wel.quote:
Tot Jovetic er isquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sturridge er niks van bakte?
TOTS Pepe in plaats van Ramos, iMOTM Khedira ipv Iniesta. Dat moet wel iets beter zijn gok ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies. En Casillas is ook 1 van de zwakste keepers. Elke linie in dit team verzwakt de linie die daarvoor ligt lijkt het wel.
Falcao is jizzquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
TOTS Pepe in plaats van Ramos, iMOTM Khedira ipv Iniesta. Dat moet wel iets beter zijn gok ik.
Ben benieuwd naar de aanval, als Falcao en Rodriguez niet bevallen doe ik Lewandowski en Kroos op ST en CAM.
Die jizzed vanavond in je face.quote:
Iam much benieuwd.quote:
Nou dit vind ik best een positief verhaaltjequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind Depay een hele goede de rest is toch wel een flink stukje minder hoor. Had niet eens in de gaten dat Maher erin stond tot hij gewisseld werd dat zegt toch wel genoeg? De Jong was niet slecht dat geef ik je maar we zijn pas net bezig.
Verdediging is toch wel erg matig hoor bij PSV. Zoet is geen puntenpakker, Arias is aanvallend sterk verdedigend zwak maar dat geld voor zowat elke back in de wereld, Rekik heeft potentie en Bruma sja blijft Bruma die maakt normaal gesproken elke wedstrijd wel een foutje of twee. Speelde overigens wel foutloos tegen Ajax dat moet een aangename verassing voor je zijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Ik ook niet hoor. Ik heb daarom ook geen enkele Ajax-speler opgenomen in mijn Topcoach-formatiequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dit vind ik best een positief verhaaltjeDenk dat je ongeveer hetzelfde voor de spelers van Ajax kan zeggen (hier en daar iets anders) dus daarom ben ik er niet zo zeker van dat Ajax met 2 vingers in de neus kampioen wordt, zoals door velen wel wordt verwacht
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Feyenoord gaat de lachende derde worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met zoveel pace voorinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Feyenoord gaat de lachende derde worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben je weer vergeten hoe het vorig jaar de eerste wedstrijden ging? Zegt helemaal niks dit johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waar maar met deze josti's komen we echt niet in de top 5 hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ben je weer vergeten hoe het vorig jaar de eerste wedstrijden ging? Zegt helemaal niks dit joh
Nou, dan kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is waar maar met deze josti's komen we echt niet in de top 5 hoor.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen we elkaar de hand schudden
Nu doe je Ajax toch wel te kort wij hebben 4 uitblinkers in de selectie terwijl PSV er maar 1 heeft. Daar zit het grote verschil.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dit vind ik best een positief verhaaltjeDenk dat je ongeveer hetzelfde voor de spelers van Ajax kan zeggen (hier en daar iets anders) dus daarom ben ik er niet zo zeker van dat Ajax met 2 vingers in de neus kampioen wordt, zoals door velen wel wordt verwacht
Ik vind wijnaldum wel erg goed beginnen dit seizoen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind Depay een hele goede de rest is toch wel een flink stukje minder hoor. Had niet eens in de gaten dat Maher erin stond tot hij gewisseld werd dat zegt toch wel genoeg? De Jong was niet slecht dat geef ik je maar we zijn pas net bezig.
Verdediging is toch wel erg matig hoor bij PSV. Zoet is geen puntenpakker, Arias is aanvallend sterk verdedigend zwak maar dat geld voor zowat elke back in de wereld, Rekik heeft potentie en Bruma sja blijft Bruma die maakt normaal gesproken elke wedstrijd wel een foutje of twee. Speelde overigens wel foutloos tegen Ajax dat moet een aangename verassing voor je zijn geweest.
4?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu doe je Ajax toch wel te kort wij hebben 4 uitblinkers in de selectie terwijl PSV er maar 1 heeft. Daar zit het grote verschil.
4 uitblinkers???quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu doe je Ajax toch wel te kort wij hebben 4 uitblinkers in de selectie terwijl PSV er maar 1 heeft. Daar zit het grote verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |