Je zou mijn vegetarische recept eens moeten proberenquote:
Zit daar ook paardenvlees in?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zou mijn vegetarische recept eens moeten proberen
Ja, maar ik ga het niet uitleggenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat een rare foto... Heeft het een betekenis?
Papadopoulos heeft deze week een Linzen gerecht gemaakt, ik heb het geprobeerd en eenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zou mijn vegetarische recept eens moeten proberen
Ah... heb ik weer eens een Gate gemist?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga het niet uitleggen![]()
Ik zou zeggen: Lees de kranten.
Daar ben ik wel eens heen geweest in "de Doelen ".quote:
Van Herman van Veen? Hij heeft wel een paar mooie liedjesquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Daar ben ik wel eens heen geweest in "de Doelen ".
Dat komt mijn zwager is er een groot fan van.
Doe jij aan twitter?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik moest ook even wennen, maar de tweets van Hans Kazan zijn af en toe echt hilarisch.
écht waar?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik moest ook even wennen, maar de tweets van Hans Kazan zijn af en toe echt hilarisch.
Nee, dat niet, maar ik lees wel eens wat hier en daarquote:
Dat kon ik dus ook niet, maar sinds er ik erover las ben ik Hans met hele andere ogen gaan bekijken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]
écht waar?ik kan me er niet zoveel bij voorstellen, maar ik zal we weer van alles gemist hebben
We zouden allemaal een twitteraccount aan kunnen maken, dan hoeven we hier ook niet meer te posten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar ik lees wel eens wat hier en daar
Maar dan moet je dat ook weer gaan onderhouden, ik heb er al een hele klus aan om een leuk leven om Facebook te creeëren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We zouden allemaal een twitteraccount aan kunnen maken, dan hoeven we hier ook niet meer te posten.
https://www.facebook.com/ejmatzequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan moet je dat ook weer gaan onderhouden, ik heb er al een hele klus aan om een leuk leven om Facebook te creeëren.
Dat zijn er meer dan Jezus hadquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echt veel lijk je het niet te gebruiken.
Wel 70 volgers!
Ja dat is mijn twitterquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat jouw twitter?
Geef nou eens antwoord op vragendat doe je nooit....
Die had ik een paar weken geleden al gevondenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/ejmatze
ik follow voornamelijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ha, maar daar ben je niet frequent actief.
Een tweetje plaatsen lijkt me makkelijker dan FB te onderhouden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan moet je dat ook weer gaan onderhouden, ik heb er al een hele klus aan om een leuk leven om Facebook te creeëren.
o nee, die had apostelen, dat waren er 12quote:
Hoe kom je in godsnaam achter iemand Twitteraccount?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die had ik een paar weken geleden al gevonden
Ik ben heel goed in de schone schijn ophouden en Facebook is heel nuttig voor mijn nieuwsgierige aardquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een tweetje plaatsen lijkt me makkelijker dan FB te onderhouden.
Ik heb dit jaar precies 1 post gedaan op FB.
Dat FB-ergernissen topic hier op FOK! is leuker dan FB zelf.
Maak daar maar een paar maanden van.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die had ik een paar weken geleden al gevonden
Waaronder Judas, dus eigenlijk 11 Facebookvrienden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:41 schreef FANN het volgende:
[..]
o nee, die had apostelen, dat waren er 12volgers zal ie wel meer gehad hebben, vijanden ook
trouwens...
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waaronder Judas, dus eigenlijk 11 Facebookvrienden.
Looser
Facebook. Volgens mij had Treehut hier een tijdje een foto uit zijn Facebook account gepost, simpel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam achter iemand Twitteraccount?
Time flies when you're having funquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Maak daar maar een paar maanden van.
Ik gebruik Facebook voornamelijk om andere mensen op te sporen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben heel goed in de schone schijn ophouden en Facebook is heel nuttig voor mijn nieuwsgierige aard![]()
Ah...... ik doe dat soort dingen eigenlijk nooit, zou er niet eens aan gedacht hebben,quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Facebook. Volgens mij had Treehut hier een tijdje een foto uit zijn Facebook account gepost, simpel.
Nice, die ga ik volgen, want ik erger me af en toe ook rot op Facebook, maar aan de andere kant is het heerlijk om op de hoogte te zijn wanneer een ex-collega weer eens seks heeft gehadquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
KLB / [Centraal] Facebookergernissen #82 Rapporteren kun je leren
Aanrader om te volgen.
Hij poste net zn account ...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Facebook. Volgens mij had Treehut hier een tijdje een foto uit zijn Facebook account gepost, simpel.
Das echt een doos dat ze dat daar post ...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nice, die ga ik volgen, want ik erger me af en toe ook rot op Facebook, maar aan de andere kant is het heerlijk om op de hoogte te zijn wanneer een ex-collega weer eens seks heeft gehad
Als de haan 3 keer kraait ben je genaaidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik gebruik Facebook voornamelijk om andere mensen op te sporen.
Ik zoek bijna iedereen op via Facebook, als ik een zakelijk gedoetje heb is dat het eerste wat ik doe en als diegene niet via Facebook is te vinden, dan probeer ik het via Google en ik moet zeggen dat het heeeeeel leerzaam is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah...... ik doe dat soort dingen eigenlijk nooit, zou er niet eens aan gedacht hebben,
maar ik weet geloof ik ook niet hoe dat soort dingen werken
Bij dat ik geen FB hebquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik zoek bijna iedereen op via Facebook, als ik een zakelijk gedoetje heb is dat het eerste wat ik doe en als diegene niet via Facebook is te vinden, dan probeer ik het via Google en ik moet zeggen dat het heeeeeel leerzaam is.
Er komt een hoop oninteressante flauwekul voorbij in dat topic, maar soms ook echte pareltjes, waarbij je het idee hebt dat de werkelijkheid altijd nog weer gekker is, dan je fantasie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nice, die ga ik volgen, want ik erger me af en toe ook rot op Facebook, maar aan de andere kant is het heerlijk om op de hoogte te zijn wanneer een ex-collega weer eens seks heeft gehad
Ik had zijn account een paar weken/maanden geleden al gezien.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Als de haan 3 keer kraait ben je genaaid
Is een oud Hebreeuws spreekwoord
Zelf verzonnen spreekwoorden zijn vaak de mooiste, die mogen toch ook in het topic van Lienekien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Neh, denk het nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelf verzonnen spreekwoorden zijn vaak de mooiste, die mogen toch ook in het topic van Lienekien?
Ik vind het af en toe leuk om detectiveje te spelen op Facebook....totdat ik iemand gevonden heb en dan is de lol er weer af.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik zoek bijna iedereen op via Facebook, als ik een zakelijk gedoetje heb is dat het eerste wat ik doe en als diegene niet via Facebook is te vinden, dan probeer ik het via Google en ik moet zeggen dat het heeeeeel leerzaam is.
Ik gruwel van dat soort dingen, heb zo'n FB-contact die haar dochter de hemel in prijst omdat haar dochter over is naar de volgende klas van het gymnasium, over haar zoon die over is naar het volgend jaar van het VMBO doet hoor je haar een stuk minder.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er komt een hoop oninteressante flauwekul voorbij in dat topic, maar soms ook echte pareltjes, waarbij je het idee hebt dat de werkelijkheid altijd nog weer gekker is, dan je fantasie.
Geklaag over vele dieren-/kinder ophemel gedoe op Facebook ken ik ondertussen wel.
Ja toen ook al..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had zijn account een paar weken/maanden geleden al gezien.
Ik hou daar ook van, soms denk ik dat ik mijn roeping als rechercheur hebt gemist, maar bij Fokkers heb ik het nooit geprobeerd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het af en toe leuk om detectiveje te spelen op Facebook....totdat ik iemand gevonden heb en dan is de lol er weer af.![]()
Helft van de posters op FOK! op die manier al ontdekt.
Ben je dat zelf?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:51 schreef Treehut362 het volgende:
deze vind ik leuk
Google maps bij de Ikea op de fiets
[ afbeelding ]
ah.. is gewoon wel leuk zo, zijn al best een zooi langs gekomen die ik helemaal niet kende...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Denk het ook niet....dan word je hartelijk gediskwalificeerd.
Vind het ook niets, maar in het ergernissentopic is het ondertussen zo vaak voorbij gekomen, dat het niet meer leuk is om weer zo'n soort ergernis te lezen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gruwel van dat soort dingen, heb zo'n FB-contact die haar dochter de hemel in prijst omdat haar dochter over is naar de volgende klas van het gymnasium, over haar zoon die over is naar het volgend jaar van het VMBO doet hoor je haar een stuk minder.
Ja meneerquote:
Op Linkedin profileren mensen zich zoals ze zakelijk gezien willen worden, Facebook is persoonlijker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toen ook al..
Maar bij zakelijk zoek ik eerder Linkedin
Ik vind zelfverzonnen spreekwoorden vaak de mooiste.quote:
Ja en ik sta ook op Google maps hoor .. alleen niet op de fiets... Terugkerend van lunch-time back to work .. Ik sta er niet me te pronken .. Maar dat ben ikquote:
Van mij mag het hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind zelfverzonnen spreekwoorden vaak de mooiste.
We kunnen altijd nog samen een detective-bureau gaan beginnen. Lijkt me wel een topshow!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik hou daar ook van, soms denk ik dat ik mijn roeping als rechercheur hebt gemist, maar bij Fokkers heb ik het nooit geprobeerd.
quote:Heb je mij al gevonden?
Ik denk ook dat iedereen zulk soort dingen weleens tegenkomt op zijn account of van een vriend die de songtekst van Papa van Stef Bos post omdat 7 jaar geleden zijn vader op die dag is overleden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vind het ook niets, maar in het ergernissentopic is het ondertussen zo vaak voorbij gekomen, dat het niet meer leuk is om weer zo'n soort ergernis te lezen.
Zo zou ik er uit zien, als ik stekeltjes haar zou hebbenquote:
Eerder zelf bedacht, dan dat een ander er mee weglooptquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind zelfverzonnen spreekwoorden vaak de mooiste.
Vind het technologisch gezien wel een interessant iets dat Google-maps.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en ik sta ook op Google maps hoor .. alleen niet op de fiets... Terugkerend van lunch-time back to work .. Ik sta er niet me te pronken .. Maar dat ben ik
Ik zit er nog steeds aan te denken om zelfstandig te gaan, dus misschien is dat een heel goed plan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We kunnen altijd nog samen een detective-bureau gaan beginnen. Lijkt me wel een topshow!
[..]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo zou ik er uit zien, als ik stekeltjes haar zou hebben
Heb jij een pratende kut?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga jezelf eens scheren danquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Google maps is tof... Ik gebruik het dagelijks... Speel er zelfs mee in MEN... Maar hoef er zelf niet op te staan ... Ben wel half geblurred, maar een collega kwam er meequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Vind het technologisch gezien wel een interessant iets dat Google-maps.
Barendrecht?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:51 schreef Treehut362 het volgende:
deze vind ik leuk
Google maps bij de Ikea op de fiets:
[ afbeelding ]
beter goed gejat dan slecht verzonnen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerder zelf bedacht, dan dat een ander er mee wegloopt
Bananen in een tros worden minder misbruikt ....quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
beter goed gejat dan slecht verzonnen.
dat zijn mijn schilderijen
Ik mag nu hier postenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
jeejjjjjjjjjjjjjjjjjtje da's lang geleden
Long time no see!quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Bananen in een tros worden minder misbruikt ....
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Long time no see!![]()
Ik heb je laatst nog groetjes laten doen, kom je gezelliger buurten?
quote:
Je mag hier ook posten als je 26 hebt, maar dat weet hij nog nietquote:
26 wat?? schoenmaat 26??quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je mag hier ook posten als je 26 hebt, maar dat weet hij nog niet
Geestelijk ben ik nog 26, telt dat ook?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je mag hier ook posten als je 26 hebt, maar dat weet hij nog niet
Alle maten boven de 26 zijn hier toegestaan, dus u bent van harte welkomquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Geestelijk ben ik nog 26, telt dat ook?
Ben je ooit zelfstandig geweest? Ik weet niet of ik het nu nog op zou kunnen brengen om dat weer te doen. De manier waarop ik dat altijd heb ingevuld was dusdanig intensief dat het niet iets is waar ik makkelijk aan zou beginnen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit er nog steeds aan te denken om zelfstandig te gaan, dus misschien is dat een heel goed plan.
Sorry....ik blufte.quote:Beschrijf mijn profielfoto maar
Ja Barendrechtquote:
He gelukkig, ik stond alweer bij de deurquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alle maten boven de 26 zijn hier toegestaan, dus u bent van harte welkom
Gaat je niet lukken ... die fotoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je ooit zelfstandig geweest? Ik weet niet of ik het nu nog op zou kunnen brengen om dat weer te doen. De manier waarop ik dat altijd heb ingevuld was dusdanig intensief dat het niet iets is waar ik makkelijk aan zou beginnen.
[..]
Sorry....ik blufte.
Nee, ik heb ben altijd loonslaaf geweest en nog steeds, maar ik ben daar ook heel tevreden mee, maar ik hou mijn antenne's op voor een gat in de markt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je ooit zelfstandig geweest? Ik weet niet of ik het nu nog op zou kunnen brengen om dat weer te doen. De manier waarop ik dat altijd heb ingevuld was dusdanig intensief dat het niet iets is waar ik makkelijk aan zou beginnen.
[..]
Sorry....ik blufte.
https://www.google.nl/map(...)NFD3YlZEPoXUR3Cg!2e0quote:
Denk je dat we je kunnen missen ..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)NFD3YlZEPoXUR3Cg!2e0
rode broek
wit petje
Nog effe en je wordt beroemdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
rode broek
wit petje
ik wist nog van de rotonde
Er zijn maar weinig Fokker die zich met 40+ willen conformeren, dus het is hier heel laagdrempelig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
He gelukkig, ik stond alweer bij de deur
Ha, dat ben jij naast dat grijze busje!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
rode broek
wit petje
ik wist nog van de rotonde
Ik zat als 20er wel in het 30/40 topicquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig Fokker die zich met 40+ willen conformeren, dus het is hier heel laagdrempelig.
Minder dan wat?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:18 schreef chufi het volgende:
Denk alleen dat de Jack Daniels hier minder geproefd wordt
De manier waarop ik het altijd heb gedan en ook weer zou gaan doen is eigenlijk 24/7 daarmee bezig zijn en dat zie ik mezelf niet meer op kunnen en willen brengen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Nee, ik heb ben altijd loonslaaf geweest en nog steeds, maar ik ben daar ook heel tevreden mee, maar ik hou mijn antenne's op voor een gat in de markt.
Hopelijk ben ik nu niet teveel in je achting gedaald.quote:
Wij zijn hier allemaal 20+-ersquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat als 20er wel in het 30/40 topic
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:26 schreef FANN het volgende:
Ik ga naar het tweede seizoen van ditte kijken...
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXII
Tot later!
Mooie serie!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:26 schreef FANN het volgende:
Ik ga naar het tweede seizoen van ditte kijken...
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXII
Tot later!
Op mijn leeftijd moet ik wel een heel goed plan hebben om iets voor mezelf te beginnen en eigenlijk is het ook niet iets wat ik ambieer. Mijn man is in 2007 een eigen bedrijf gestart en dat loopt prima, maar ik wil het lot niet tartenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De manier waarop ik het altijd heb gedan en ook weer zou gaan doen is eigenlijk 24/7 daarmee bezig zijn en dat zie ik mezelf niet meer op kunnen en willen brengen.
Dat is toch meer iets voor een andere levensfase.
[..]
Hopelijk ben ik nu niet teveel in je achting gedaald.
Er zijn meer hondjes die Dirk hetenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:34 schreef sacha het volgende:
[..]
ah, ben jij een kloon van mijn broertje?
Wat voor bedr.?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd moet ik wel een heel goed plan hebben om iets voor mezelf te beginnen en eigenlijk is het ook niet iets wat ik ambieer. Mijn man is in 2007 een eigen bedrijf gestart en dat loopt prima, maar ik wil het lot niet tarten
Mijn achting gaat verder dan het beschrijven van een profielfoto.
SIngle Malts... MM is de kenner en heeft een collectie die hij niet wegzuipt voor zn dood op zn 65 ste ..quote:
Mijn man heeft een onderhouds- en adviesbureau, geeft adviezen en les op het gebied van het (veilig) onderhouden van woningen en gebouwen.quote:
Hier in Zwijndrechtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn man heeft een onderhouds- en adviesbureau, geeft adviezen en les op het gebied van het (veilig) onderhouden van woningen en gebouwen.
Die van al die icoontjes ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:34 schreef sacha het volgende:
[..]
Mijn opa heette Dirk (1898)quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:43 schreef sacha het volgende:
ik had in de stad een kat,
hij heette Dirk![]()
zo ook mij Opa,
het is mij wat
Dat ken ik wel, maar VLS is vooral op het gebied van schoonmaken terwijl het bedrijf van mijn zich vooral bezig houdt met schilderswerkzaamheden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hier in Zwijndrecht
VLS
http://www.vls.nl/
*mooi* *stil*quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:43 schreef sacha het volgende:
ik had in de stad een kat,
hij heette Dirk![]()
zo ook mij Opa,
het is mij wat
Ik heb nog maar een paar jaar te gaan...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
SIngle Malts... MM is de kenner en heeft een collectie die hij niet wegzuipt voor zn dood op zn 65 ste ..
oh dat isquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ken ik wel, maar VLS is vooral op het gebied van schoonmaken terwijl het bedrijf van mijn zich vooral bezig houdt met schilderswerkzaamheden.
Dotan ...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog maar een paar jaar te gaan...
'We're Coming Home Now', schalt er hier door de wijk.
The Brave festival beleeft z'n hoogtepunt...
Prio1 Jeugdbrandweer Zwijndrecht aankomst op kazerne na behalen 1ste plaats Nederlands Kampioenschapquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
oh dat is
http://www.groenbv.nl/
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog maar een paar jaar te gaan...
'We're Coming Home Now', schalt er hier door de wijk.
The Brave festival beleeft z'n hoogtepunt...
Misschien is hij mijn kloon?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:34 schreef sacha het volgende:
[..]
Dat is een mooie voor het topic van Lienekienquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
Wanneer een dode mus gebekt word is het te laat voor woorden
dan moet ie eerst langs de spellingcommissiequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een mooie voor het topic van Lienekien
Het is natuurlijk wek #TTK hèquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:55 schreef sacha het volgende:
[..]
dan moet ie eerst langs de spellingcommissie
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij was er iig vroeg bij dat wel ..Maar je zus is dus ouwer ouder
Die komt hier maar koeken ..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een mooie voor het topic van Lienekien
Godver, kom jij ineens uit je hol om mij op mijn tikfouten te wijzen?quote:
Dirk van Damme?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:57 schreef D. het volgende:
Van Damme zit met zijn onderbroek aan in de sauna
Ik stel alleen maar een vraag...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Godver, kom jij ineens uit je hol om mij op mijn tikfouten te wijzen?
+squote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders waren al ouder voordat ze kwamen te overlijden...
En de vraag was?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stel alleen maar een vraag...
Ik schreef mijn post zelfquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, echt niet.
Aangezien ik de tekst geschreven heb, bepaal ik de betekenis. Niet jij...
Dat wilde ik net tegen jou zeggenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik die waar jij op reageert met '+s'.
Maar het geeft niet als je het niet begrijpt...
Dat ligt er natuurlijk aan wat je er mee doet...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik ja zeg, krijg ik dan een oneerbaar voorstel?
Als je wilt wel ...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik ja zeg, krijg ik dan een oneerbaar voorstel?
Dank je, denk ikquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Voordat je weer je hol in kruipt .. Welkom en je zusje is een schatje met melktassen
Nee, gepasseerd station...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Het kan toch nog steeds, of telt het nu niet meer?
Gaat je lukken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
Nouja, daar moet ik dan maar mee leren leven
en straks is het zusje van D. elf jaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Voordat je weer je hol in kruipt .. Welkom en je zusje is een schatje met melktassen
DUs je komt niet ...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:09 schreef sacha het volgende:
[..]
en straks is het zusje van D. elf jaar
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat je lukken.
Je bent vandaag 40 geworden?
Dat zou nog steeds kunnen dan toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:09 schreef sacha het volgende:
[..]
en straks is het zusje van D. elf jaar
slecht weer waait over en maakt je nat ...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stelde slecht weer een vraag...
jah, het weer is kutquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom op D.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
slecht weer waait over en maakt je nat ...
Wek moest wel zijn en ik weet eigenlijk niet meer waar het over ging, normaal gesproken zou ik wel teruglezen, maar vanavond even niet, okee?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel = bron...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wek moest wel zijn en ik weet eigenlijk niet meer waar het over ging, normaal gesproken zou ik wel teruglezen, maar vanavond even niet, okee?
Dank jequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Uit ervaring kan ik zeggen dat je niet veel van gaat merken...
Wat ben jij scherp vanavond, niets gedronken?quote:
Nee zeggen zou ongeloofwaardig zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:14 schreef sacha het volgende:
[..]
zal ik ja zeggen?
ach, kom op, ik doe gek en zeg ja!
Nee, alleen spa rood en helaas is daar geen woord aan gelogen...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ben jij scherp vanavond, niets gedronken?
Dan snap ik meteen waarom je zo helder bentquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alleen spa rood en helaas is daar geen woord aan gelogen...
Helaas pas over 2 maanden is het zo ver.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:16 schreef Deisyy het volgende:
Je zal over 5 dagen toch maar op vakantie gaan naar waar het 35 graden is
Nu ... over 5 dagen kan het daar gewoon regenenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:16 schreef Deisyy het volgende:
gelukkig mag ik mee in je tasquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:16 schreef Deisyy het volgende:
Had ik al verteld dat ik in november naar Mexico ga?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas pas over 2 maanden is het zo ver.
Halloween en World Series, here we come...
Als de BBQ door was gegaan vandaag, dan was dat waarschijnlijk wel anders geweest en had ik mijn tijd nu wel nuttig besteed...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan snap ik meteen waarom je zo helder bent
Leuk, ik ook namelijk...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik in november naar Mexico ga?
Volgens de verwachtingen niet, maar het is duidelijk wat jij me guntquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu ... over 5 dagen kan het daar gewoon regenen
Het is maar vierenhalf uur in mijn koffer, je kan hetquote:
Ja, Sjoef weet de dames wel in te pakken hier...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens de verwachtingen niet, maar het is duidelijk wat jij me gunt
Ik gun je beter dan dat, maar je sneerde ook een beetje naar ons om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens de verwachtingen niet, maar het is duidelijk wat jij me gunt
Uitpakken is leukerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, Sjoef weet de dames wel in te pakken hier...
een sas past in elke tasquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel je eigen Luis Vutton....? Anders neemt Dees je niet mee hoor
Ik ga rondtoeren in Texas en steek dan bij Eagle Pass de grens even over...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaan we samen?
Waarheen ga je in Mexico?
O echt?!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik gun je beter dan dat, maar je sneerde ook een beetje naar ons om eerlijk te zijn
Dan gaan we elkaar niet tegen komenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga rondtoeren in Texas en steek dan bij Eagle Pass de grens even over...
Goeie voor een plastuit...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pakkende tekst. Die moet je verkopen
Das de pass bij TexMex ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga rondtoeren in Texas en steek dan bij Eagle Pass de grens even over...
Helaas, kom ook nog wel bij de Golf van Mexico, maar daarmee houdt het wel op...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gaan we elkaar niet tegen komen
Je loopt gewoon te kutten Dees.. Nu hoop ik op onweer daar ..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O echt?!Waarmee dan?
Wel even quoten a.u.b.
Jij zegt dat ik sneer, dus ik vraag om een quote, ik wacht geduldig af.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Je loopt gewoon te kutten Dees.. Nu hoop ik op onweer daar ..
Van de plank halen, een fotootje maken en hier posten danquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb -tig uitvindingen op de plank liggen maar ben te lui om investeerders te zoeken
Ik help het je onthouden...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel, ik leg het je nog wel een keer uit,
Toen je begon over 5 dagen en 35 graden ..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik sneer, dus ik vraag om een quote, ik wacht geduldig af.
okkie?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb -tig uitvindingen op de plank liggen maar ben te lui om investeerders te zoeken
Wat heb je nodig?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:29 schreef sacha het volgende:
[..]
wat sneer ik daarmee dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen je begon over 5 dagen en 35 graden ..
ik ben wel gek maar niet echt domquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Van de plank halen, een fotootje maken en hier posten dan
Ja was ook ons probleem... , maar echt 2 jaar na ons idee, stonden ze te plassen in de Paul de Leeuw show in een grote glazen potquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:29 schreef sacha het volgende:
[..]
Dat flik je elke keer, chuf, anderen van iets beschuldigen en als er om uitleg wordt gevraagd geef je niet thuis.quote:
Okkie Trooi.quote:
Het lijkt Treehut wel...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat flik je elke keer, chuf, anderen van iets beschuldigen en als er om uitleg wordt gevraagd geef je niet thuis.
'Het idee van Nederland' hebben ze voor dat soort types uitgevonden...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Okkie Trooi.
Ik had een aangetrouwde neef en die dacht van alles uit te vinden, daarom noemden we hem Okkie Trooi.
Je lijkt Treehut wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Treehut doet alles uit het niks ...
We wachten in spanning afquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ze liggen goed en er komt een tijd dat er iets gaat gebeuren
Bij mij staan er boeken op de plank en geen uitvindingen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij was toch albinnen melde je ooit..
De aangetrouwde neef is inmiddels niet meer aangetrouwd en misschien weet hij zijn wegen nu te vindenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Het idee van Nederland' hebben ze voor dat soort types uitgevonden...
Misschien is ie wel elders aangetrouwd nuquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De aangetrouwde neef is inmiddels niet meer aangetrouwd en misschien weet hij zijn wegen nu te vinden
Ik ga dat hier verder niet met je online bespreken ..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat flik je elke keer, chuf, anderen van iets beschuldigen en als er om uitleg wordt gevraagd geef je niet thuis.
Ik lees weer een verkapte invitatie...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga dat hier verder niet met je online bespreken ..
Is dat altijd, dat geflirt hier?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees weer een verkapte invitatie...
Gierigaard.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK. Ik doneer 1 euro en nomineer Deisyy, Chufi en jou om hetzelfde binnen 24 euro te doen...
Moet ik gaan fokken gokken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK. Ik doneer 1 euro en nomineer Deisyy, Chufi en jou om hetzelfde binnen 24 uur te doen...
Je hebt geen plank?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:41 schreef sacha het volgende:
[..]
je moet niet wachten op iets wat niet bestaat gekkie
Je lult, want er valt niets te bespreken en als er iets te bespreken is doe je het maar hier.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen bij Chufi.quote:
Alles zelfs?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen bij Chufi.
Die staat al wat jaren droog en hengelt naar alles wat van het andere geslacht is...
Denk eens aan je publiek chufi....die wil waar voor hun geld, dus zet je gesprek hier even voort.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |