Helaas, kom ook nog wel bij de Golf van Mexico, maar daarmee houdt het wel op...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gaan we elkaar niet tegen komen
Je loopt gewoon te kutten Dees.. Nu hoop ik op onweer daar ..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O echt?!Waarmee dan?
Wel even quoten a.u.b.
Jij zegt dat ik sneer, dus ik vraag om een quote, ik wacht geduldig af.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Je loopt gewoon te kutten Dees.. Nu hoop ik op onweer daar ..
Van de plank halen, een fotootje maken en hier posten danquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb -tig uitvindingen op de plank liggen maar ben te lui om investeerders te zoeken
Ik help het je onthouden...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel, ik leg het je nog wel een keer uit,
Toen je begon over 5 dagen en 35 graden ..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik sneer, dus ik vraag om een quote, ik wacht geduldig af.
okkie?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb -tig uitvindingen op de plank liggen maar ben te lui om investeerders te zoeken
Wat heb je nodig?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:29 schreef sacha het volgende:
[..]
wat sneer ik daarmee dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen je begon over 5 dagen en 35 graden ..
ik ben wel gek maar niet echt domquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Van de plank halen, een fotootje maken en hier posten dan
Ja was ook ons probleem... , maar echt 2 jaar na ons idee, stonden ze te plassen in de Paul de Leeuw show in een grote glazen potquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:29 schreef sacha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |