en straks is het zusje van D. elf jaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Voordat je weer je hol in kruipt .. Welkom en je zusje is een schatje met melktassen
DUs je komt niet ...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:09 schreef sacha het volgende:
[..]
en straks is het zusje van D. elf jaar
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat je lukken.
Je bent vandaag 40 geworden?
Dat zou nog steeds kunnen dan toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:09 schreef sacha het volgende:
[..]
en straks is het zusje van D. elf jaar
slecht weer waait over en maakt je nat ...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stelde slecht weer een vraag...
jah, het weer is kutquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom op D.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
slecht weer waait over en maakt je nat ...
Wek moest wel zijn en ik weet eigenlijk niet meer waar het over ging, normaal gesproken zou ik wel teruglezen, maar vanavond even niet, okee?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel = bron...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wek moest wel zijn en ik weet eigenlijk niet meer waar het over ging, normaal gesproken zou ik wel teruglezen, maar vanavond even niet, okee?
Dank jequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Uit ervaring kan ik zeggen dat je niet veel van gaat merken...
Wat ben jij scherp vanavond, niets gedronken?quote:
Nee zeggen zou ongeloofwaardig zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:14 schreef sacha het volgende:
[..]
zal ik ja zeggen?
ach, kom op, ik doe gek en zeg ja!
Nee, alleen spa rood en helaas is daar geen woord aan gelogen...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ben jij scherp vanavond, niets gedronken?
Dan snap ik meteen waarom je zo helder bentquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alleen spa rood en helaas is daar geen woord aan gelogen...
Helaas pas over 2 maanden is het zo ver.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:16 schreef Deisyy het volgende:
Je zal over 5 dagen toch maar op vakantie gaan naar waar het 35 graden is
Nu ... over 5 dagen kan het daar gewoon regenenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:16 schreef Deisyy het volgende:
gelukkig mag ik mee in je tasquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:16 schreef Deisyy het volgende:
Had ik al verteld dat ik in november naar Mexico ga?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas pas over 2 maanden is het zo ver.
Halloween en World Series, here we come...
Als de BBQ door was gegaan vandaag, dan was dat waarschijnlijk wel anders geweest en had ik mijn tijd nu wel nuttig besteed...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan snap ik meteen waarom je zo helder bent
Leuk, ik ook namelijk...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik in november naar Mexico ga?
Volgens de verwachtingen niet, maar het is duidelijk wat jij me guntquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu ... over 5 dagen kan het daar gewoon regenen
Het is maar vierenhalf uur in mijn koffer, je kan hetquote:
Ja, Sjoef weet de dames wel in te pakken hier...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens de verwachtingen niet, maar het is duidelijk wat jij me gunt
Ik gun je beter dan dat, maar je sneerde ook een beetje naar ons om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens de verwachtingen niet, maar het is duidelijk wat jij me gunt
Uitpakken is leukerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, Sjoef weet de dames wel in te pakken hier...
een sas past in elke tasquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel je eigen Luis Vutton....? Anders neemt Dees je niet mee hoor
Ik ga rondtoeren in Texas en steek dan bij Eagle Pass de grens even over...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaan we samen?
Waarheen ga je in Mexico?
O echt?!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik gun je beter dan dat, maar je sneerde ook een beetje naar ons om eerlijk te zijn
Dan gaan we elkaar niet tegen komenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga rondtoeren in Texas en steek dan bij Eagle Pass de grens even over...
Goeie voor een plastuit...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pakkende tekst. Die moet je verkopen
Das de pass bij TexMex ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga rondtoeren in Texas en steek dan bij Eagle Pass de grens even over...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |