Ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoef jij niet meer tegen me te zeggen
Die kans is 33,33 %quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan hebben we elkaar goed begrepen![]()
Ajax wint morgen trouwens
Dat kan, en boeit me niet zo heel erg. Verliezen bij Ajax is gewoon geen schande...quote:
Ik zit je ook een beetje te stangen ... Maakt me ook helemaal niets uit, maar zag net dat AJAX-PSV is morgenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan, en boeit me niet zo heel erg. Verliezen bij Ajax is gewoon geen schande...![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit je ook een beetje te stangen ... Maakt me ook helemaal niets uit, maar zag net dat AJAX-PSV is morgen
Kloptquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit je ook een beetje te stangen ... Maakt me ook helemaal niets uit, maar zag net dat AJAX-PSV is morgen
bedoel, Ik ben net klaar met allesquote:
eh........ nee niks nieuws onder de zon, dat ben ikquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben jij inmiddels God omdat je niet meer onder de zon komt ..
Is een leuk topic hoor, vind ik dan ...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja .. Lienekien bedankt..
Ouwe geiten trekken sokken aan
Je verpest het met je googel gedrag. Jammer. Het is wat je persoonlijk niet wist.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Is een leuk topic hoor, vind ik dan ...
Dat was een lange dag voor jou, nu lekker met je benen op de bank?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
bedoel, Ik ben net klaar met alles
om 10 voor zes opstaan naar het park vanmiddag nog en vanavond thuis en toen nog de was doen en eten maken en nu is het alweer 20:46 en nou zit ik pas
Ik las in Utopia dat je een vette bank krijgtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Je verpest het met je googel gedrag. Jammer. Het is wat je persoonlijk niet wist.
Hoe weet jij nou dat ik niks wist? Misschien weet ik wel meer dan je denkt en googelquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Je verpest het met je googel gedrag. Jammer. Het is wat je persoonlijk niet wist.
Het gekke is ik heb helemaal geen hongerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was een lange dag voor jou, nu lekker met je benen op de bank?
Ze hebben nu al ruzie daaroquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:03 schreef Treehut362 het volgende:
Spelen jullie ook mee?
MEN / Alfabetspel #24
Je snapt het soms niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ik niks wist? Misschien weet ik wel meer dan je denkt en googel
ik soms voor details.
Ben je weer met je verkeerde been uit bed gestapt of ben je er gewoon uitgevallen?
Waarschijnlijk ben je over je honger heen, het lijkt me toch een goed idee om een hapje te eten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:09 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het gekke is ik heb helemaal geen honger
Heb je de hele dag niks gegeten dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:09 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het gekke is ik heb helemaal geen honger
eerst Soepgroente uit de magnetron en dan Brintaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je over je honger heen, het lijkt me toch een goed idee om een hapje te eten.
Honger maakt rauwe bonen zoetquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
eerst Soepgroente uit de magnetron en dan Brinta
Wat bedoel je eigenlijk met Soepgroente uit de oven en dan Brinta?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
eerst Soepgroente uit de magnetron en dan Brinta
Wie niet waagt, blijft maagd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens
Ik hoop dat hij groentesoep bedoeltquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met Soepgroente uit de oven en dan Brinta?![]()
Toch niet bij elkaar hoop ik...
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij groentesoep bedoelt
Hans Kazan heeft ook een pijpfilmpjequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:20 schreef Treehut362 het volgende:
Simsalabim
Hocus pocus pilatus pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik vind Brinta wel lekker, maar dan wel als ontbijt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hoop het ooken misschien Brinta als toetje?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:20 schreef Treehut362 het volgende:
Simsalabim
Hocus pocus pilatus pas
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hans Kazan heeft ook een pijpfilmpje
LachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hans Kazan heeft ook een pijpfilmpje
Wat een rare foto... Heeft het een betekenis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is met je kop tegen de muur lopen die smiliequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is een tijd van komen en een tijd van slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |