Gaan ze dan de hele nacht door?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:44 schreef MadMaster het volgende:
Goffer de goffer, honkbal weer afgelast.
Gaat lekker zo, straks 3 wedstrijden inhalen op 1 avond of zo...
Momenteel is ook het WK Softbal in Haarlem voor dames en daar hebben ze inderdaad afgelopen week noodgedwongen 's nachts gespeeld, omdat het toen droog was...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gaan ze dan de hele nacht door?
Ik was best wel goed met honkbal, beter dan voetbal maar heb er nooit wat met gedaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Momenteel is ook het WK Softbal in Haarlem voor dames en daar hebben ze inderdaad afgelopen week noodgedwongen 's nachts gespeeld, omdat het toen droog was...
Ik heb het over de playoffs in de hoofdklasse honkbal, de ene na de andere wedstrijd wordt afgelast en binnenkort begint de EK honkbal.veel ruimte is er dus niet meer. Nachtwedstrijd lijkt me wel wat, maar denk niet dat het dan druk zal zijn...
Heeeeeeeeeeeeerlijk om af en toe keihard te draaienquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja die plaat staat in elke kringloop een keer of 10.
Ik ben dol op foute muziek.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeerlijk om af en toe keihard te draaien
Ik ben nog wel even zoet met Zoolookquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:32 schreef MadMaster het volgende:
Voor de JMJ liefhebbers, de docu van het concert in Londen:
Ook in de stromende regen...
M.i. één van de slechtste albums van JMJ...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben nog wel even zoet met Zoolook
Neem nog een haringquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
M.i. één van de slechtste albums van JMJ...
Ik zie nul dreadlocks, nul kaplaarzen en nul hoedjes.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:36 schreef MadMaster het volgende:
Net even een rondje gelopen en gekeken hoe het festival bij ons achter gaande is.
Veel dreadlocks, kaplaarzen en hoedjes...
[ afbeelding ]
Oké, dat kan mag natuurlijk, ik zit wel te genietenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik meen het.
Ik ben een JMJ liefhebber, maar Zoolook vind ik één van de minste albums...
Ik heb geen telelens op mijn telefoon.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zie nul dreadlocks, nul kaplaarzen en nul hoedjes.
Gelezen. Had potentie, maar echt interessant worden doet het nog niet. heb de volgknop ingedrukt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit is wel een leuk topic voor jou...OUD / Waarom heb je nog geen kinderen?
ja ik volg het ook, wie weet wordt het nog leukquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelezen. Had potentie, maar echt interessant worden doet het nog niet. heb de volgknop ingedrukt.
Dank voor het linkje btw.
Ga ik effe luisteren, Zoolook is net afgelopenquote:
Ja, maar was alweer een tijdje geleden hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo jij wordt even lekker beziggehouden hier
Ja rustig hier .. Dat wel... Jij geniet natuurlijk met dit kut-weer..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar was alweer een tijdje geleden hoor
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij geniet natuurlijk met dit kut-weer..
Tis een geven en nemen zomer geworden ... Eens kijken wat de nazomer nog brengt... Anders ben ik er nog ff van tussen over en maandje of zoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:59 schreef FANN het volgende:
[..]een beetje wel
maar dat mag ook wel na die klotezomer (voor mij dan
)
Een maandje nog welquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis een geven en nemen zomer geworden ... Eens kijken wat de nazomer nog brengt... Anders ben ik er nog ff van tussen over en maandje of zo
Over een maandje FANN.. een weekje of zo .. ff mn vakantiedagen opmakenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Een maandje nog welda's lekker Chuf, Spanje natuurlijk?
ohhh óver een maandje, ik las weer eens verkeerdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Over een maandje FANN.. een weekje of zo .. ff mn vakantiedagen opmaken
EN dan na een maandje zien we wel weer verder..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ohhh óver een maandje, ik las weer eens verkeerdnah ja, weekje is ook lekker..
Liep jouw contract niet af tegen die tijd?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
EN dan na een maandje zien we wel weer verder..
ja zoietsquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Liep jouw contract niet af tegen die tijd?
ditto hier... Maar dit weet ik nog welquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik onthou nog wel ''iets'' hoor![]()
Al is het niet veel
ik heb nog wel meer onthouden hoor, zo erg is het nog niet met me...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
ditto hier... Maar dit weet ik nog wel
Alhoewel... De zon schijnt...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:26 schreef chufi het volgende:
Hier is daar waar het voorheen hier was.. Niets verandert..
Ja, gaat prima.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag altijd natuurlijk .. Alles goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |