Gaan ze dan de hele nacht door?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:44 schreef MadMaster het volgende:
Goffer de goffer, honkbal weer afgelast.
Gaat lekker zo, straks 3 wedstrijden inhalen op 1 avond of zo...
Momenteel is ook het WK Softbal in Haarlem voor dames en daar hebben ze inderdaad afgelopen week noodgedwongen 's nachts gespeeld, omdat het toen droog was...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gaan ze dan de hele nacht door?
Ik was best wel goed met honkbal, beter dan voetbal maar heb er nooit wat met gedaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Momenteel is ook het WK Softbal in Haarlem voor dames en daar hebben ze inderdaad afgelopen week noodgedwongen 's nachts gespeeld, omdat het toen droog was...
Ik heb het over de playoffs in de hoofdklasse honkbal, de ene na de andere wedstrijd wordt afgelast en binnenkort begint de EK honkbal.veel ruimte is er dus niet meer. Nachtwedstrijd lijkt me wel wat, maar denk niet dat het dan druk zal zijn...
Heeeeeeeeeeeeerlijk om af en toe keihard te draaienquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja die plaat staat in elke kringloop een keer of 10.
Ik ben dol op foute muziek.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeerlijk om af en toe keihard te draaien
Ik ben nog wel even zoet met Zoolookquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:32 schreef MadMaster het volgende:
Voor de JMJ liefhebbers, de docu van het concert in Londen:
Ook in de stromende regen...
M.i. één van de slechtste albums van JMJ...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben nog wel even zoet met Zoolook
Neem nog een haringquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
M.i. één van de slechtste albums van JMJ...
Ik zie nul dreadlocks, nul kaplaarzen en nul hoedjes.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:36 schreef MadMaster het volgende:
Net even een rondje gelopen en gekeken hoe het festival bij ons achter gaande is.
Veel dreadlocks, kaplaarzen en hoedjes...
[ afbeelding ]
Oké, dat kan mag natuurlijk, ik zit wel te genietenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik meen het.
Ik ben een JMJ liefhebber, maar Zoolook vind ik één van de minste albums...
Ik heb geen telelens op mijn telefoon.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zie nul dreadlocks, nul kaplaarzen en nul hoedjes.
Gelezen. Had potentie, maar echt interessant worden doet het nog niet. heb de volgknop ingedrukt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit is wel een leuk topic voor jou...OUD / Waarom heb je nog geen kinderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |