Ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoef jij niet meer tegen me te zeggen
Die kans is 33,33 %quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan hebben we elkaar goed begrepen![]()
Ajax wint morgen trouwens
Dat kan, en boeit me niet zo heel erg. Verliezen bij Ajax is gewoon geen schande...quote:
Ik zit je ook een beetje te stangen ... Maakt me ook helemaal niets uit, maar zag net dat AJAX-PSV is morgenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan, en boeit me niet zo heel erg. Verliezen bij Ajax is gewoon geen schande...![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit je ook een beetje te stangen ... Maakt me ook helemaal niets uit, maar zag net dat AJAX-PSV is morgen
Kloptquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit je ook een beetje te stangen ... Maakt me ook helemaal niets uit, maar zag net dat AJAX-PSV is morgen
bedoel, Ik ben net klaar met allesquote:
eh........ nee niks nieuws onder de zon, dat ben ikquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben jij inmiddels God omdat je niet meer onder de zon komt ..
Is een leuk topic hoor, vind ik dan ...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja .. Lienekien bedankt..
Ouwe geiten trekken sokken aan
Je verpest het met je googel gedrag. Jammer. Het is wat je persoonlijk niet wist.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Is een leuk topic hoor, vind ik dan ...
Dat was een lange dag voor jou, nu lekker met je benen op de bank?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
bedoel, Ik ben net klaar met alles
om 10 voor zes opstaan naar het park vanmiddag nog en vanavond thuis en toen nog de was doen en eten maken en nu is het alweer 20:46 en nou zit ik pas
Ik las in Utopia dat je een vette bank krijgtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Je verpest het met je googel gedrag. Jammer. Het is wat je persoonlijk niet wist.
Hoe weet jij nou dat ik niks wist? Misschien weet ik wel meer dan je denkt en googelquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Je verpest het met je googel gedrag. Jammer. Het is wat je persoonlijk niet wist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |