Wij zijn hier allemaal 20+-ersquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat als 20er wel in het 30/40 topic
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:26 schreef FANN het volgende:
Ik ga naar het tweede seizoen van ditte kijken...
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXII
Tot later!
Mooie serie!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:26 schreef FANN het volgende:
Ik ga naar het tweede seizoen van ditte kijken...
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXII
Tot later!
Op mijn leeftijd moet ik wel een heel goed plan hebben om iets voor mezelf te beginnen en eigenlijk is het ook niet iets wat ik ambieer. Mijn man is in 2007 een eigen bedrijf gestart en dat loopt prima, maar ik wil het lot niet tartenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De manier waarop ik het altijd heb gedan en ook weer zou gaan doen is eigenlijk 24/7 daarmee bezig zijn en dat zie ik mezelf niet meer op kunnen en willen brengen.
Dat is toch meer iets voor een andere levensfase.
[..]
Hopelijk ben ik nu niet teveel in je achting gedaald.
Er zijn meer hondjes die Dirk hetenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:34 schreef sacha het volgende:
[..]
ah, ben jij een kloon van mijn broertje?
Wat voor bedr.?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd moet ik wel een heel goed plan hebben om iets voor mezelf te beginnen en eigenlijk is het ook niet iets wat ik ambieer. Mijn man is in 2007 een eigen bedrijf gestart en dat loopt prima, maar ik wil het lot niet tarten
Mijn achting gaat verder dan het beschrijven van een profielfoto.
SIngle Malts... MM is de kenner en heeft een collectie die hij niet wegzuipt voor zn dood op zn 65 ste ..quote:
Mijn man heeft een onderhouds- en adviesbureau, geeft adviezen en les op het gebied van het (veilig) onderhouden van woningen en gebouwen.quote:
Hier in Zwijndrechtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn man heeft een onderhouds- en adviesbureau, geeft adviezen en les op het gebied van het (veilig) onderhouden van woningen en gebouwen.
Die van al die icoontjes ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:34 schreef sacha het volgende:
[..]
Mijn opa heette Dirk (1898)quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:43 schreef sacha het volgende:
ik had in de stad een kat,
hij heette Dirk![]()
zo ook mij Opa,
het is mij wat
Dat ken ik wel, maar VLS is vooral op het gebied van schoonmaken terwijl het bedrijf van mijn zich vooral bezig houdt met schilderswerkzaamheden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hier in Zwijndrecht
VLS
http://www.vls.nl/
*mooi* *stil*quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:43 schreef sacha het volgende:
ik had in de stad een kat,
hij heette Dirk![]()
zo ook mij Opa,
het is mij wat
Ik heb nog maar een paar jaar te gaan...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
SIngle Malts... MM is de kenner en heeft een collectie die hij niet wegzuipt voor zn dood op zn 65 ste ..
oh dat isquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ken ik wel, maar VLS is vooral op het gebied van schoonmaken terwijl het bedrijf van mijn zich vooral bezig houdt met schilderswerkzaamheden.
Dotan ...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog maar een paar jaar te gaan...
'We're Coming Home Now', schalt er hier door de wijk.
The Brave festival beleeft z'n hoogtepunt...
Prio1 Jeugdbrandweer Zwijndrecht aankomst op kazerne na behalen 1ste plaats Nederlands Kampioenschapquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
oh dat is
http://www.groenbv.nl/
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog maar een paar jaar te gaan...
'We're Coming Home Now', schalt er hier door de wijk.
The Brave festival beleeft z'n hoogtepunt...
Misschien is hij mijn kloon?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:34 schreef sacha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |