Je mag hier ook posten als je 26 hebt, maar dat weet hij nog nietquote:
26 wat?? schoenmaat 26??quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je mag hier ook posten als je 26 hebt, maar dat weet hij nog niet
Geestelijk ben ik nog 26, telt dat ook?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je mag hier ook posten als je 26 hebt, maar dat weet hij nog niet
Alle maten boven de 26 zijn hier toegestaan, dus u bent van harte welkomquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Geestelijk ben ik nog 26, telt dat ook?
Ben je ooit zelfstandig geweest? Ik weet niet of ik het nu nog op zou kunnen brengen om dat weer te doen. De manier waarop ik dat altijd heb ingevuld was dusdanig intensief dat het niet iets is waar ik makkelijk aan zou beginnen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit er nog steeds aan te denken om zelfstandig te gaan, dus misschien is dat een heel goed plan.
Sorry....ik blufte.quote:Beschrijf mijn profielfoto maar
Ja Barendrechtquote:
He gelukkig, ik stond alweer bij de deurquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alle maten boven de 26 zijn hier toegestaan, dus u bent van harte welkom
Gaat je niet lukken ... die fotoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je ooit zelfstandig geweest? Ik weet niet of ik het nu nog op zou kunnen brengen om dat weer te doen. De manier waarop ik dat altijd heb ingevuld was dusdanig intensief dat het niet iets is waar ik makkelijk aan zou beginnen.
[..]
Sorry....ik blufte.
Nee, ik heb ben altijd loonslaaf geweest en nog steeds, maar ik ben daar ook heel tevreden mee, maar ik hou mijn antenne's op voor een gat in de markt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je ooit zelfstandig geweest? Ik weet niet of ik het nu nog op zou kunnen brengen om dat weer te doen. De manier waarop ik dat altijd heb ingevuld was dusdanig intensief dat het niet iets is waar ik makkelijk aan zou beginnen.
[..]
Sorry....ik blufte.
https://www.google.nl/map(...)NFD3YlZEPoXUR3Cg!2e0quote:
Denk je dat we je kunnen missen ..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)NFD3YlZEPoXUR3Cg!2e0
rode broek
wit petje
Nog effe en je wordt beroemdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
rode broek
wit petje
ik wist nog van de rotonde
Er zijn maar weinig Fokker die zich met 40+ willen conformeren, dus het is hier heel laagdrempelig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
He gelukkig, ik stond alweer bij de deur
Ha, dat ben jij naast dat grijze busje!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
rode broek
wit petje
ik wist nog van de rotonde
Ik zat als 20er wel in het 30/40 topicquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig Fokker die zich met 40+ willen conformeren, dus het is hier heel laagdrempelig.
Minder dan wat?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:18 schreef chufi het volgende:
Denk alleen dat de Jack Daniels hier minder geproefd wordt
De manier waarop ik het altijd heb gedan en ook weer zou gaan doen is eigenlijk 24/7 daarmee bezig zijn en dat zie ik mezelf niet meer op kunnen en willen brengen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Nee, ik heb ben altijd loonslaaf geweest en nog steeds, maar ik ben daar ook heel tevreden mee, maar ik hou mijn antenne's op voor een gat in de markt.
Hopelijk ben ik nu niet teveel in je achting gedaald.quote:
Wij zijn hier allemaal 20+-ersquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat als 20er wel in het 30/40 topic
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:26 schreef FANN het volgende:
Ik ga naar het tweede seizoen van ditte kijken...
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXII
Tot later!
Mooie serie!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:26 schreef FANN het volgende:
Ik ga naar het tweede seizoen van ditte kijken...
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXII
Tot later!
Op mijn leeftijd moet ik wel een heel goed plan hebben om iets voor mezelf te beginnen en eigenlijk is het ook niet iets wat ik ambieer. Mijn man is in 2007 een eigen bedrijf gestart en dat loopt prima, maar ik wil het lot niet tartenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De manier waarop ik het altijd heb gedan en ook weer zou gaan doen is eigenlijk 24/7 daarmee bezig zijn en dat zie ik mezelf niet meer op kunnen en willen brengen.
Dat is toch meer iets voor een andere levensfase.
[..]
Hopelijk ben ik nu niet teveel in je achting gedaald.
Er zijn meer hondjes die Dirk hetenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:34 schreef sacha het volgende:
[..]
ah, ben jij een kloon van mijn broertje?
Wat voor bedr.?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd moet ik wel een heel goed plan hebben om iets voor mezelf te beginnen en eigenlijk is het ook niet iets wat ik ambieer. Mijn man is in 2007 een eigen bedrijf gestart en dat loopt prima, maar ik wil het lot niet tarten
Mijn achting gaat verder dan het beschrijven van een profielfoto.
SIngle Malts... MM is de kenner en heeft een collectie die hij niet wegzuipt voor zn dood op zn 65 ste ..quote:
Mijn man heeft een onderhouds- en adviesbureau, geeft adviezen en les op het gebied van het (veilig) onderhouden van woningen en gebouwen.quote:
Hier in Zwijndrechtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn man heeft een onderhouds- en adviesbureau, geeft adviezen en les op het gebied van het (veilig) onderhouden van woningen en gebouwen.
Die van al die icoontjes ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:34 schreef sacha het volgende:
[..]
Mijn opa heette Dirk (1898)quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:43 schreef sacha het volgende:
ik had in de stad een kat,
hij heette Dirk![]()
zo ook mij Opa,
het is mij wat
Dat ken ik wel, maar VLS is vooral op het gebied van schoonmaken terwijl het bedrijf van mijn zich vooral bezig houdt met schilderswerkzaamheden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hier in Zwijndrecht
VLS
http://www.vls.nl/
*mooi* *stil*quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:43 schreef sacha het volgende:
ik had in de stad een kat,
hij heette Dirk![]()
zo ook mij Opa,
het is mij wat
Ik heb nog maar een paar jaar te gaan...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
SIngle Malts... MM is de kenner en heeft een collectie die hij niet wegzuipt voor zn dood op zn 65 ste ..
oh dat isquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ken ik wel, maar VLS is vooral op het gebied van schoonmaken terwijl het bedrijf van mijn zich vooral bezig houdt met schilderswerkzaamheden.
Dotan ...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog maar een paar jaar te gaan...
'We're Coming Home Now', schalt er hier door de wijk.
The Brave festival beleeft z'n hoogtepunt...
Prio1 Jeugdbrandweer Zwijndrecht aankomst op kazerne na behalen 1ste plaats Nederlands Kampioenschapquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
oh dat is
http://www.groenbv.nl/
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog maar een paar jaar te gaan...
'We're Coming Home Now', schalt er hier door de wijk.
The Brave festival beleeft z'n hoogtepunt...
Misschien is hij mijn kloon?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:34 schreef sacha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |