Ik zit er nog steeds aan te denken om zelfstandig te gaan, dus misschien is dat een heel goed plan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We kunnen altijd nog samen een detective-bureau gaan beginnen. Lijkt me wel een topshow!
[..]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo zou ik er uit zien, als ik stekeltjes haar zou hebben
Heb jij een pratende kut?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga jezelf eens scheren danquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Google maps is tof... Ik gebruik het dagelijks... Speel er zelfs mee in MEN... Maar hoef er zelf niet op te staan ... Ben wel half geblurred, maar een collega kwam er meequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Vind het technologisch gezien wel een interessant iets dat Google-maps.
Barendrecht?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:51 schreef Treehut362 het volgende:
deze vind ik leuk
Google maps bij de Ikea op de fiets:
[ afbeelding ]
beter goed gejat dan slecht verzonnen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerder zelf bedacht, dan dat een ander er mee wegloopt
Bananen in een tros worden minder misbruikt ....quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
beter goed gejat dan slecht verzonnen.
dat zijn mijn schilderijen
Ik mag nu hier postenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
jeejjjjjjjjjjjjjjjjjtje da's lang geleden
Long time no see!quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Bananen in een tros worden minder misbruikt ....
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Long time no see!![]()
Ik heb je laatst nog groetjes laten doen, kom je gezelliger buurten?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |