Dat flik je elke keer, chuf, anderen van iets beschuldigen en als er om uitleg wordt gevraagd geef je niet thuis.quote:
Okkie Trooi.quote:
Het lijkt Treehut wel...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat flik je elke keer, chuf, anderen van iets beschuldigen en als er om uitleg wordt gevraagd geef je niet thuis.
'Het idee van Nederland' hebben ze voor dat soort types uitgevonden...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Okkie Trooi.
Ik had een aangetrouwde neef en die dacht van alles uit te vinden, daarom noemden we hem Okkie Trooi.
Je lijkt Treehut wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Treehut doet alles uit het niks ...
We wachten in spanning afquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ze liggen goed en er komt een tijd dat er iets gaat gebeuren
Bij mij staan er boeken op de plank en geen uitvindingen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij was toch albinnen melde je ooit..
De aangetrouwde neef is inmiddels niet meer aangetrouwd en misschien weet hij zijn wegen nu te vindenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Het idee van Nederland' hebben ze voor dat soort types uitgevonden...
Misschien is ie wel elders aangetrouwd nuquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De aangetrouwde neef is inmiddels niet meer aangetrouwd en misschien weet hij zijn wegen nu te vinden
Ik ga dat hier verder niet met je online bespreken ..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat flik je elke keer, chuf, anderen van iets beschuldigen en als er om uitleg wordt gevraagd geef je niet thuis.
Ik lees weer een verkapte invitatie...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga dat hier verder niet met je online bespreken ..
Is dat altijd, dat geflirt hier?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees weer een verkapte invitatie...
Gierigaard.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK. Ik doneer 1 euro en nomineer Deisyy, Chufi en jou om hetzelfde binnen 24 euro te doen...
Moet ik gaan fokken gokken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK. Ik doneer 1 euro en nomineer Deisyy, Chufi en jou om hetzelfde binnen 24 uur te doen...
Je hebt geen plank?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:41 schreef sacha het volgende:
[..]
je moet niet wachten op iets wat niet bestaat gekkie
Je lult, want er valt niets te bespreken en als er iets te bespreken is doe je het maar hier.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga dat hier verder niet met je online bespreken ..
Alleen bij Chufi.quote:
Alles zelfs?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen bij Chufi.
Die staat al wat jaren droog en hengelt naar alles wat van het andere geslacht is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |