quote:
Vond dat eigenlijk wel een leuke post van hem.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:21 schreef hoink581 het volgende:
De TT slaat op dat verhaal van Homijn. Grote kans dat het inderdaad zo werkt, maar man man man, daar serieus op inspelen is toch treurig.
http://www.man-man-man.nlquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:21 schreef hoink581 het volgende:
De TT slaat op dat verhaal van Homijn. Grote kans dat het inderdaad zo werkt, maar man man man, daar serieus op inspelen is toch treurig.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:17 schreef hoink581 het volgende:
Homijn doet me toch een beetje sneu aan.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:21 schreef hoink581 het volgende:
heb je deze ook gemist?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:19 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme, had dat plaatje van zaktabak nog niet eens gezien.
Wie of wat is een Ezio?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:35 schreef Ezio het volgende:
Ik haat konijnen, derhalve geen homijn als mod svp.
Ik natuurlijk.quote:
Wat een bazentopic.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
heb je deze ook gemist?
KLB / De nieuwe KLB moderator is allang bekend...
dat zou cool zijn iddquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
#Toto4mod, bij elke sluitingspost een paint.
wel "in CRE" erachterquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
#Toto4mod, bij elke sluitingspost een paint.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
CRE had best een leuke SC een tijdje terug.
wat is daarmee gebeurdequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
CRE had best een leuke SC een tijdje terug.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:03 schreef Homijn het volgende:
Ik wil ook zo'n ding voor mijn campagnemateriaal.
Facebook natuurlijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Hé, dit was vanavond, toen ik aan het eten was! Hoe kom je aan die beelden?!
Klasse!quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:57 schreef Saisai het volgende:
Het maakt mij niet uit. Iedereen houdt toch van me.
Wellicht is het door het ontbreken van context handiger om dit op internet verbaal te doenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Een teken van elkander groeten mijn vriend.
Daar ben je véél te autistisch voor.quote:
Leuk!quote:
Wat een lieve bunnyquote:
ik kan niet manquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eend tardis deadprez houses voederbietel kom ook
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:05 schreef Homijn het volgende:
De zwaai is bedacht door mijn (onzichtbare) campagneteam. Wie zwaait, steunt mij als mod.
De man die je een nieuwe UI heeft geregeld een thumb down gevenquote:
Toekomstig mods mogen dat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:43 schreef Koral het volgende:
[..]
De man die je een nieuwe UI heeft geregeld een thumb down geven
Hé guus lekker gevoetbald vandaag?quote:
Ja, was wel leuk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:44 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hé guus lekker gevoetbald vandaag?
Ik wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:44 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hé guus lekker gevoetbald vandaag?
Dat boeit me dan weer nietquote:
Heb je gewonnenquote:
Gekke gekke man. Dacht voetbalwedstrijden zijn altijd op zondag, maar nu besef ik dat dat op zaterdag is. Of is het seizoen nog helemaal niet begonnen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was geen wedstrijd he, gewoon extra training.
Heb de penaltyserie wel gewonnen trouwens
We zijn nu twee weken in training, donderdag eerste oefenwedstrijd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:50 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gekke gekke man. Dacht voetbalwedstrijden zijn altijd op zondag, maar nu besef ik dat dat op zaterdag is. Of is het seizoen nog helemaal niet begonnen?
Wel leuk, ik heb de hele dag met mijn piemel gespeeld.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We zijn nu twee weken in training, donderdag eerste oefenwedstrijd.
En wedstrijden zijn idd op zaterdag.
Hé maar vond je het een prima dagje?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:53 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wel leuk, ik heb de hele dag met mijn piemel gespeeld.
Jawel hoor maak me nergens druk omquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:53 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hé maar vond je het een prima dagje?
Oke jongen maar als het anders is moet je het zeggen hè.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jawel hoor maak me nergens druk om
Aangezien je voorspelling van PSV klopte beangstigd deze zin me zeerquote:
ik ook, met blof op replayquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:53 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:53 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het leuke daaraan is dat je 1000 keer naar de nummers kan luisteren en het nog steeds niet verstaat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik ook, met blof op replay
Ik heb er gewoon verstand van.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:57 schreef Koral het volgende:
[..]
Aangezien je voorspelling van PSV klopte beangstigd deze zin me zeer
Ik heb alle lyrics uitgeprint, die houd ik er dan bij in mijn linkerhandquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:58 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Het leuke daaraan is dat je 1000 keer naar de nummers kan luisteren en het nog steeds niet verstaat.
Als je dit gezegd had op een andere site zou het geloofwaardiger overkomenquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon verstand van.
Als ze hun lyrics niet in de cd-boekjes hadden gezet wist nog steeds niemand waar ze nou over zongen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb alle lyrics uitgeprint, die houd ik er dan bij in mijn linkerhand
Maar als je het eenmaal uitgevogeld hebt is er geen grotere voldoening denkbaarquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:00 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Als ze hun lyrics niet in de cd-boekjes hadden gezet wist nog steeds niemand waar ze nou over zongen.
Nee hier scheiden onze paden zichquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar als je het eenmaal uitgevogeld hebt is er geen grotere voldoening denkbaar
Welk nummer!?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik ook, met blof op replay
Ik ben zelf links, in welke hand moet ik het formulier dan houden?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb alle lyrics uitgeprint, die houd ik er dan bij in mijn linkerhand
Harder dan ik hebben kanquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:02 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee hier scheiden onze paden zich
In de vrije handquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben zelf links, in welke hand moet ik het formulier dan houden?
Omdat?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:59 schreef Koral het volgende:
[..]
Als je dit gezegd had op een andere site zou het geloofwaardiger overkomen
Ik ben aan het sparen voor dezequote:Op zondag 24 augustus 2014 22:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben zelf links, in welke hand moet ik het formulier dan houden?
holiday in spain is ook mooiquote:
Ja klopt inderdaadquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
o ja met de counting crows toch
Dus jij wordt mod?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon verstand van.
20 augustus jongstleden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer wordt het ook al weer bekendgemaakt?
Ah bedanktquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:47 schreef Homijn het volgende:
[..]
20 augustus jongstleden. Na 2 september
Da's de officiële bekendmaking van mijn aanstelling ja, klopt. De officieuze bekendmaking was 20 augustus al.quote:
wil je ervoor zorgen dat ik het word?quote:
Je bent ervan bewust dat dit op een gegeven moment beetje treurig wordt?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:51 schreef Homijn het volgende:
[..]
Da's de officiële bekendmaking van mijn aanstelling ja, klopt. De officieuze bekendmaking was 20 augustus al.
Waarom zou ik dat willen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wil je ervoor zorgen dat ik het word?
dan geef ik je eeuwige roemquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent ervan bewust dat dit op een gegeven moment beetje treurig wordt?
[..]
Waarom zou ik dat willen?
Denk je echt mod te worden door constant schijtlollige paints te plaatsen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:51 schreef Homijn het volgende:
[..]
Da's de officiële bekendmaking van mijn aanstelling ja, klopt. De officieuze bekendmaking was 20 augustus al.
Jouw naam lijkt me wel mooi in het blauwquote:
Ik wou graag een paarse 'milf' maar dat mocht niet ofzoquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:01 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jouw naam lijkt me wel mooi in het blauw
Zeikerdsquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:01 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik wou graag een paarse 'milf' maar dat mocht niet ofzo?
Wow wat een deugnietje ben jij :Squote:Op maandag 25 augustus 2014 00:06 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Maar nee hoor ik loog2 keer zelfs in de laatste 2 posts
Heb jij gesolliciteerd dan?
Nee denk ik ook nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wow wat een deugnietje ben jij :S
Nee niet gesolliciteerdDenk niet dat ik de geschikte persoon ben en kans maak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:09 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee denk ik ook nietWat een lief meisje in jouw ui trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Denk ik hetzelfde over.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wat een lief meisje in jouw ui trouwens
Lekker gekquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:42 schreef Homijn het volgende:
Ik ga morgenochtend toch eens even met mijn campagneteam om tafel. Mensen vinden mijn campagne "schijtlollig". Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
Je URL op die foto bestaat niet. Dat komt alvast niet erg betrouwbaar over.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:11 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat is niet het beoogde imago. Dit is bloedserieuze shit, het gaat om de toekomst van KLB.
dat plaatjequote:Op maandag 25 augustus 2014 01:13 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Je URL op die foto bestaat niet. Dat komt alvast niet erg betrouwbaar over.
[ afbeelding ]
Van mij mogen die paints in onz blijven, maar wie ben ik. Als ik mod zou zijn.. Als ik mod zou zijn dan zou ik een halt toe roepen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:11 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat is niet het beoogde imago. Dit is bloedserieuze shit, het gaat om de toekomst van KLB.
behalve totopaints danquote:Op maandag 25 augustus 2014 01:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Van mij mogen die paints in onz blijven, maar wie ben ik. Als ik mod zou zijn.. Als ik mod zou zijn dan zou ik een halt toe roepen.
Nouja ik vind eigenlijk die paints nooit grappig, zal wel aan mij liggen. Maar ik ben democraat hè, wist je dat? Ik leg me er gewoon bij neer als de meerderheid het wel wil okequote:
Soms brengen paints topics naar een hoger niveau mi man.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:23 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nouja ik vind eigenlijk die paints nooit grappig, zal wel aan mij liggen. Maar ik ben democraat hè, wist je dat? Ik leg me er gewoon bij neer als de meerderheid het wel wil oke
Zal me er voor open stellen. Heb jij nu ook echt gesolliciteerd? Dan ben ik namelijk wel #teamdeadprezquote:Op maandag 25 augustus 2014 01:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Soms brengen paints topics naar een hoger niveau mi man.
Paar maanden geleden al.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:25 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zal me er voor open stellen. Heb jij nu ook echt gesolliciteerd? Dan ben ik namelijk wel #teamdeadprez
Je hebt wel een beetje gelijk. Dit is één van de punten die ik morgenochtend met het campagneteam ga bespreken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:13 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Je URL op die foto bestaat niet. Dat komt alvast niet erg betrouwbaar over.
[ afbeelding ]
Ik kan het ook niet helpen dat ze mij heeft aangewezen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:48 schreef deadprez het volgende:
wel bietje oneerlijk om yvonne in je campagneteam te hebben
alleen een bietje irritant voor de anderenquote:Op maandag 25 augustus 2014 01:48 schreef deadprez het volgende:
wel bietje oneerlijk om yvonne in je campagneteam te hebben
goede koolquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:11 schreef Bapple het volgende:
oh dit was dat leuke gif topic
komt er weer 1:
[ afbeelding ]
dat was een eigen goal tochquote:
is toch ook een koolquote:
heerlijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:19 schreef Bapple het volgende:
[..]
is toch ook een kool
[ afbeelding ]
ook wel leuk voor een gifje: goal van cummins vorige weekquote:
De dubbele punt staat alleen op de verkeerde plek, die moet na "mod" staan. En daarna mijn naam.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:46 schreef hoink581 het volgende:
Jeetje, de TT is nog steeds van toepassing zo te zien.
Nee, hij staat precies waar hij moet staan. Prima zo.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:48 schreef Homijn het volgende:
[..]
De dubbele punt staat alleen op de verkeerde plek, die moet na "mod" staan. En daarna mijn naam.
volgende week zijn we van m afquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:46 schreef hoink581 het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Homijn het volgende:
Vanochtend overleg gehad met mijn campagneteam. Op zich was dat een constructief gesprek. We hebben vastgesteld dat sommige mensen nog wat huiverig op mijn aanstelling als KLB-mod reageren. Waarschijnlijk omdat ik te onbekend ben, of omdat ze iets tegen konijnen hebben.
#TeamHomijn wil mensen de ruimte geven om zichzelf te zijn op KLB. We gaan dus niet al te sterk ageren tegen zulke geluiden. Iedereen heeft recht op een mening. De campagne gaat onverminderd verder.
Ja ja, er zit een heel verhaallijn aan vast. Ik zal het nog maar niet verklappenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:46 schreef hoink581 het volgende:
Ik b en heeeeel erg benieuwd.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja ja, er zit een heel verhaallijn aan vast. Ik zal het nog maar niet verklappenmaar het is erg spannond allemaal.
Nee hoor, ik blijf gewoon.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
volgende week zijn we van m af
Wanneer komt de onthullingquote:
2 septemberquote:
dat is een goede afleiding van alle stress inderdaadquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
zei iemand hier tieten
[ afbeelding ]
Hoe groter hoe beterquote:
daarom een lijn door de sorry. een beetje jammer voor de mobiele gebruikers, maar je moet ook niet mobiel fokken natuurlijkquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
zei iemand hier tieten
[ afbeelding ]
Je moet sowieso niet fokken met ons Gquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
daarom een lijn door de sorry. een beetje jammer voor de mobiele gebruikers, maar je moet ook niet mobiel fokken natuurlijk
Op mijn telefoon (iPhone5s) zie je dat ook gewoon hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
daarom een lijn door de sorry. een beetje jammer voor de mobiele gebruikers, maar je moet ook niet mobiel fokken natuurlijk
dat was m'n punt niet? bedoelde grote plaatjes zijn kut als het van je internet data afgaatquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Op mijn telefoon (iPhone5s) zie je dat ook gewoon hoor.
Oei.. subtiel stukje schaamhaar.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
deze mag er ook zijn hoor
oepsquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oei.. subtiel stukje schaamhaar.
ewaquote:
Op mijn telefoon (iPhone5s) wordt dat vanzelf kleiner gemaakt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dat was m'n punt niet? bedoelde grote plaatjes zijn kut als het van je internet data afgaat
wat handig zeg. is dat nieuw in ios 8? of zit dat ook al op m'n eigen 4quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Op mijn telefoon (iPhone5s) wordt dat vanzelf kleiner gemaakt.
iPhone 4quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wat handig zeg. is dat nieuw in ios 8? of zit dat ook al op m'n eigen 4
ik heb geen zin om 500> aan een nieuwe uit te geven die na twee jaar weer gedateerd isquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:51 schreef eend112 het volgende:
[..]
iPhone 4![]()
Kom je uit de middeleeuwen ofzo?
Maar toen had je dat ook al inderdaad
Klinkt allemaal heel leuk, maar het is echt een schijttelefoonquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik heb geen zin om 500> aan een nieuwe uit te geven die na twee jaar weer gedateerd is
twee jaar geleden toen de 5 uitkwam deze gekocht voor 370, geen seconde spijt van gehad![]()
enige nadeel is 8 gb![]()
. en niet zo snel als een 4s of zo maar hij gaat nog redelijk mee
oke jij vindt het een schijttelefoon, ik bestel meteen een nieuwe.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Klinkt allemaal heel leuk, maar het is echt een schijttelefoonNowadays...
Dat is ook een goed puntquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
oke jij vindt het een schijttelefoon, ik bestel meteen een nieuwe.nee man ik vind hem nog naar behoren werken en spendeer m'n geld liever op een andere manier dan constant een nieuwe phone
tweedehands is geen slecht idee inderdaad, goede manier om geld te besparen en voor toch een beetje snelheid.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is ook een goed puntBeste is om eentje 2e hands over te nemen en een goedkoop sim-only'tje eraan te hangen.
iPhone 5.. gekocht helemaal nieuw bij iemand voor ¤400.. toen simonly erbij voor ¤15 in de maand. Wel voor 1 jaar dus zit er niet lang aan vast. Redelijke deal wel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
tweedehands is geen slecht idee inderdaad, goede manier om geld te besparen en voor toch een beetje snelheid.
welke heb jij eig
quote:HOMIJN GOOIT HANDDOEK IN DE RING
'Een verloren strijd', zegt topfavorietDe veelbesproken KLB-mod-kandidaat Homijn heeft zojuist op een emotionele persconferentie wereldkundig gemaakt dat hij zich terugtrekt als mod-kandidaat voor het Klaagbaak-forum op FOK!
Gezien de immense populariteit van Homijn bij de machthebbers achter de schermen komt de beslissing als een volslagen verrassing. Het konijn spreekt echter van "een verloren strijd" en stelt dat het zinloos is om zijn campagne voort te zetten.
Vanochtend werd al bekend dat Homijn zijn campagneteam voor crisisoverleg bijeen had geroepen. Het wilde maar niet vlotten met de populariteit van de aspirant-mod, ondanks een flitsende postercampagne en talloze gevatte opmerkingen. "De kille reacties knaagden enorm aan mij. Nu ermee stoppen voelt als een bevrijding."
Niet grappig
De afhakende kandidaat is duidelijk over zijn beslissing en windt er geen doekjes om. "Ik word niet grappig gevonden. Dat ben ik wel gewend, maar erger is dat niemand mijn kandidatuur serieus neemt. Dat terwijl ik toch echt het oogappeltje van Yvonne ben", zei Homijn. Hij bedankte zijn (onzichtbare) campagneteam dat alles op alles heeft gezet de afgelopen periode. "Het heeft helaas niet mogen baten."
Toen bekend werd dat KLB een nieuwe mod zou krijgen, dacht aanvankelijk niemand aan Homijn. Maar de user wist zich op subtiele wijze in te likken bij de invloedrijke Yvonne, die daarna publiekelijk kleur bekende: "Oe! KLB is helemaal YOU!"
Zwart
Homijn had echter niet gerekend met een grote meute kritische KLB-users, die er andere favorieten op nahoudt. "Een misvatting", erkent het zich terugtrekkende konijn nu. Hij blijft naar eigen zeggen wel gewoon op FOK! actief. "Maar dan lekker in het zwart. Het is prima zo", zei Homijn met trillende stem.
Net voordat hij huilend werd afgevoerd, schreeuwde hij nog: DEADPREZ 4 MOD!!! .
De FOK!-leiding was nog niet bereikbaar voor commentaar.
NOOITTT!!!!!quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:00 schreef Specularium het volgende:
Mooi zo, opbokken.
#Deadprez4Admin
Nee. Door jou is er weer een stukje leven aan dit topic toegevoegd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
godver is deze nou nog steeds niet dood?
ja dat was de grap ook hihiquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:24 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee. Door jou is er weer een stukje leven aan dit topic toegevoegd.
Stel iemand zou dit zeggen op een kek verjaardagsfeestje :quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:28 schreef Smart_ass het volgende:
Mod worden op een forum is sowieso treurig.
Oké.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:32 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
Stel iemand zou dit zeggen op een kek verjaardagsfeestje :
"Jaaa ik controleer dat mensen de regels zo een beetje naleven en rook sjekkies terwijl ik mij vaak bekijk huilend in een vieze mastrubeersessie .."
Dan weet ik dat er een FOK!mod aanwezig is en verlaat ik de partij.
Nee, als je je fatsoenlijk gedraagt op FOK! en een normale sollicitatie indient is er een 90% kans dat je mod wordt, want iedereen doet debiel of doet geen (normale) sollicitatie of is niet actief.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:28 schreef Smart_ass het volgende:
Mod worden op een forum is sowieso treurig.
Normaal doenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:53 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Nee, als je je fatsoenlijk gedraagt op FOK! en een normale sollicitatie indient is er een 90% kans dat je mod wordt, want iedereen doet debiel of doet geen (normale) sollicitatie of is niet actief.
Heb jij gesolliciteerd?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:41 schreef TwentyFourr het volgende:
Sowieso campagne voerendat nodig hebben
![]()
dat hele campagnegedoe was een grap, 24quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:41 schreef TwentyFourr het volgende:
Sowieso campagne voerendat nodig hebben
![]()
Nee mijn post was serieusquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dat hele campagnegedoe was een grap, 24
24 is te verlegen om zulks een goeden garp te makenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dat hele campagnegedoe was een grap, 24
Nou hallo zeg, spreek voor jezelfquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:50 schreef Koral het volgende:
[..]
24 is te verlegen om zulks een goeden garp te maken
Nou halloquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:51 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nou hallo zeg, spreek voor jezelf
oh nu snap ik 'm. tja internetfora hequote:
Ik kan dat niet combineren met mijn inspanningen voor de OR helaas.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:54 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Heel goed. Nog interesse voor een positie in de Raad van Toezicht KLB(-moderators)?
Oke, prima. Helaasquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan dat niet combineren met mijn inspanningen voor de OR helaas.
Ben evengoed wel benieuwd wie het wordt. Eigenlijk vooral welke user een beetje fatsoenlijke sollicitatie gedaan heeft.quote:
Het kan mij allemaal bijster weinig schelen eerlijk gezegd, maar mocht het iemand zijn die ik 'wat beter ken' voor zover dat op het internet kan, ben ik blij voor hem/haar.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben evengoed wel benieuwd wie het wordt. Eigenlijk vooral welke user een beetje fatsoenlijke sollicitatie gedaan heeft.
Das wel heel eerlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:59 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Het kan mij allemaal bijster weinig schelen eerlijk gezegd, maar mocht het iemand zijn die ik 'wat beter ken' voor zover dat op het internet kan, ben ik blij voor hem/haar.
Ik vroeg me af of 24 geinspireerd is op je IQ of op iets andersquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:56 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wat ben jij verdacht aardig, heb je iets van me nodig
Dat is mijn lievelingsgetal, lieverd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:03 schreef Koral het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of 24 geinspireerd is op je IQ of op iets anders![]()
Maar is er één realiteit? Kan je dus stellen dat er ook maar één eerlijkheid is, en daarmee één waarheid?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:02 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Is de realiteit eigenlijk niet altijd eerlijk als we de illusies buiten kijf houden?
Ik denk dat ieder zijn realiteit eerlijk is maar denk niet dat er één realiteit is aangezien iedereen de realiteit op zijn eigen manier vormgeeft en waarneemt. Sowieso een onmogelijk te beantwoorden vraag natuurlijk, maar iets kan op jou anders overkomen op mij en beiden zijn dan realiteiten in mijn ogen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar is er één realiteit? Kan je dus stellen dat er ook maar één eerlijkheid is, en daarmee één waarheid?
Realiteit als concept is dus een illusie?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:06 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik denk dat ieder zijn realiteit eerlijk is maar denk niet dat er één realiteit is aangezien iedereen de realiteit op zijn eigen manier vormgeeft en waarneemt. Sowieso een onmogelijk te beantwoorden vraag natuurlijk, maar iets kan op jou anders overkomen op mij en beiden zijn dan realiteiten in mijn ogen.
Nee, maar stellen dat die van jou en mij hetzelfde zijn wel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Realiteit als concept is dus een illusie?
Ik zie dat anders.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:09 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, maar stellen dat die van jou en mij hetzelfde zijn wel.
Deadprez 4 mod!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:40 schreef Koral het volgende:
Toch wel een beetje saai nu zonder faalhaas.
Mensen herinneren zich over het algemeen het hoogte of dieptepunt en het eindresultaat. De strijd is daarom nog niet gestreden.
Homijn man up en stel je weer kandidaat!
Ik ben dan ook geen kloon van deadprezquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:15 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat nog nou niemand doorheeft dat jij een kloon van deadprez bent stemt mij droevig
Stoer woord of niet. Als het bestaat uit lieden die zich vroegtijdig terug trekken kan het mij niet bekoren. Dat is net zoiets als neuken en er geen creampie van makenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:14 schreef Homijn het volgende:
[..]
Deadprez 4 mod!
Verder verwijs ik graag naar deze post: KLB / FOK! interventie
Is jouw vriendin zo'n preutse waar je niet van in de mond mag komen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:37 schreef Koral het volgende:
[..]
Stoer woord of niet. Als het bestaat uit lieden die zich vroegtijdig terug trekken kan het mij niet bekoren. Dat is net zoiets als neuken en er geen creampie van maken
Hé homoquote:
wat beleefd dat je mensen groet die dezelfde seksuele voorkeur als jij genieten Eendquote:
En dan vervolgens een lekker tongzoen met je eigen yoghurt krijgen zekerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is jouw vriendin zo'n preutse waar je niet van in de mond mag komen?
Gelijktijdig klaarkomen, naast preuts ook nog eens een faker. Je treft het niet maat.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:23 schreef Koral het volgende:
[..]
En dan vervolgens een lekker tongzoen met je eigen yoghurt krijgen zekernee laat mij maar lekker (bij voorkeur gelijktijdig) schokkend klaarkomen in d'r vagijn
Voortplanten lukt anders vrij behoorlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelijktijdig klaarkomen, naast preuts ook nog eens een faker. Je treft het niet maat.
Héquote:
hey brada.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
waar de fuck ben jij geweest man
Sorry dushi.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:23 schreef richolio het volgende:
[..]
HéDoen we normaal. Je hebt zeker die albums nog niet beluisterd?
aightquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:44 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hey brada.
vakantie en een beetje druk sociaal leven.
school begint weer dus je zal me wel vaker zien
hoe was jou vakantie ?quote:
wel chill in de tijd dat ik gebanned was was het veel feesten en chicks en de dag dat ik weer op FOK! kwam is het weer een beetje zoals vroegerquote:
Nice. Ff weer ban aanvragen dus?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wel chill in de tijd dat ik gebanned was was het veel feesten en chicks en de dag dat ik weer op FOK! kwam is het weer een beetje zoals vroeger
Ja denk over een weekje ofzo, ff rustig aan doen is ook wel leuk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:37 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nice. Ff weer ban aanvragen dus?
Heb jij ook nog school of?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja denk over een weekje ofzo, ff rustig aan doen is ook wel leuk.
Shame on u.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee man doe al een jaar lang niksJij wel?
Weet niet wat ik moet gaan doenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:50 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Shame on u.
Ga wat doen. Werken of studeren. Ik studeer wel nog steeds. Stiekem vind ik het wel leuk dat school weer begint
Onderneem in ieder geval iets. Beter dan hele dagen zitten fokkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Weet niet wat ik moet gaan doen
Niet haten daarop.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Onderneem in ieder geval iets. Beter dan hele dagen zitten fokken
Doe Gwn thuis studie zoals de eckte eckte klapjosti'squote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Weet niet wat ik moet gaan doen
ik ben geen deadprez maar komt goed bradaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Onderneem in ieder geval iets. Beter dan hele dagen zitten fokken
Welke raad je me aan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:07 schreef eend112 het volgende:
[..]
Doe Gwn thuis studie zoals de eckte eckte klapjosti's
Nee want ik ga wel iets doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik ben geen deadprez maar komt goed brada
Havo, op de vavo.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kut nu ben ik de enige levenloze hier, wat ga je doen dan?
Dat is waar.quote:
Bedrijfskunde kunnen we elkaar helpen ja tohquote:
hey bradaquote:
ewa, goed dat je weer eens op FOK! bent.quote:
thnx sahbiquote:
ja ik dacht ff kijken wat mijn internet vriendjes doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ewa, goed dat je weer eens op FOK! bent.
Mwah niet echt zin, maar zie er ook niet echt tegenop ofzo.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:19 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja ik dacht ff kijken wat mijn internet vriendjes doen.
heb je zin in school?
aaah word was tofquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah niet echt zin, maar zie er ook niet echt tegenop ofzo.
Vast wel idd. Het is de vavo, dus zitten meestal wel toffe mensen. Vaak mensen die hun school ook verneukt hebben in het verleden, dus we hebben in ieder geval iets gemeen.quote:
Je kan je toch niet meer inschrijven denk ikquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:21 schreef BozeHaas het volgende:
Ik kijk ff bij hbo-opleidingen maar zie niks leuks
Nee.quote:
Kan toch wel gaan kijken of niet danquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:22 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Je kan je toch niet meer inschrijven denk ik.
Ik wil ook wel gewoon een uitkering aanvragen anders, als jullie dat liever hebben?quote:
dont hate bruhquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kan toch wel gaan kijken of niet dan
deze man weet gewoon wat ik wilquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:23 schreef anti-loper het volgende:
[..]
dont hate bruh
als je beetje pretstudie met chicks wil moet je toerisme of hotelmanagement gaan doen
of communicatie.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
deze man weet gewoon wat ik wil
Kan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik wil ook wel gewoon een uitkering aanvragen anders, als jullie dat liever hebben?
Maar straks moet je allemaal dingen doen die alleen leuk zijn voor wijven en hommotjesquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
of communicatie.
dan is de jongen/meid ratio sws 1:3
Nah. Het is sowieso 4 en 5havo in een jaar, maar dan verdeeld over twee jaar. Dus maar vier vakken dit jaar, hoef dus nog steeds nauwelijks iets te doen.quote:
24.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |