Ik kan het ook niet helpen dat ze mij heeft aangewezen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:48 schreef deadprez het volgende:
wel bietje oneerlijk om yvonne in je campagneteam te hebben
alleen een bietje irritant voor de anderenquote:Op maandag 25 augustus 2014 01:48 schreef deadprez het volgende:
wel bietje oneerlijk om yvonne in je campagneteam te hebben
goede koolquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:11 schreef Bapple het volgende:
oh dit was dat leuke gif topic
komt er weer 1:
[ afbeelding ]
dat was een eigen goal tochquote:
is toch ook een koolquote:
heerlijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:19 schreef Bapple het volgende:
[..]
is toch ook een kool
[ afbeelding ]
ook wel leuk voor een gifje: goal van cummins vorige weekquote:
De dubbele punt staat alleen op de verkeerde plek, die moet na "mod" staan. En daarna mijn naam.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:46 schreef hoink581 het volgende:
Jeetje, de TT is nog steeds van toepassing zo te zien.
Nee, hij staat precies waar hij moet staan. Prima zo.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:48 schreef Homijn het volgende:
[..]
De dubbele punt staat alleen op de verkeerde plek, die moet na "mod" staan. En daarna mijn naam.
volgende week zijn we van m afquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:46 schreef hoink581 het volgende:
Jeetje, de TT is nog steeds van toepassing zo te zien.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Homijn het volgende:
Vanochtend overleg gehad met mijn campagneteam. Op zich was dat een constructief gesprek. We hebben vastgesteld dat sommige mensen nog wat huiverig op mijn aanstelling als KLB-mod reageren. Waarschijnlijk omdat ik te onbekend ben, of omdat ze iets tegen konijnen hebben.
#TeamHomijn wil mensen de ruimte geven om zichzelf te zijn op KLB. We gaan dus niet al te sterk ageren tegen zulke geluiden. Iedereen heeft recht op een mening. De campagne gaat onverminderd verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |