Ik heb alle lyrics uitgeprint, die houd ik er dan bij in mijn linkerhandquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:58 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Het leuke daaraan is dat je 1000 keer naar de nummers kan luisteren en het nog steeds niet verstaat.
Als je dit gezegd had op een andere site zou het geloofwaardiger overkomenquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon verstand van.
Als ze hun lyrics niet in de cd-boekjes hadden gezet wist nog steeds niemand waar ze nou over zongen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb alle lyrics uitgeprint, die houd ik er dan bij in mijn linkerhand
Maar als je het eenmaal uitgevogeld hebt is er geen grotere voldoening denkbaarquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:00 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Als ze hun lyrics niet in de cd-boekjes hadden gezet wist nog steeds niemand waar ze nou over zongen.
Nee hier scheiden onze paden zichquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar als je het eenmaal uitgevogeld hebt is er geen grotere voldoening denkbaar
Welk nummer!?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik ook, met blof op replay
Ik ben zelf links, in welke hand moet ik het formulier dan houden?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb alle lyrics uitgeprint, die houd ik er dan bij in mijn linkerhand
Harder dan ik hebben kanquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:02 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee hier scheiden onze paden zich
In de vrije handquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben zelf links, in welke hand moet ik het formulier dan houden?
Omdat?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:59 schreef Koral het volgende:
[..]
Als je dit gezegd had op een andere site zou het geloofwaardiger overkomen
Ik ben aan het sparen voor dezequote:Op zondag 24 augustus 2014 22:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben zelf links, in welke hand moet ik het formulier dan houden?
holiday in spain is ook mooiquote:
Ja klopt inderdaadquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
o ja met de counting crows toch
Dus jij wordt mod?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon verstand van.
20 augustus jongstleden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer wordt het ook al weer bekendgemaakt?
Ah bedanktquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:47 schreef Homijn het volgende:
[..]
20 augustus jongstleden. Na 2 september
Da's de officiële bekendmaking van mijn aanstelling ja, klopt. De officieuze bekendmaking was 20 augustus al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |