Ja ja, er zit een heel verhaallijn aan vast. Ik zal het nog maar niet verklappenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:46 schreef hoink581 het volgende:
Jeetje, de TT is nog steeds van toepassing zo te zien.
Ik b en heeeeel erg benieuwd.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja ja, er zit een heel verhaallijn aan vast. Ik zal het nog maar niet verklappenmaar het is erg spannond allemaal.
Nee hoor, ik blijf gewoon.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
volgende week zijn we van m af
Wanneer komt de onthullingquote:
2 septemberquote:
dat is een goede afleiding van alle stress inderdaadquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
zei iemand hier tieten
[ afbeelding ]
Hoe groter hoe beterquote:
daarom een lijn door de sorry. een beetje jammer voor de mobiele gebruikers, maar je moet ook niet mobiel fokken natuurlijkquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
zei iemand hier tieten
[ afbeelding ]
Je moet sowieso niet fokken met ons Gquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
daarom een lijn door de sorry. een beetje jammer voor de mobiele gebruikers, maar je moet ook niet mobiel fokken natuurlijk
Op mijn telefoon (iPhone5s) zie je dat ook gewoon hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
daarom een lijn door de sorry. een beetje jammer voor de mobiele gebruikers, maar je moet ook niet mobiel fokken natuurlijk
dat was m'n punt niet? bedoelde grote plaatjes zijn kut als het van je internet data afgaatquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Op mijn telefoon (iPhone5s) zie je dat ook gewoon hoor.
Oei.. subtiel stukje schaamhaar.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
deze mag er ook zijn hoor
oepsquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oei.. subtiel stukje schaamhaar.
ewaquote:
Op mijn telefoon (iPhone5s) wordt dat vanzelf kleiner gemaakt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dat was m'n punt niet? bedoelde grote plaatjes zijn kut als het van je internet data afgaat
wat handig zeg. is dat nieuw in ios 8? of zit dat ook al op m'n eigen 4quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Op mijn telefoon (iPhone5s) wordt dat vanzelf kleiner gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |