Voortplanten lukt anders vrij behoorlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelijktijdig klaarkomen, naast preuts ook nog eens een faker. Je treft het niet maat.
Héquote:
hey brada.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
waar de fuck ben jij geweest man
Sorry dushi.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:23 schreef richolio het volgende:
[..]
HéDoen we normaal. Je hebt zeker die albums nog niet beluisterd?
aightquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:44 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hey brada.
vakantie en een beetje druk sociaal leven.
school begint weer dus je zal me wel vaker zien
hoe was jou vakantie ?quote:
wel chill in de tijd dat ik gebanned was was het veel feesten en chicks en de dag dat ik weer op FOK! kwam is het weer een beetje zoals vroegerquote:
Nice. Ff weer ban aanvragen dus?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wel chill in de tijd dat ik gebanned was was het veel feesten en chicks en de dag dat ik weer op FOK! kwam is het weer een beetje zoals vroeger
Ja denk over een weekje ofzo, ff rustig aan doen is ook wel leuk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:37 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nice. Ff weer ban aanvragen dus?
Heb jij ook nog school of?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja denk over een weekje ofzo, ff rustig aan doen is ook wel leuk.
Shame on u.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee man doe al een jaar lang niksJij wel?
Weet niet wat ik moet gaan doenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:50 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Shame on u.
Ga wat doen. Werken of studeren. Ik studeer wel nog steeds. Stiekem vind ik het wel leuk dat school weer begint
Onderneem in ieder geval iets. Beter dan hele dagen zitten fokkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Weet niet wat ik moet gaan doen
Niet haten daarop.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Onderneem in ieder geval iets. Beter dan hele dagen zitten fokken
Doe Gwn thuis studie zoals de eckte eckte klapjosti'squote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Weet niet wat ik moet gaan doen
ik ben geen deadprez maar komt goed bradaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Onderneem in ieder geval iets. Beter dan hele dagen zitten fokken
Welke raad je me aan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:07 schreef eend112 het volgende:
[..]
Doe Gwn thuis studie zoals de eckte eckte klapjosti's
Nee want ik ga wel iets doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik ben geen deadprez maar komt goed brada
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |