Havo, op de vavo.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kut nu ben ik de enige levenloze hier, wat ga je doen dan?
Dat is waar.quote:
Bedrijfskunde kunnen we elkaar helpen ja tohquote:
hey bradaquote:
ewa, goed dat je weer eens op FOK! bent.quote:
thnx sahbiquote:
ja ik dacht ff kijken wat mijn internet vriendjes doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ewa, goed dat je weer eens op FOK! bent.
Mwah niet echt zin, maar zie er ook niet echt tegenop ofzo.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:19 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja ik dacht ff kijken wat mijn internet vriendjes doen.
heb je zin in school?
aaah word was tofquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah niet echt zin, maar zie er ook niet echt tegenop ofzo.
Vast wel idd. Het is de vavo, dus zitten meestal wel toffe mensen. Vaak mensen die hun school ook verneukt hebben in het verleden, dus we hebben in ieder geval iets gemeen.quote:
Je kan je toch niet meer inschrijven denk ikquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:21 schreef BozeHaas het volgende:
Ik kijk ff bij hbo-opleidingen maar zie niks leuks
Nee.quote:
Kan toch wel gaan kijken of niet danquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:22 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Je kan je toch niet meer inschrijven denk ik.
Ik wil ook wel gewoon een uitkering aanvragen anders, als jullie dat liever hebben?quote:
dont hate bruhquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kan toch wel gaan kijken of niet dan
deze man weet gewoon wat ik wilquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:23 schreef anti-loper het volgende:
[..]
dont hate bruh
als je beetje pretstudie met chicks wil moet je toerisme of hotelmanagement gaan doen
of communicatie.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
deze man weet gewoon wat ik wil
Kan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik wil ook wel gewoon een uitkering aanvragen anders, als jullie dat liever hebben?
Maar straks moet je allemaal dingen doen die alleen leuk zijn voor wijven en hommotjesquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
of communicatie.
dan is de jongen/meid ratio sws 1:3
Nah. Het is sowieso 4 en 5havo in een jaar, maar dan verdeeld over twee jaar. Dus maar vier vakken dit jaar, hoef dus nog steeds nauwelijks iets te doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |