Tszoquote:
Welke dongle? Ik keek even niet. Een dongle kan voor allerlei doeleinden zijn. Je hebt ze bijv. voor wifi.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:37 schreef essnhills het volgende:
Die dongle, dat is gewoon dat dingetje om hem met je laptop te verbinden
Zat bij een wireless toetsenbord en muis..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke dongle? Ik keek even niet. Een dongle kan voor allerlei doeleinden zijn. Je hebt ze bijv. voor wifi.
Oh misschien voor het wireless dan. Om het signaal door te geven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zat bij een wireless toetsenbord en muis..
Ja dat lijkt mij ook, maar waarom dan zo er specifiek bij zetten? Het lijkt mij namelijk vrij logisch dat als je een wireless toetsenbord koopt er wel een zendertje bij zit om hem te laten verbinden met je laptopquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh misschien voor het wireless dan. Om het signaal door te geven.
Ik weet niet precies hoe het werkt normaal werkt het misschien anders? Zonder dongle, geen ideequote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook, maar waarom dan zo er specifiek bij zetten? Het lijkt mij namelijk vrij logisch dat als je een wireless toetsenbord koopt er wel een zendertje bij zit om hem te laten verbinden met je laptop
Hij is al meerdere keren voorbij geweestquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:44 schreef Karina het volgende:
Dat racket was volgens mij wel een goeie deal.
Eigenlijk 16,5 miljoen, confirm de RGB-standaarden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:56 schreef essnhills het volgende:
16 miljoen kleuren, in dat hele kleine mooie lampje.
Maar dat past niet in het liedjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk 16,5 miljoen, confirm de RGB-standaarden.
17 dan, aangezien zo'n lamp niet een computer is en er veel meer variatie isquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat past niet in het liedje
Ook 450 euro.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:09 schreef noodgang het volgende:
krijg je hier wel een ipad en camera bij?
Deze:quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:13 schreef essnhills het volgende:
Er is trouwens nog geen 1 tv met voetbalmode langsgekomen zeker?
Maximaal lenen elke maandquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:13 schreef Nattekat het volgende:
Dat is nou wat ik een tv noem
Jammergenoeg ben ik niet zo rijk...
Eigenlijk wel, maar mijn fortuin is na mijn studie waarschijnlijk op
Hij is toch wel perfect, ziet er nog best mooi uit, veilig voor mijn camera, genoeg ruimte voor andere dingen. Perfect voor vakantie.quote:
Ja maar ik bedoel, dat het echt in de titel of in het plaatje staatquote:
Voor de eredivisie heb je niet echt een goede mode nodigquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel, dat het echt in de titel of in het plaatje staatZoals bij de hunt in mei, vlak voor het WK
Ik ga eerst kijken of ik het nu met mijn maandloon en stufi haal met standaard lasten, gelukkig kan het ten alle tijden aangepast worden bij Duoquote:
Zo vreemd idee is het eigenlijk nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Was niet serieus bedoeld hoor.
True, maar de verleiding wordt wel groot om geld uit te geven als je 20k op een rekening hebt staan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo vreemd idee is het eigenlijk niet
Spaarrente > Afbetaalrente
Ik heb nu 10k op mijn spaarrekening staan, daar blijf ik echt wel met mijn tengels van afquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
True, maar de verleiding wordt wel groot om geld uit te geven als je 20k op een rekening hebt staan.
Nice, beter in geldmanagement dan ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nu 10k op mijn spaarrekening staan, daar blijf ik echt wel met mijn tengels van af
Ik kan er ook niet bij met mijn normale bankpas, daar heb ik een ander voor nodig die altijd veilig opgeborgen ligt.
Neequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Luisteren anderen trouwens nog naar YES-radio?
Lampjes!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:32 schreef Jimbo het volgende:
en heb ik nog iets gemist??
BEHALVE 3 FUCKING SCHOTEN VOOR OPEN DOEL (ja ik kop hem zelf alvast in)
psv was in de aanbieding?quote:
Het waren wel allemaal Philips lampjesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
psv was in de aanbieding?
(hihi nog een voetbalgrap)
ik zou hem nog even open laten als ik jou wasquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:39 schreef Nattekat het volgende:
O, hij is al klaar...
Nog steeds Je wordt in een ogenblik doorgestuurd naar de betalingspagina.
Volgens mij gaat ie nooit komen
Als je daar bent moet je even wachten met betalenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:39 schreef noodgang het volgende:
betalingspagina gehaald, daarna foutjes
Oh jammer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:40 schreef Nattekat het volgende:
Failed to load resource: the server responded with a status of 502 (Bad Gateway)
Ok, die mobiele layout is troep. Dit zie ik pas in de devtools van Chrome.
Nah hij hing tussen de pagina's in volgens mij en toen weer terug naar het beginschermquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je daar bent moet je even wachten met betalen
Vorige doen in je browser en nogmaals proberen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nah hij hing tussen de pagina's in volgens mij en toen weer terug naar het beginscherm
database errorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vorige doen in je browser en nogmaals proberen.
Altijd hè?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
Iedereen rellen op die ibood pagina
'Ik zat al in het adres scherm dus ik had een box" Ehhhhh nee.
Wil je wat popcorn?quote:
Nee dit keer was het de herpesdoos.quote:
Some things never changequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Altijd hè?
En mensen hebben volgens mij ook allemaal verkeerde ideeën van 'het betaalscherm'
Nee, het betaalscherm is NIET het kiezen welke bank je hebt
hey rooie, jij ook nog hier ;Wquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee dit keer was het de herpesdoos.
meer dan een paar honderd zal het niet zijn neequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef blup het volgende:
Ik denk dat ze in een hele hunt hoogstens 5 dozen verkopen.
Heb ik al.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee dit keer was het de herpesdoos.
Op hun pagina hadden ze het over dat de eerste 100 geselecteerd werden, alles daarna automatisch eruit gegooid.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef blup het volgende:
Jep. Deze hunt niks gekocht hoor. Eigenlijk gisteren 5 minuutjes gekeken en nu effequote:
hihi jij zei doosquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jep. Deze hunt niks gekocht hoor. Eigenlijk gisteren 5 minuutjes gekeken en nu effe.
Ik heb de pannendoos van vorige hunt klaarstaan voor mijn nieuwe huis
Lullig dan toen 2,5 geledenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef blup het volgende:
Gaan wij nog een keer seksen btw?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jep. Deze hunt niks gekocht hoor. Eigenlijk gisteren 5 minuutjes gekeken en nu effe.
Ik heb de pannendoos van vorige hunt klaarstaan voor mijn nieuwe huis
Jamaar ik drukte echt METEEN! Ik zat KLAAR!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Some things never change
Mooi blijft dat, ook mensen die klagen dat ze een 502 krijgen. Ja vind je het gek...
Gister zat ik er ook direct op, gelijk 502.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar ik drukte echt METEEN! Ik zat KLAAR!Dit is gewoon OPLICHTING!
Ik ga ze AANKLAGEN!
Was ik als Sugababe zo makkelijk?quote:
SCHANDE!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:53 schreef blup het volgende:
[..]
Gister zat ik er ook direct op, gelijk 502.
Nee, maar misschien is die preutsheid nu een beetje weg?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Was ik als Sugababe zo makkelijk?
Hihi jij ook.quote:
Ik ben nog steeds dat preutse meisje van toenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:54 schreef blup het volgende:
[..]
Nee, maar misschien is die preutsheid nu een beetje weg? [ afbeelding ]
Preuts meisje is ook spannend.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds dat preutse meisje van toen. Maar ik vreet nog steeds hamburgers als een josti
leugensquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds dat preutse meisje van toen. Maar ik vreet nog steeds hamburgers als een josti
I don't care. Ik ga ook lekker preuts zitten wezen op Mallorca. In mijn eentje.quote:
Alleen krijgen ze daar daadwerkelijk lege dozen opgestuurd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:01 schreef Nattekat het volgende:
Wel mooi, de Belgische iboothunt is precies hetzelfde als de Nederlandse
Die Belgen wilden gewoon een .be
De skaai die ik herinner was verre van preuts iigquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
I don't care. Ik ga ook lekker preuts zitten wezen op Mallorca. In mijn eentje.
Doe eens kopen danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:04 schreef Nattekat het volgende:
Een RTL4 spellenpakket, altijd al willen hebben
strip ik houd van hollandquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:04 schreef Nattekat het volgende:
Een RTL4 spellenpakket, altijd al willen hebben
HA ! Zal jou eens kopen !quote:
MOcht je willen,quote:
Okay!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De skaai die ik herinner was verre van preuts iig
slaap lekkerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Okay!
Ga nu maar weer hunten. Dan ga ik slapen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Okay!
Ga nu maar weer hunten. Dan ga ik slapen
Geef je terug van 20 ?quote:
Vindt je me zo goedkoop?quote:
DUIZENDquote:
ja want alleen fokkers kennen die memes / facebookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:11 schreef Nattekat het volgende:
Used Condom: HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANK (23:11:30)
Used Condom: KINDERACHTIG GODVERDOMME
Ok, welke FOK!er is dit?
Uhm... Uhuh..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
DUIZEND
HA ! kijk mij deze actie redden !
Jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja want alleen fokkers kennen die memes / facebook
Veel te groot toestel voor mijn poezelige handjes.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:14 schreef Zorro het volgende:
Ja! Telefoon gekocht.
Ik weet het niet veel bijzonders maar voor dat geld prima.
zie piquote:
nee van die doosquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat, die van je vorige posts? [ afbeelding ]
echte mannen scheren zich dan ook nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:16 schreef GekkePoes het volgende:
Jammer dat er bij dat scheerapparaat dan weer geen grote korting is
Ik had geen doosquote:
Ja euhh, ik heb je nog geroepenquote:
Die laatste 40 minuten?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:18 schreef Buttarfly het volgende:
Ik Noobhunter op chat. Ik geef het hunten op.
welke doosquote:
goed verhaal man.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:18 schreef Buttarfly het volgende:
Ik Noobhunter op chat. Ik geef het hunten op.
Ja die heb ik dus niet.quote:
Je had me moeten bellenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja euhh, ik heb je nog geroepen
leugen. als ik hem vind mag lr hem houden?quote:
Frontspeaker vermogen (RMS) 80Wquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:18 schreef GekkePoes het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)voor_cellent_geluid/
Geen 'vermogen in watt' info bij die receiver , jammer
die van jou is aan de verkeerde kant geopendquote:
heul niet. is de goede kant!!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die van jou is aan de verkeerde kant geopend
Hm, jammer, dan blaas ik hem op met mijn boxen. of extra versterker ertussenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Frontspeaker vermogen (RMS) 80W
Centerspeaker vermogen (RMS) 80W
Surroundspeaker vermogen (RMS) 80W
Subwoofer vermogen (RMS) 80W
Ja zo'n doos heb ik ook.quote:
Ik vond DM'en wel een goed alternatiefquote:
quote:
Jij bent mijn doos aan het hosselen voor LR?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
leugen. als ik hem vind mag lr hem houden?
Smoesjes, je faalde gewoon.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:20 schreef GekkePoes het volgende:
Ik had net een netwerkstoring die ene seconde van de doos
mooi scheelt me weer zoekenquote:
nou dan. piep dan nietquote:
quote:
quote:
zo doen we dat hier in 0 1 5quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij bent mijn doos aan het hosselen voor LR?
Nee dan doe je iets niet goed als die doos piept.quote:
mwach ligt er aan wat er in zit......quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dan doe je iets niet goed als die doos piept.
Jij doet muisjes in je doos?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwach ligt er aan wat er in zit......
nee die doe ik op beschuitquote:
Gelukkig maar.quote:
wel chhocolat in your boxquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:27 schreef essnhills het volgende:
Ik zit ineens te bedenken dat als een buitenlander dit gesprek loopt te vertalen met google translate dat die er dan geen chocola van kan maken
doe jij chocopasta in je doos???quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:27 schreef essnhills het volgende:
Ik zit ineens te bedenken dat als een buitenlander dit gesprek loopt te vertalen met google translate dat die er dan geen chocola van kan maken
Nee, op beschuit.quote:
Ik lust wel een doosje chocola hoorquote:
Misschien komt dat zo nog langs.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik lust wel een doosje chocola hoor
das niet lekker.quote:
n een chocolaatje in je doosje ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik lust wel een doosje chocola hoor
Pindakaas met vlokkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
das niet lekker.
pindakaas op Cracotte is wel lekker
Doe niet zo raar johquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:30 schreef Jimbo het volgende:
e
[..]
n een chocolaatje in je doosje ?
op brood!quote:
ja op cracotte moet je alleen pindakaas doen. niet met chocolaquote:
Truequote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja op cracotte moet je alleen pindakaas doen. niet met chocola
we zijn het eens.quote:
quote:
Slowchatten met als gezamelijk item de huntquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:34 schreef Zorro het volgende:
Iedereen zit nu te wachten op de box van 2 minuten voor twaalf, die dan niet komt waarna we gezamenlijk de teleurstelling over deze hunt uitspreken? Wat overigens bij iedere hunt gebeurt
Wat doen we nou eigenlijk...
Eens een avondje naar producten staren die we niet nodig hebben ipv een filmpje te kijken?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:34 schreef Zorro het volgende:
Iedereen zit nu te wachten op de box van 2 minuten voor twaalf, die dan niet komt waarna we gezamenlijk de teleurstelling over deze hunt uitspreken? Wat overigens bij iedere hunt gebeurt
Wat doen we nou eigenlijk...
Ohja en dat natuurlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Slowchatten met als gezamelijk item de hunt
Ik heb wel producten nodig, maar die komen als ik er niet ben steeds voorbijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eens een avondje naar producten staren die we niet nodig hebben ipv een filmpje te kijken?
Anders zou het lang niet zo gezellig zijn hierquote:
Of een avondje HUNT SC'en in plaats van nutteloos op de rest van FOK! ronddwarrelenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eens een avondje naar producten staren die we niet nodig hebben ipv een filmpje te kijken?
Een laptop die wel een hele GHz geklokt isquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:39 schreef Piger het volgende:
Hunt verder niet meegekregen, nog wat leuke dingen aangeschaft hier?
refurb?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een laptop die wel een hele GHz geklokt is
Dat kan ook nogquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Anders zou het lang niet zo gezellig zijn hier
[..]
Of een avondje HUNT SC'en in plaats van nutteloos op de rest van FOK! ronddwarrelen
Ik heb een duopack koptelefoons gekocht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:39 schreef Piger het volgende:
Hunt verder niet meegekregen, nog wat leuke dingen aangeschaft hier?
Oortjes of koptelefoon?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een duopack koptelefoons gekocht.
Koptelefoon.quote:
Geen ideequote:
Ik heb dus geen idee wat voor antwoord ik hier op moet geven... Nederlands?quote:
tja en je moet wel wat kopen in een hunt hequote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar het was inclusief verzenden maar 21 euro en de reviews zijn goed
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb dus geen idee wat voor antwoord ik hier op moet geven... Nederlands?
Gecertificeerd als nieuwquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb dus geen idee wat voor antwoord ik hier op moet geven... Nederlands?
Och, van m'n huidige koptelefoon gaan m'n oren na een tijdje zeer doen (ze worden ingedrukt ofzo) oortjes doen sowieso altijd pijn, en deze zagen er erg comfi uit met van die grote kussentjes enzoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Piger het volgende:
[..]
tja en je moet wel wat kopen in een hunt he
Misschien die 2e maar op marktplaats gooien voor 2 tientjes. wie weetquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Och, van m'n huidige koptelefoon gaan m'n oren na een tijdje zeer doen (ze worden ingedrukt ofzo) oortjes doen sowieso altijd pijn, en deze zagen er erg comfi uit met van die grote kussentjes enzo
jaquote:
Lijkt het wel op, denk niet dat ze tig keer dezelfde laptop hebben als die al gebruikt isquote:
Nooit wat gekocht tot gisterenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:45 schreef Piger het volgende:
Een echte hunter weet wat dat is.
Een speaker met NFC
quote:
quote:
ik wil een trui pakkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:52 schreef essnhills het volgende:
Mijn parka en badjas zullen ook wel niet meer komen
welke kraanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:55 schreef Zorro het volgende:
Mijn Nilfiskje komt ook niet meer. Heb ik mijn kraan verbouwd, krijg je dat.
ebola ?quote:
Nog 3! 3 minuten voordat ik stop, dat ik kap dat ik nokquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:57 schreef Nattekat het volgende:
o crap... het is inmiddals al tijd
carlo en irenequote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:58 schreef Nattekat het volgende:
Random muziek begint met spelen. Wel het passende liedje die elke hunt afsluit :p
Gewoon, thuis. Zodat ik zo een Gardena koppeling kan aansluiten. Iedere keer dat ik daarvoor de deur uit moest (onderdelen kopen en zo) kwan dat ding voorbij. Heb ik hem juist daardoor gemistquote:
Zie je wel. Wat zei ik nou.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:59 schreef Nattekat het volgende:
Ze gaan toch niet stoppen over 2 minuten zonder een box erdoorheen te jassen?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:02 schreef Nizno het volgende:
slaap lekker allen die gaan slapen.
ik ga nog even tv kijken en straks ook mijn bed opzoeken. dus ik zeg ook vast welterusten tegen alle wakker blijvers
En dan daardoor de box missen de volgende keerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:05 schreef Nattekat het volgende:
Goed, over een paar weken zie ik jullie wel weer, waarschijnlijk scheldend en vloekend omdat mijn laptop zo traag is(of ik ga er goed mee om en hij blijft prima werken)
Dag allen
Welnee, gewoon achter mijn 1100¤ PC die qua CPU snelheid waarschijnlijk 4x zo snel isquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan daardoor de box missen de volgende keer
ons ben zuunig is zeeuwsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:13 schreef Joosie200 het volgende:
Waar zit iBOOD? In Grunn? Ons ben zuunig met 4 boxen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:34 schreef Melleyn het volgende:
Helaas heel de hunt gemist, zit middenin m'n verhuizing. Had eigenlijk wel wat spullen kunnen gebruiken maar ja.. volgende keer beter
Yes, ben eindelijk bijna klaar. Wel leuk hoor zo'n nieuwbouwhuis maar er moet zoveel aan gebeurenquote:
een oud huis moet ook veel aan gebeuren hoor, ik kan er over meepratenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:42 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Yes, ben eindelijk bijna klaar. Wel leuk hoor zo'n nieuwbouwhuis maar er moet zoveel aan gebeuren
Volgende keer kom ik in ieder geval weer vrolijk Philips items spotten
Ja dat is ook weer waar, waar je ook intrekt er is altijd genoeg te doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een oud huis moet ook veel aan gebeuren hoor, ik kan er over meepraten
eerste huisje? gekocht? samenwonen?
Proficiat3quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer waar, waar je ook intrekt er is altijd genoeg te doen
ja, ja en ja
Andere SKU?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:55 schreef Jimbo het volgende:
vaak heeft ibood net modellen die uit polen komen enzo.
Probeer eens op t merk te googlen, dan heb je precies dezelfde jas maar met een andere sku gevonden
uniek stock nummer, zoals bijv een boek zn isbn nummer heeft bijv als een item bijv 3322U als nummer heeft voor de nederlandse versie, kan de duitse 3322D hebben bijv.quote:
Volgens mij is dit alleen het topic voor de Hunt....quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:04 schreef Devz het volgende:
Iemand toevallig vorige week de Grohe Red Duo heetwaterkraan bij iBOOD gekocht? Ik heb een C-model gekocht en wil liever het U-model, dat later op de dag werd aangeboden.
Iemand die het U-model heeft gekocht en toch liever een C-model wil?
nog niet verzonden natuurlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:22 schreef poker4lifee het volgende:
nou dat wordt heel lang wachten op de tv, en als ie komt is school weer begonnen en kan ik waarschijnlijk niet de hele dag thuis zijn![]()
Is er ook een gewoon topic dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:15 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Volgens mij is dit alleen het topic voor de Hunt....
quote:
Ergens wel als het goed, geen idee. Ik hunt alleenquote:
Je was niet de enigequote:Op maandag 22 juni 2015 13:33 schreef Nizno het volgende:
Verdorie, dacht ik dat er weer een hunt onderweg was. Blijkt het een kick van likmevestje
GC / [SC] Dagaanbieders #201 - Hier verder? :D denk dat je je vraag beter daar kan stellen.
hartslag op 220 en hopen dat het een daghunt zoals vroeger zou worden....quote:
Bijna een jaar geleden inmiddels...quote:Op maandag 22 juni 2015 13:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
hartslag op 220 en hopen dat het een daghunt zoals vroeger zou worden....
maar de desillusie is groot
Dat geliegquote:Op maandag 22 juni 2015 19:19 schreef Loll het volgende:
Hoop dat ik morgen eindelijk een keer een box kan scoren
Idem.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:33 schreef Nizno het volgende:
Verdorie, dacht ik dat er weer een hunt onderweg was. Blijkt het een kick van likmevestje
GC / [SC] Dagaanbieders #201 - Hier verder? :D denk dat je je vraag beter daar kan stellen.
quote:Op maandag 22 juni 2015 19:19 schreef Loll het volgende:
Hoop dat ik morgen eindelijk een keer een box kan scoren
Zijn even zooi aan het sparenquote:Op maandag 22 juni 2015 19:29 schreef Nizno het volgende:
Misschien had iBood ook door dat de hunts niet meer zo waren als ze ooit wel waren.
Mijn hart wat doe jequote:Op maandag 22 juni 2015 11:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
Heeft er iemand een koritngscode van ibood?
Ditquote:Op maandag 22 juni 2015 13:33 schreef Nizno het volgende:
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:52 schreef Nattekat het volgende:
Heb alleen geen baan meer, dat wordt leuk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |