Wil je wat popcorn?quote:
Nee dit keer was het de herpesdoos.quote:
Some things never changequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Altijd hč?
En mensen hebben volgens mij ook allemaal verkeerde ideeën van 'het betaalscherm'
Nee, het betaalscherm is NIET het kiezen welke bank je hebt
hey rooie, jij ook nog hier ;Wquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee dit keer was het de herpesdoos.
meer dan een paar honderd zal het niet zijn neequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef blup het volgende:
Ik denk dat ze in een hele hunt hoogstens 5 dozen verkopen.
Heb ik al.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee dit keer was het de herpesdoos.
Op hun pagina hadden ze het over dat de eerste 100 geselecteerd werden, alles daarna automatisch eruit gegooid.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef blup het volgende:
Jep. Deze hunt niks gekocht hoor. Eigenlijk gisteren 5 minuutjes gekeken en nu effequote:
hihi jij zei doosquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jep. Deze hunt niks gekocht hoor. Eigenlijk gisteren 5 minuutjes gekeken en nu effe.
Ik heb de pannendoos van vorige hunt klaarstaan voor mijn nieuwe huis
Lullig dan toen 2,5 geledenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef blup het volgende:
Gaan wij nog een keer seksen btw?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jep. Deze hunt niks gekocht hoor. Eigenlijk gisteren 5 minuutjes gekeken en nu effe.
Ik heb de pannendoos van vorige hunt klaarstaan voor mijn nieuwe huis
Jamaar ik drukte echt METEEN! Ik zat KLAAR!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Some things never change
Mooi blijft dat, ook mensen die klagen dat ze een 502 krijgen. Ja vind je het gek...
Gister zat ik er ook direct op, gelijk 502.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar ik drukte echt METEEN! Ik zat KLAAR!Dit is gewoon OPLICHTING!
Ik ga ze AANKLAGEN!
Was ik als Sugababe zo makkelijk?quote:
SCHANDE!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:53 schreef blup het volgende:
[..]
Gister zat ik er ook direct op, gelijk 502.
Nee, maar misschien is die preutsheid nu een beetje weg?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Was ik als Sugababe zo makkelijk?
Hihi jij ook.quote:
Ik ben nog steeds dat preutse meisje van toenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:54 schreef blup het volgende:
[..]
Nee, maar misschien is die preutsheid nu een beetje weg? [ afbeelding ]
Preuts meisje is ook spannend.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds dat preutse meisje van toen. Maar ik vreet nog steeds hamburgers als een josti
leugensquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds dat preutse meisje van toen. Maar ik vreet nog steeds hamburgers als een josti
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |