Tszoquote:
Welke dongle? Ik keek even niet. Een dongle kan voor allerlei doeleinden zijn. Je hebt ze bijv. voor wifi.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:37 schreef essnhills het volgende:
Die dongle, dat is gewoon dat dingetje om hem met je laptop te verbinden
Zat bij een wireless toetsenbord en muis..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke dongle? Ik keek even niet. Een dongle kan voor allerlei doeleinden zijn. Je hebt ze bijv. voor wifi.
Oh misschien voor het wireless dan. Om het signaal door te geven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zat bij een wireless toetsenbord en muis..
Ja dat lijkt mij ook, maar waarom dan zo er specifiek bij zetten? Het lijkt mij namelijk vrij logisch dat als je een wireless toetsenbord koopt er wel een zendertje bij zit om hem te laten verbinden met je laptopquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh misschien voor het wireless dan. Om het signaal door te geven.
Ik weet niet precies hoe het werkt normaal werkt het misschien anders? Zonder dongle, geen ideequote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook, maar waarom dan zo er specifiek bij zetten? Het lijkt mij namelijk vrij logisch dat als je een wireless toetsenbord koopt er wel een zendertje bij zit om hem te laten verbinden met je laptop
Hij is al meerdere keren voorbij geweestquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:44 schreef Karina het volgende:
Dat racket was volgens mij wel een goeie deal.
Eigenlijk 16,5 miljoen, confirm de RGB-standaarden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:56 schreef essnhills het volgende:
16 miljoen kleuren, in dat hele kleine mooie lampje.
Maar dat past niet in het liedjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk 16,5 miljoen, confirm de RGB-standaarden.
17 dan, aangezien zo'n lamp niet een computer is en er veel meer variatie isquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat past niet in het liedje
Ook 450 euro.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:09 schreef noodgang het volgende:
krijg je hier wel een ipad en camera bij?
Deze:quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:13 schreef essnhills het volgende:
Er is trouwens nog geen 1 tv met voetbalmode langsgekomen zeker?
Maximaal lenen elke maandquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:13 schreef Nattekat het volgende:
Dat is nou wat ik een tv noem
Jammergenoeg ben ik niet zo rijk...
Eigenlijk wel, maar mijn fortuin is na mijn studie waarschijnlijk op
Hij is toch wel perfect, ziet er nog best mooi uit, veilig voor mijn camera, genoeg ruimte voor andere dingen. Perfect voor vakantie.quote:
Ja maar ik bedoel, dat het echt in de titel of in het plaatje staatquote:
Voor de eredivisie heb je niet echt een goede mode nodigquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel, dat het echt in de titel of in het plaatje staatZoals bij de hunt in mei, vlak voor het WK
Ik ga eerst kijken of ik het nu met mijn maandloon en stufi haal met standaard lasten, gelukkig kan het ten alle tijden aangepast worden bij Duoquote:
Zo vreemd idee is het eigenlijk nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Was niet serieus bedoeld hoor.
True, maar de verleiding wordt wel groot om geld uit te geven als je 20k op een rekening hebt staan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo vreemd idee is het eigenlijk niet
Spaarrente > Afbetaalrente
Ik heb nu 10k op mijn spaarrekening staan, daar blijf ik echt wel met mijn tengels van afquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
True, maar de verleiding wordt wel groot om geld uit te geven als je 20k op een rekening hebt staan.
Nice, beter in geldmanagement dan ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nu 10k op mijn spaarrekening staan, daar blijf ik echt wel met mijn tengels van af
Ik kan er ook niet bij met mijn normale bankpas, daar heb ik een ander voor nodig die altijd veilig opgeborgen ligt.
Neequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Luisteren anderen trouwens nog naar YES-radio?
Lampjes!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:32 schreef Jimbo het volgende:
en heb ik nog iets gemist??
BEHALVE 3 FUCKING SCHOTEN VOOR OPEN DOEL (ja ik kop hem zelf alvast in)
psv was in de aanbieding?quote:
Het waren wel allemaal Philips lampjesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
psv was in de aanbieding?
(hihi nog een voetbalgrap)
ik zou hem nog even open laten als ik jou wasquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:39 schreef Nattekat het volgende:
O, hij is al klaar...
Nog steeds Je wordt in een ogenblik doorgestuurd naar de betalingspagina.
Volgens mij gaat ie nooit komen
Als je daar bent moet je even wachten met betalenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:39 schreef noodgang het volgende:
betalingspagina gehaald, daarna foutjes
Oh jammer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:40 schreef Nattekat het volgende:
Failed to load resource: the server responded with a status of 502 (Bad Gateway)
Ok, die mobiele layout is troep. Dit zie ik pas in de devtools van Chrome.
Nah hij hing tussen de pagina's in volgens mij en toen weer terug naar het beginschermquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je daar bent moet je even wachten met betalen
Vorige doen in je browser en nogmaals proberen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nah hij hing tussen de pagina's in volgens mij en toen weer terug naar het beginscherm
database errorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vorige doen in je browser en nogmaals proberen.
Altijd hč?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
Iedereen rellen op die ibood pagina
'Ik zat al in het adres scherm dus ik had een box" Ehhhhh nee.
Wil je wat popcorn?quote:
Nee dit keer was het de herpesdoos.quote:
Some things never changequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Altijd hč?
En mensen hebben volgens mij ook allemaal verkeerde ideeën van 'het betaalscherm'
Nee, het betaalscherm is NIET het kiezen welke bank je hebt
hey rooie, jij ook nog hier ;Wquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee dit keer was het de herpesdoos.
meer dan een paar honderd zal het niet zijn neequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef blup het volgende:
Ik denk dat ze in een hele hunt hoogstens 5 dozen verkopen.
Heb ik al.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee dit keer was het de herpesdoos.
Op hun pagina hadden ze het over dat de eerste 100 geselecteerd werden, alles daarna automatisch eruit gegooid.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef blup het volgende:
Jep. Deze hunt niks gekocht hoor. Eigenlijk gisteren 5 minuutjes gekeken en nu effequote:
hihi jij zei doosquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jep. Deze hunt niks gekocht hoor. Eigenlijk gisteren 5 minuutjes gekeken en nu effe.
Ik heb de pannendoos van vorige hunt klaarstaan voor mijn nieuwe huis
Lullig dan toen 2,5 geledenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef blup het volgende:
Gaan wij nog een keer seksen btw?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jep. Deze hunt niks gekocht hoor. Eigenlijk gisteren 5 minuutjes gekeken en nu effe.
Ik heb de pannendoos van vorige hunt klaarstaan voor mijn nieuwe huis
Jamaar ik drukte echt METEEN! Ik zat KLAAR!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Some things never change
Mooi blijft dat, ook mensen die klagen dat ze een 502 krijgen. Ja vind je het gek...
Gister zat ik er ook direct op, gelijk 502.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar ik drukte echt METEEN! Ik zat KLAAR!Dit is gewoon OPLICHTING!
Ik ga ze AANKLAGEN!
Was ik als Sugababe zo makkelijk?quote:
SCHANDE!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:53 schreef blup het volgende:
[..]
Gister zat ik er ook direct op, gelijk 502.
Nee, maar misschien is die preutsheid nu een beetje weg?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Was ik als Sugababe zo makkelijk?
Hihi jij ook.quote:
Ik ben nog steeds dat preutse meisje van toenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:54 schreef blup het volgende:
[..]
Nee, maar misschien is die preutsheid nu een beetje weg? [ afbeelding ]
Preuts meisje is ook spannend.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds dat preutse meisje van toen. Maar ik vreet nog steeds hamburgers als een josti
leugensquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds dat preutse meisje van toen. Maar ik vreet nog steeds hamburgers als een josti
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |