Ook 450 euro.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:09 schreef noodgang het volgende:
krijg je hier wel een ipad en camera bij?
Deze:quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:13 schreef essnhills het volgende:
Er is trouwens nog geen 1 tv met voetbalmode langsgekomen zeker?
Maximaal lenen elke maandquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:13 schreef Nattekat het volgende:
Dat is nou wat ik een tv noem
Jammergenoeg ben ik niet zo rijk...
Eigenlijk wel, maar mijn fortuin is na mijn studie waarschijnlijk op
Hij is toch wel perfect, ziet er nog best mooi uit, veilig voor mijn camera, genoeg ruimte voor andere dingen. Perfect voor vakantie.quote:
Ja maar ik bedoel, dat het echt in de titel of in het plaatje staatquote:
Voor de eredivisie heb je niet echt een goede mode nodigquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel, dat het echt in de titel of in het plaatje staatZoals bij de hunt in mei, vlak voor het WK
Ik ga eerst kijken of ik het nu met mijn maandloon en stufi haal met standaard lasten, gelukkig kan het ten alle tijden aangepast worden bij Duoquote:
Zo vreemd idee is het eigenlijk nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Was niet serieus bedoeld hoor.
True, maar de verleiding wordt wel groot om geld uit te geven als je 20k op een rekening hebt staan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo vreemd idee is het eigenlijk niet
Spaarrente > Afbetaalrente
Ik heb nu 10k op mijn spaarrekening staan, daar blijf ik echt wel met mijn tengels van afquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
True, maar de verleiding wordt wel groot om geld uit te geven als je 20k op een rekening hebt staan.
Nice, beter in geldmanagement dan ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nu 10k op mijn spaarrekening staan, daar blijf ik echt wel met mijn tengels van af
Ik kan er ook niet bij met mijn normale bankpas, daar heb ik een ander voor nodig die altijd veilig opgeborgen ligt.
Neequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Luisteren anderen trouwens nog naar YES-radio?
Lampjes!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:32 schreef Jimbo het volgende:
en heb ik nog iets gemist??
BEHALVE 3 FUCKING SCHOTEN VOOR OPEN DOEL (ja ik kop hem zelf alvast in)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |