psv was in de aanbieding?quote:
Het waren wel allemaal Philips lampjesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
psv was in de aanbieding?
(hihi nog een voetbalgrap)
ik zou hem nog even open laten als ik jou wasquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:39 schreef Nattekat het volgende:
O, hij is al klaar...
Nog steeds Je wordt in een ogenblik doorgestuurd naar de betalingspagina.
Volgens mij gaat ie nooit komen
Als je daar bent moet je even wachten met betalenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:39 schreef noodgang het volgende:
betalingspagina gehaald, daarna foutjes
Oh jammer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:40 schreef Nattekat het volgende:
Failed to load resource: the server responded with a status of 502 (Bad Gateway)
Ok, die mobiele layout is troep. Dit zie ik pas in de devtools van Chrome.
Nah hij hing tussen de pagina's in volgens mij en toen weer terug naar het beginschermquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je daar bent moet je even wachten met betalen
Vorige doen in je browser en nogmaals proberen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nah hij hing tussen de pagina's in volgens mij en toen weer terug naar het beginscherm
database errorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vorige doen in je browser en nogmaals proberen.
Altijd hč?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
Iedereen rellen op die ibood pagina
'Ik zat al in het adres scherm dus ik had een box" Ehhhhh nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |