Volgens mij is dit alleen het topic voor de Hunt....quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:04 schreef Devz het volgende:
Iemand toevallig vorige week de Grohe Red Duo heetwaterkraan bij iBOOD gekocht? Ik heb een C-model gekocht en wil liever het U-model, dat later op de dag werd aangeboden.
Iemand die het U-model heeft gekocht en toch liever een C-model wil?
nog niet verzonden natuurlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:22 schreef poker4lifee het volgende:
nou dat wordt heel lang wachten op de tv, en als ie komt is school weer begonnen en kan ik waarschijnlijk niet de hele dag thuis zijn![]()
Is er ook een gewoon topic dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:15 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Volgens mij is dit alleen het topic voor de Hunt....
quote:
Ergens wel als het goed, geen idee. Ik hunt alleenquote:
Je was niet de enigequote:Op maandag 22 juni 2015 13:33 schreef Nizno het volgende:
Verdorie, dacht ik dat er weer een hunt onderweg was. Blijkt het een kick van likmevestje
GC / [SC] Dagaanbieders #201 - Hier verder? :D denk dat je je vraag beter daar kan stellen.
hartslag op 220 en hopen dat het een daghunt zoals vroeger zou worden....quote:
Bijna een jaar geleden inmiddels...quote:Op maandag 22 juni 2015 13:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
hartslag op 220 en hopen dat het een daghunt zoals vroeger zou worden....
maar de desillusie is groot
Dat geliegquote:Op maandag 22 juni 2015 19:19 schreef Loll het volgende:
Hoop dat ik morgen eindelijk een keer een box kan scoren
Idem.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:33 schreef Nizno het volgende:
Verdorie, dacht ik dat er weer een hunt onderweg was. Blijkt het een kick van likmevestje
GC / [SC] Dagaanbieders #201 - Hier verder? :D denk dat je je vraag beter daar kan stellen.
quote:Op maandag 22 juni 2015 19:19 schreef Loll het volgende:
Hoop dat ik morgen eindelijk een keer een box kan scoren
Zijn even zooi aan het sparenquote:Op maandag 22 juni 2015 19:29 schreef Nizno het volgende:
Misschien had iBood ook door dat de hunts niet meer zo waren als ze ooit wel waren.
Mijn hart wat doe jequote:Op maandag 22 juni 2015 11:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
Heeft er iemand een koritngscode van ibood?
Ditquote:Op maandag 22 juni 2015 13:33 schreef Nizno het volgende:
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:52 schreef Nattekat het volgende:
Heb alleen geen baan meer, dat wordt leuk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |