tja en je moet wel wat kopen in een hunt hequote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar het was inclusief verzenden maar 21 euro en de reviews zijn goed
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb dus geen idee wat voor antwoord ik hier op moet geven... Nederlands?
Gecertificeerd als nieuwquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb dus geen idee wat voor antwoord ik hier op moet geven... Nederlands?
Och, van m'n huidige koptelefoon gaan m'n oren na een tijdje zeer doen (ze worden ingedrukt ofzo) oortjes doen sowieso altijd pijn, en deze zagen er erg comfi uit met van die grote kussentjes enzoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Piger het volgende:
[..]
tja en je moet wel wat kopen in een hunt he
Misschien die 2e maar op marktplaats gooien voor 2 tientjes. wie weetquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Och, van m'n huidige koptelefoon gaan m'n oren na een tijdje zeer doen (ze worden ingedrukt ofzo) oortjes doen sowieso altijd pijn, en deze zagen er erg comfi uit met van die grote kussentjes enzo
jaquote:
Lijkt het wel op, denk niet dat ze tig keer dezelfde laptop hebben als die al gebruikt isquote:
Nooit wat gekocht tot gisterenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:45 schreef Piger het volgende:
Een echte hunter weet wat dat is.
Een speaker met NFC
quote:
quote:
ik wil een trui pakkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:52 schreef essnhills het volgende:
Mijn parka en badjas zullen ook wel niet meer komen
welke kraanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:55 schreef Zorro het volgende:
Mijn Nilfiskje komt ook niet meer. Heb ik mijn kraan verbouwd, krijg je dat.
ebola ?quote:
Nog 3! 3 minuten voordat ik stop, dat ik kap dat ik nokquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:57 schreef Nattekat het volgende:
o crap... het is inmiddals al tijd
carlo en irenequote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:58 schreef Nattekat het volgende:
Random muziek begint met spelen. Wel het passende liedje die elke hunt afsluit :p
Gewoon, thuis. Zodat ik zo een Gardena koppeling kan aansluiten. Iedere keer dat ik daarvoor de deur uit moest (onderdelen kopen en zo) kwan dat ding voorbij. Heb ik hem juist daardoor gemistquote:
Zie je wel. Wat zei ik nou.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:59 schreef Nattekat het volgende:
Ze gaan toch niet stoppen over 2 minuten zonder een box erdoorheen te jassen?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:02 schreef Nizno het volgende:
slaap lekker allen die gaan slapen.
ik ga nog even tv kijken en straks ook mijn bed opzoeken. dus ik zeg ook vast welterusten tegen alle wakker blijvers
En dan daardoor de box missen de volgende keerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:05 schreef Nattekat het volgende:
Goed, over een paar weken zie ik jullie wel weer, waarschijnlijk scheldend en vloekend omdat mijn laptop zo traag is(of ik ga er goed mee om en hij blijft prima werken)
Dag allen
Welnee, gewoon achter mijn 1100¤ PC die qua CPU snelheid waarschijnlijk 4x zo snel isquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan daardoor de box missen de volgende keer
ons ben zuunig is zeeuwsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:13 schreef Joosie200 het volgende:
Waar zit iBOOD? In Grunn? Ons ben zuunig met 4 boxen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:34 schreef Melleyn het volgende:
Helaas heel de hunt gemist, zit middenin m'n verhuizing. Had eigenlijk wel wat spullen kunnen gebruiken maar ja.. volgende keer beter
Yes, ben eindelijk bijna klaar. Wel leuk hoor zo'n nieuwbouwhuis maar er moet zoveel aan gebeurenquote:
een oud huis moet ook veel aan gebeuren hoor, ik kan er over meepratenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:42 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Yes, ben eindelijk bijna klaar. Wel leuk hoor zo'n nieuwbouwhuis maar er moet zoveel aan gebeuren
Volgende keer kom ik in ieder geval weer vrolijk Philips items spotten
Ja dat is ook weer waar, waar je ook intrekt er is altijd genoeg te doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een oud huis moet ook veel aan gebeuren hoor, ik kan er over meepraten
eerste huisje? gekocht? samenwonen?
Proficiat3quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer waar, waar je ook intrekt er is altijd genoeg te doen
ja, ja en ja
Andere SKU?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:55 schreef Jimbo het volgende:
vaak heeft ibood net modellen die uit polen komen enzo.
Probeer eens op t merk te googlen, dan heb je precies dezelfde jas maar met een andere sku gevonden
uniek stock nummer, zoals bijv een boek zn isbn nummer heeft bijv als een item bijv 3322U als nummer heeft voor de nederlandse versie, kan de duitse 3322D hebben bijv.quote:
Volgens mij is dit alleen het topic voor de Hunt....quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:04 schreef Devz het volgende:
Iemand toevallig vorige week de Grohe Red Duo heetwaterkraan bij iBOOD gekocht? Ik heb een C-model gekocht en wil liever het U-model, dat later op de dag werd aangeboden.
Iemand die het U-model heeft gekocht en toch liever een C-model wil?
nog niet verzonden natuurlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:22 schreef poker4lifee het volgende:
nou dat wordt heel lang wachten op de tv, en als ie komt is school weer begonnen en kan ik waarschijnlijk niet de hele dag thuis zijn![]()
Is er ook een gewoon topic dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:15 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Volgens mij is dit alleen het topic voor de Hunt....
quote:
Ergens wel als het goed, geen idee. Ik hunt alleenquote:
Je was niet de enigequote:Op maandag 22 juni 2015 13:33 schreef Nizno het volgende:
Verdorie, dacht ik dat er weer een hunt onderweg was. Blijkt het een kick van likmevestje
GC / [SC] Dagaanbieders #201 - Hier verder? :D denk dat je je vraag beter daar kan stellen.
hartslag op 220 en hopen dat het een daghunt zoals vroeger zou worden....quote:
Bijna een jaar geleden inmiddels...quote:Op maandag 22 juni 2015 13:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
hartslag op 220 en hopen dat het een daghunt zoals vroeger zou worden....
maar de desillusie is groot
Dat geliegquote:Op maandag 22 juni 2015 19:19 schreef Loll het volgende:
Hoop dat ik morgen eindelijk een keer een box kan scoren
Idem.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:33 schreef Nizno het volgende:
Verdorie, dacht ik dat er weer een hunt onderweg was. Blijkt het een kick van likmevestje
GC / [SC] Dagaanbieders #201 - Hier verder? :D denk dat je je vraag beter daar kan stellen.
quote:Op maandag 22 juni 2015 19:19 schreef Loll het volgende:
Hoop dat ik morgen eindelijk een keer een box kan scoren
Zijn even zooi aan het sparenquote:Op maandag 22 juni 2015 19:29 schreef Nizno het volgende:
Misschien had iBood ook door dat de hunts niet meer zo waren als ze ooit wel waren.
Mijn hart wat doe jequote:Op maandag 22 juni 2015 11:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
Heeft er iemand een koritngscode van ibood?
Ditquote:Op maandag 22 juni 2015 13:33 schreef Nizno het volgende:
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:52 schreef Nattekat het volgende:
Heb alleen geen baan meer, dat wordt leuk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |