we zijn het eens.quote:
quote:
Slowchatten met als gezamelijk item de huntquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:34 schreef Zorro het volgende:
Iedereen zit nu te wachten op de box van 2 minuten voor twaalf, die dan niet komt waarna we gezamenlijk de teleurstelling over deze hunt uitspreken? Wat overigens bij iedere hunt gebeurt
Wat doen we nou eigenlijk...
Eens een avondje naar producten staren die we niet nodig hebben ipv een filmpje te kijken?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:34 schreef Zorro het volgende:
Iedereen zit nu te wachten op de box van 2 minuten voor twaalf, die dan niet komt waarna we gezamenlijk de teleurstelling over deze hunt uitspreken? Wat overigens bij iedere hunt gebeurt
Wat doen we nou eigenlijk...
Ohja en dat natuurlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Slowchatten met als gezamelijk item de hunt
Ik heb wel producten nodig, maar die komen als ik er niet ben steeds voorbijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eens een avondje naar producten staren die we niet nodig hebben ipv een filmpje te kijken?
Anders zou het lang niet zo gezellig zijn hierquote:
Of een avondje HUNT SC'en in plaats van nutteloos op de rest van FOK! ronddwarrelenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eens een avondje naar producten staren die we niet nodig hebben ipv een filmpje te kijken?
Een laptop die wel een hele GHz geklokt isquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:39 schreef Piger het volgende:
Hunt verder niet meegekregen, nog wat leuke dingen aangeschaft hier?
refurb?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een laptop die wel een hele GHz geklokt is
Dat kan ook nogquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Anders zou het lang niet zo gezellig zijn hier
[..]
Of een avondje HUNT SC'en in plaats van nutteloos op de rest van FOK! ronddwarrelen
Ik heb een duopack koptelefoons gekocht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:39 schreef Piger het volgende:
Hunt verder niet meegekregen, nog wat leuke dingen aangeschaft hier?
Oortjes of koptelefoon?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een duopack koptelefoons gekocht.
Koptelefoon.quote:
Geen ideequote:
Ik heb dus geen idee wat voor antwoord ik hier op moet geven... Nederlands?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |