tja en je moet wel wat kopen in een hunt hequote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar het was inclusief verzenden maar 21 euro en de reviews zijn goed
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb dus geen idee wat voor antwoord ik hier op moet geven... Nederlands?
Gecertificeerd als nieuwquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb dus geen idee wat voor antwoord ik hier op moet geven... Nederlands?
Och, van m'n huidige koptelefoon gaan m'n oren na een tijdje zeer doen (ze worden ingedrukt ofzo) oortjes doen sowieso altijd pijn, en deze zagen er erg comfi uit met van die grote kussentjes enzoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Piger het volgende:
[..]
tja en je moet wel wat kopen in een hunt he
Misschien die 2e maar op marktplaats gooien voor 2 tientjes. wie weetquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Och, van m'n huidige koptelefoon gaan m'n oren na een tijdje zeer doen (ze worden ingedrukt ofzo) oortjes doen sowieso altijd pijn, en deze zagen er erg comfi uit met van die grote kussentjes enzo
jaquote:
Lijkt het wel op, denk niet dat ze tig keer dezelfde laptop hebben als die al gebruikt isquote:
Nooit wat gekocht tot gisterenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:45 schreef Piger het volgende:
Een echte hunter weet wat dat is.
Een speaker met NFC
quote:
quote:
ik wil een trui pakkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:52 schreef essnhills het volgende:
Mijn parka en badjas zullen ook wel niet meer komen
welke kraanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:55 schreef Zorro het volgende:
Mijn Nilfiskje komt ook niet meer. Heb ik mijn kraan verbouwd, krijg je dat.
ebola ?quote:
Nog 3! 3 minuten voordat ik stop, dat ik kap dat ik nokquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:57 schreef Nattekat het volgende:
o crap... het is inmiddals al tijd
carlo en irenequote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:58 schreef Nattekat het volgende:
Random muziek begint met spelen. Wel het passende liedje die elke hunt afsluit :p
Gewoon, thuis. Zodat ik zo een Gardena koppeling kan aansluiten. Iedere keer dat ik daarvoor de deur uit moest (onderdelen kopen en zo) kwan dat ding voorbij. Heb ik hem juist daardoor gemistquote:
Zie je wel. Wat zei ik nou.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:59 schreef Nattekat het volgende:
Ze gaan toch niet stoppen over 2 minuten zonder een box erdoorheen te jassen?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:02 schreef Nizno het volgende:
slaap lekker allen die gaan slapen.
ik ga nog even tv kijken en straks ook mijn bed opzoeken. dus ik zeg ook vast welterusten tegen alle wakker blijvers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |