Smoesjes, je faalde gewoon.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:20 schreef GekkePoes het volgende:
Ik had net een netwerkstoring die ene seconde van de doos
mooi scheelt me weer zoekenquote:
nou dan. piep dan nietquote:
quote:
quote:
zo doen we dat hier in 0 1 5quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij bent mijn doos aan het hosselen voor LR?
Nee dan doe je iets niet goed als die doos piept.quote:
mwach ligt er aan wat er in zit......quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dan doe je iets niet goed als die doos piept.
Jij doet muisjes in je doos?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwach ligt er aan wat er in zit......
nee die doe ik op beschuitquote:
Gelukkig maar.quote:
wel chhocolat in your boxquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:27 schreef essnhills het volgende:
Ik zit ineens te bedenken dat als een buitenlander dit gesprek loopt te vertalen met google translate dat die er dan geen chocola van kan maken
doe jij chocopasta in je doos???quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:27 schreef essnhills het volgende:
Ik zit ineens te bedenken dat als een buitenlander dit gesprek loopt te vertalen met google translate dat die er dan geen chocola van kan maken
Nee, op beschuit.quote:
Ik lust wel een doosje chocola hoorquote:
Misschien komt dat zo nog langs.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik lust wel een doosje chocola hoor
das niet lekker.quote:
n een chocolaatje in je doosje ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik lust wel een doosje chocola hoor
Pindakaas met vlokkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
das niet lekker.
pindakaas op Cracotte is wel lekker
Doe niet zo raar johquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:30 schreef Jimbo het volgende:
e
[..]
n een chocolaatje in je doosje ?
op brood!quote:
ja op cracotte moet je alleen pindakaas doen. niet met chocolaquote:
Truequote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja op cracotte moet je alleen pindakaas doen. niet met chocola
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |