Fijn dat alles nog goed gaat! En ze heeft nog twee weken, dus dat komt vast goedquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:52 schreef rebel-angel het volgende:
Ja sorry meld
Moest nig uitslapen en naar de vk.
Helemaal goedgekeurd en het kind is eindelijk helemaal ingedaald.
Papieren mee over de studie van inleiden bij 41 of doorlopen tot 42.
We denken erover na, ik neig zelf meer naar laten zitten indien medisch verantwoord voor beiden natuurlijk.
Ze kiest haar eigen tijd wel.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:55 schreef Hilmo het volgende:
Jaaa precies, oh wat heerlijk die (h)erkenning![]()
De ene pleister is ook gewoon doorweekt vanhet bloed en durf ik er niet af te halen
Bij 40+2 40+1quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fijn dat alles nog goed gaat! En ze heeft nog twee weken, dus dat komt vast goed
Met welke termijn zijn jouw andere kinderen geboren?
Dan komt deze dus morgenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:20 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
Bij 40+2 40+1
Ooh en geppie lang leve netflix
Ben net klaar met Orange is the New Black en druk aan het bedenken wat ik nu eens ga kijken.
Envoor je knip die je alvast hebt gezet.
Zou wel leuk zijn op je ud toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:30 schreef rebel-angel het volgende:
@SQ daar had ik wel op ingezet ja
Ik vind sowieso dat "ego posten" niet bestaat... Een van mijn grootste OUD-ergernissen (sorry dames!). Het is niet "ego" als je niet constant op alles en iedereen reageert. Het is niet "ego" om ff je ei kwijt te moeten. En ik vind het echt superjammer dat dat zo sterk leeft hier en dat het zoveel mensen er van weerhoudt om af en toe mee te posten hierquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:33 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Kunnen we daar niet een regel van maken... als je al 'over datum' loopt mag je zonder sorry ego posten
Ik hoop voor je dat het niet blijft. Je darmstelsel is nu waarschijnlijk aan het rommelen, verplaatsen en de hele mikmak.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:33 schreef Risu het volgende:
Ik kom weer met een vraag.
Ik heb sinds een week of twee dat mijn stoelgang in zoverre vertraagd is, dat mijn maag niks meer kan hebben lijkt wel. Het komt er nog net niet uit, maar een halve maaltijd en ik zit propvol waarna het uren duurt voordat het wegzakt. Dan neem ik maar een rennie, dat helpt wel wat. Maar nou ben ik dus bang dat ik veel te weinig voedingsstoffen binnen krijg. Om te compenseren pak ik wat vaker fruit. (Een banaan past net in mijn maag, een appel met veel moeite). Maar ik dacht dat vitaminepillen wel zouden helpen. Ik ben alleen niet zo van die grote, en ze zijn allemaal zo giga![]()
Weet iemand een goeie die niet supergroot is, of een die ik in 2 kan doen ofzo?
Ik neem nu af en toe een kauwtablet van davitamon, maar daar zit dus wel vit a in 33% adh dus dan neem ik er ook maar 1 per dag max.
Komt toch wel goed weer he, die maag... Of blijft dit tot maart.![]()
Ik hoef niet zo nodig af te vallen namelijk.. En daar gaat het nu op lijken.
Mijn eigen verjaardag was gelukkig 2 weken geleden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:34 schreef geppie het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn op je ud toch?
Ik vind alles best, maar ik zou het jammer vinden als ze as dinsdag op mijn eigen verjaardag komt. Heb zo'n hekel aan die dag
Het is ook niet leuk of gezellig om altijd alleen maar over jezelf te lullen. Mensen die dat structureel doen ga ik vanzelf negeren. Maar dat wil niet zeggen dat je alleen maar mag reageren op anderen, dat is weer een ander uiterste.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:41 schreef geppie het volgende:
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt SQ, vind/vond het ook altijd belachelijk en toch 'voelt' het een soort van bezwaarlijk als je niet op anderen reageert en alleen maar over jezelf kletst.
Bij mij persoonlijk komt het een beetje voort uit het feit dat ik, totdat ik van die 'opsomposts' ging doen, het idee had dat ik niet echt een aansluiting had.
Niet alleen in z&g maar eigenlijk in heel OUD. Ik vind dit subforum sowieso niet heel laagdrempelig om in te posten, door een aantal kenaus met zeer uitgesproken meningen/opvoedskills
Nou ik heb meer moeite in die topics hóe er gereageerd wordt door sommige mensen. Sjezus wat een overspannen types lopen daar rond. En alles maar onder het mom van Goedbedoeld...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het hier trouwens nog wel meevallen maar in de baby/dreumes/whatevertopics is het pas echt erg. Daar gaan mensen soms letterlijk huilen als niet iedereen op iedereen reageert. Is dat een hormoondingetje dat ontstaat na de bevalling ofzo?
Je wilt de vorige niet 'vervangen', maar als onze poes er niet meer zou zijn zou hier denk ik ook wel snel een nieuwe komen. Tegen wie moet ik anders de hele dag praten?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:59 schreef geppie het volgende:
Wat heerlijk... Op bed liggen met zo'n knorrebeestdie van ons is er nu bijna 3 weken niet meer en wat een leegte in huis!
Ik voel me schandalig schuldig maar we hebben het nu alweer over nieuwe poezels![]()
Het liefst een kitten voor onze dochter en een 'oudje'/zieligerd uit het asiel voor mij eh...voor ons allemaal
We kunnen een poging doen met deze lichting z&g' ersquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:03 schreef rebel-angel het volgende:
Geen idee, ik kon daar echt niet inkomen toen zoë baby was.
Dus denk dat ik er straks ook niet ga posten.
Oh daar heb ik niks van gemerkt nog, maar ik lees maar oppervlakkig mee eigenlijk in die topics.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:02 schreef geppie het volgende:
[..]
Nou ik heb meer moeite in die topics hóe er gereageerd wordt door sommige mensen. Sjezus wat een overspannen types lopen daar rond. En alles maar onder het mom van Goedbedoeld...
Iedereen doet toch gewoon zijn best om een goede ouder/moeder te zijn op zijn/haar manier maar sommigen worden echt structureel afgefikt omdat ze het net even anders doen dan de ander.
/eenschquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat "ego posten" niet bestaat... Een van mijn grootste OUD-ergernissen (sorry dames!). Het is niet "ego" als je niet constant op alles en iedereen reageert. Het is niet "ego" om ff je ei kwijt te moeten. En ik vind het echt superjammer dat dat zo sterk leeft hier en dat het zoveel mensen er van weerhoudt om af en toe mee te posten hier
Ik fik iedereen af die niet hetzelfde doet als ik qua opvoedingquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:05 schreef geppie het volgende:
[..]
We kunnen een poging doen met deze lichting z&g' ers
Ik lees ook maar oppervlakkig mee hoor maar het is frappant dat ik soms van tevoren al zit te wachten van 'Kom d'r maar in, user A of user B!' met zo'n sneer of betweterige k*t-reactie.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:06 schreef Risu het volgende:
[..]
Oh daar heb ik niks van gemerkt nog, maar ik lees maar oppervlakkig mee eigenlijk in die topics.
Ik zou me er weinig van aan trekken denk ik, maar met hormonen erbij weet ik het eigenlijk niet zo goed.
Ik dus ook!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:10 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk meer moeite met de borstvoedingbrigade, draagdoekenbrigade
Hormonen! It only gets worse....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:10 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik fik iedereen af die niet hetzelfde doet als ik qua opvoeding![]()
Over het op iedereen reageren zit ik niet zo mee. De mensen die dat graag willen doen, prima. Als je het niet wil doen/geen tijd voor heb/het teveel om bij te houden is, ook goed toch?
Ik heb persoonlijk meer moeite met de borstvoedingbrigade, draagdoekenbrigade en, wat ik al eerder las, de kenaus die andere manieren afbranden.
Volgens mij was daar pasgeleden nog een kort relletje over in het kinderfototopic als ik het me goed herinner. Ik kan me er eigenlijk wel mee vermakenhormoonbommen
Ik doe daar dus ook niet aan mee, gewoon inhaken waar het gesprek over gaat als je binnen komt vallen. Volgens mij is het bij de baby's ook niet meer zo ergquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het hier trouwens nog wel meevallen maar in de baby/dreumes/whatevertopics is het pas echt erg. Daar gaan mensen soms letterlijk huilen als niet iedereen op iedereen reageert. Is dat een hormoondingetje dat ontstaat na de bevalling ofzo?
Dat had ik ook, just wait for it.... En idd in het ene topic zie je het meer dan in t andere.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:15 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik lees ook maar oppervlakkig mee hoor maar het is frappant dat ik soms van tevoren al zit te wachten van 'Kom d'r maar in, user A of user B!' met zo'n sneer of betweterige k*t-reactie.
Dat je dat al weet van alleen lurken in zo'n topic
Ander voorbeeldje; laatst werd er zo'n bb draagding te koop aangeboden in v&a en dan gaat het me even niet over wie er dan reageert maar dan lees ik dat en dan vraag ik me af hoe lang het zal duren voordat er iemand wat over gaat zeggen.
Want dat er wat van gezegd gaat worden is een feit, het is alleen wachten op wie en wanneer.
OUD / Kinderfototopic deel 228quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:28 schreef Burdie het volgende:
Ik kan trouwens geen rel vinden in het foto topicdoe es een linkje?
Och, die herhalen zich jaarlijks volgens mijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:28 schreef Burdie het volgende:
Ik kan trouwens geen rel vinden in het foto topicdoe es een linkje?
O nee dat bedoel ik er niet mee, dat er verschillende topics zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:35 schreef Kimpossible het volgende:
Maar, zonder te hormonsteren, want ik heb van m'n hormonen heul geen last, wanneer ben je een kliekje dan? En zijn er dan ook kinderwagenbrigades en flesvoedingsbrigades?
Is dat niet gewoon de essentie van de diverse topics?
Dit soort onderwerpen lokt altijd de lurkers uit de kastquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:35 schreef Kimpossible het volgende:
Maar, zonder te hormonsteren, want ik heb van m'n hormonen heul geen last, wanneer ben je een kliekje dan? En zijn er dan ook kinderwagenbrigades en flesvoedingsbrigades?
Is dat niet gewoon de essentie van de diverse topics?
Maar er is ook gewoon veel onwetendheid. Ik kwam laatst in een ouder topic een post tegen van iemand die de fles wilde gaan geven, want de borst leek haar zo'n gedoe. Toen kreeg ze informatie etc. om zich te kunnen verdiepen er in. Intussen is ze bevallen en geeft ze de borst.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:39 schreef Skittles het volgende:
[..]
O nee dat bedoel ik er niet mee, dat er verschillende topics zijnFijn juist dat die er zijn voor vragen en tips.
Ik bedoelde meer in de zin van:
Iemand post dat diegene flesvoeding gaat geven oid. Het is dan echt wachten op de users die beginnen over het waarom flesvoeding, de voordelen van borstvoeding, de nadelen van flesvoeding etc. Het is gewoon jammer, want ik snap dat vooral zwangeren/moeders van hun eerste kindje zich daar erg onzeker over kunnen voelen en zich als slechte moeder zien.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:46 schreef Kimpossible het volgende:
Maaaar de toelichting is verhelderend. Het was even bijna zoals in de drogist: 'Oh ik zie dat u draagt. Loopt u maar even mee, de homeopatische middelen staan daar'. Das dan weer míjn allergie![]()
Ik lurk best veel bij de babies, maar ik heb heus een vibrator in mijn buik en geen baby, dus meeposten lukt me nog niet. Ik kijk altijd naar plaatjes van babietjesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:46 schreef Kimpossible het volgende:
Ja hoi! Hoe kan een mens nou zonder z&g. Ook zonder buik is dit the place to be, jongûh!![]()
Maaaar de toelichting is verhelderend. Het was even bijna zoals in de drogist: 'Oh ik zie dat u draagt. Loopt u maar even mee, de homeopatische middelen staan daar'. Das dan weer míjn allergie![]()
Maar oordelen en veroordelen is ook niet mijn cup of tea, net zo min als afbranden en hormonsteren.
En bij de babies is het tegenwoordig heul gezellig hoor! Jullie moeten meer lurken
Jup! How to be a geitenwollensok 101: koop een draagdoekquote:
Nou, ik geef wel toe dat als ik draagdoeken in het openbaar zie, ze meestal om een ongewassen hippie heen zittenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:50 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Jup! How to be a geitenwollensok 101: koop een draagdoek![]()
Het was zelfs nog erger. Het was: want jullie draagmoeders houden niet zo van die andere echte middeltjes he?
Ik wou dat het een grapje was. Of verzonnen. Maar uh, nee.
Weet waar je aan begint met die lappen stof; je hoort ineens tot een groep mensen waarvan je niet wist dat een doek de toegangscode was
Hahaha. Dat hoor ik meer!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ik geef wel toe dat als ik draagdoeken in het openbaar zie, ze meestal om een ongewassen hippie heen zittenHier op FOK is het heel groot, maar daarbuiten zie ik het echt heel weinig
Over de onwetendheid ben ik het zeker met je eens. Daarom ben ik ook wel voorstander van de cursussen die aangeboden worden, maar ik zie het als "taak" van de moeder om daar informatie over in te winnen en dan een weloverwogen keuze te maken. Om dan bijna gelijk besprongen te worden door anderen die het niet eens zijn met je keuze.. Borstvoeding geven omdat er een 'peer pressure' is, lijkt me ook niets.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar er is ook gewoon veel onwetendheid. Ik kwam laatst in een ouder topic een post tegen van iemand die de fles wilde gaan geven, want de borst leek haar zo'n gedoe. Toen kreeg ze informatie etc. om zich te kunnen verdiepen er in. Intussen is ze bevallen en geeft ze de borst.
Maar het ligt allemaal ook zo gevoelig... ik vind persoonlijk dat iedere moeder de borst zou moeten proberen. En misschien wel meer dan alleen maar proberen. Maar iemand anders mag dat best anders vinden, alleen vind ik dat dan wel alle informatie bekend moet zijn.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een kinderwagen. Steek me neer!
* GotC prikt banden lekquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ook over dat geen seconde laten huilen ben ik best hard. Laat maar (even) huilen hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:55 schreef Heliotrope het volgende:
Als je hier veel leest denk je ook bijna dat het hoort inderdaad, ik zie ze buiten ook nooit! Maar borstvoeding, rapley en geen seconde laten huilen lijken er ook een beetje bij te horen hier.
En duidelijk hoeveel lurkers zowel van andere topics naar hier als andersom.en ik denk ook een hoop lurkers die helemaal nooit posten. Dat maakt mij dan weer extra gehecht aan mijn privacy
Ik gaf een beetje over in m'n mond, bedankt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:57 schreef Burdie het volgende:
Van die dreadlockmama's die in de rij bij de supermarkt hun tiener staan te borstvoeden "want dat moet kunnen in het openbaar".
inb4 de "wacht maars"quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:58 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ook over dat geen seconde laten huilen ben ik best hard. Laat maar (even) huilen hoor.
Dat ligt misschien (waarschijnlijk) ook aan hoe ik opgevoed ben. Typische "Laat maar gaan, ze komt er vanzelf wel achter dat het pijn doet". Littekens ftw!
Ach, of ik het vol ga houden is een tweede jaquote:
Ja, waarom ga jij niet dragen eigenlijk? Hm?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dat is toch met allerlei onderwerpen? Alleen liggen die minder gevoeligquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:55 schreef Skittles het volgende:
[..]
Over de onwetendheid ben ik het zeker met je eens. Daarom ben ik ook wel voorstander van de cursussen die aangeboden worden, maar ik zie het als "taak" van de moeder om daar informatie over in te winnen en dan een weloverwogen keuze te maken. Om dan bijna gelijk besprongen te worden door anderen die het niet eens zijn met je keuze.. Borstvoeding geven omdat er een 'peer pressure' is, lijkt me ook niets.
KP, dat meen je niet?![]()
Ik zie wel steeds meer draagdoeken, ook vaders met draagdoeken. Mijn hart smelt dan als ik zo'n brede gast met een frummel in een doek zie lopen
[..]![]()
![]()
Ik ook.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:58 schreef GotC het volgende:
[..]Damnit.
Anyways, ik ga m'n kinderwagen en doek even in de auto gooien
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, dat wilde ik er ook nog bij zetten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar dat is toch met allerlei onderwerpen? Alleen liggen die minder gevoelig.
Precies. Komt allemaal wel in orde, kwestie van je gevoel volgen en doen waar je zelf achter staatquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind overigens alles prima - kinderwagen, draagdoek, brandweerhouding, borstvoeding, rapley en kinderkoekjes - ieder moet doen waar hij / zij het gelukkigst van wordt denk ik
Maar wat ik al zei, ik moet het vooral zèlf ontdekken, wat het fijnste is
De eerste poepluier na het eten van mango...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Precies. Komt allemaal wel in orde, kwestie van je gevoel volgen en doen waar je zelf achter staat![]()
Hup, nu weer allemaal over poep praten!
Dit!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
Het is denk ik meer dat jonge moeders soms nogal snel oordelen over hoe anderen het doen, ik denk dat het voort komt uit een eigen onzekerheid en de bevestiging willen hebben dat ze het zelf wèl goed doen en daar gelijkgestemden in zoeken.
ik blijf het credo in Burdies UI ook wel echt goed vindenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:06 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dit!
En iederéén wil het beste voor haar kind. Maar toch kan dat voor persoon A iets anders zijn als voor persoon B. Het zijn dan ook discussies waar geen eer aan te behalen valt. Alleen een heleboel verspilde energie en ergernis. Maar het is zoiets persoonlijks, dat het ook snel een gevoelig punt wordt.
Hoe haal je het in je hoofd!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
Alleen als het natuurlijk bemest is geweest door een kat die biologische BARF krijgtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:11 schreef kwakz0r het volgende:
Zoo ik heb wat gemist zie ik! Ik stond met mn bekkenaids in de keuken tomaten in te koken voor de passata en bonen af te halen en te blancheren ook voor de vriezer
Je moet wel wat doen voor een gratis verblijf in vakantiehuis los parentes! (Ik heb inmiddels denk ik 4kg tomaten opgekookt en door de zeef gedrukt en we hebben zeker evenveel kg snijbonen gesneden en 1,5 kg spekbonen geblancheerd en ingevroren. Om van de pompoenen en zacht zomerfruit maar niet te spreken)!
Het is er niet van overgegaan trouwens, maar dat had ik kunnen weten
Iemand nog een ekobio hapje?
Oh maar dat mag je echt niet zeggen... zo'n rel heb ik wel gezienquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:58 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik gaf een beetje over in m'n mond, bedankt.
Had nog een foto geadd...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alleen als het natuurlijk bemest is geweest door een kat die biologische BARF krijgt
hatseflats! Biologische recycling in haar puurste vorm!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Had nog een foto geadd...
Zeer bio, mijn vader bemest het zelf met z'n/onze eigen mest!
Spaart ook weer spoelwater uit weetje.
Van wie moet dat?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:19 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Even weer een vraagje. Sprong me in mijn hoofd na die brigade lol. Wat vinden jullie van het fenomeen dunstan babytaal? Wij moeten straks als we net thuis zijn met de kleine een dvd gaan kijken met de kraamzorg over babytaal. Ben ik nou ontaard dat ik dat niet wil en dit zie als je kind leren kennen en moeder instinct ontwikkelen?
Wel jammer, had je er beter wat lekkers kunnen plantenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:19 schreef kwakz0r het volgende:
Ja eh voor mensen denken dat we echt met mensenpoep mesten...er is niet eens bijgemest, wel compost van eigen composthoop door de originele grond gemengd. En dan krijg je blijkbaar 7 kg snijbonen uit 4 planten
Ik kan ook niet goed pillen slikken en ik heb de vitamines van Gravitamon gevonden. Redelijk klein en glad, en speciaal voor zwangerschap + borstvoedigsperiodequote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:33 schreef Risu het volgende:
Ik kom weer met een vraag.
Ik heb sinds een week of twee dat mijn stoelgang in zoverre vertraagd is, dat mijn maag niks meer kan hebben lijkt wel. Het komt er nog net niet uit, maar een halve maaltijd en ik zit propvol waarna het uren duurt voordat het wegzakt. Dan neem ik maar een rennie, dat helpt wel wat. Maar nou ben ik dus bang dat ik veel te weinig voedingsstoffen binnen krijg. Om te compenseren pak ik wat vaker fruit. (Een banaan past net in mijn maag, een appel met veel moeite). Maar ik dacht dat vitaminepillen wel zouden helpen. Ik ben alleen niet zo van die grote, en ze zijn allemaal zo giga![]()
Weet iemand een goeie die niet supergroot is, of een die ik in 2 kan doen ofzo?
Ik neem nu af en toe een kauwtablet van davitamon, maar daar zit dus wel vit a in 33% adh dus dan neem ik er ook maar 1 per dag max.
Komt toch wel goed weer he, die maag... Of blijft dit tot maart.![]()
Ik hoef niet zo nodig af te vallen namelijk.. En daar gaat het nu op lijken.
Ik had een mental image van je pa die z'n poep door de aarde stond te roeren en over de tomaten stond te piesenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:19 schreef kwakz0r het volgende:
Ja eh voor mensen denken dat we echt met mensenpoep mesten...er is niet eens bijgemest, wel compost van eigen composthoop door de originele grond gemengd. En dan krijg je blijkbaar 7 kg snijbonen uit 4 planten
ik zou gewoon lekker weigeren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:21 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
dat bied de kraamzorg aan. Werd bij de intake verteld.
ik ga 3 dagen van te voren dus alles uitkakken en niks meer eten hequote:
Drie dagen voor de zwangerschap ja?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:27 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ik ga 3 dagen van te voren dus alles uitkakken en niks meer eten he
daar zat ik stiekemook al aan te denken, maar dat moet ik ook nog durven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou gewoon lekker weigeren.
Of zeggen dat je geen DVD speler hebt
oh ik las weer te snel hequote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Drie dagen voor de zwangerschap ja?
goeie sterke bak koffie bij de eerste wee is mijn planning. Misschien helpt het!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:27 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ik ga 3 dagen van te voren dus alles uitkakken en niks meer eten he
ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:28 schreef Fee-nix het volgende:
jahoor, ik was spuit elf .
Nog maar wat over mezelf dan. Vandaag laatste keer vk, ben nu overgedragen aan de gyn.
Mijn ijzer was wat laag, dus heb floradix gehaald (durf niet aan de staaltabletten ivm obstipatie).
Verder was alles prima.
Bij het voelen aan de buik zei de vk nog: je maakt zeker niet zulke grote kindjes. * proest .
Deze schijnt iig niet zo groot te zijn. Ik geloof t als ik het zie .
Dan bel je nu op om te zeggen dat het je even niet zo lekker uit komt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:28 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
daar zat ik stiekemook al aan te denken, maar dat moet ik ook nog durven.ik zit ook al een week in de rats omdat mijn ouders hebben aangekondigd dat ze maandag een dagje komen. En heb daar helemaal geen zin in. Halfslachtige poging gedaan om te zeggen dat ik niet zo gezellig ben... en nou komen ze toch
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:26 schreef L-E het volgende:
Dus daar zit je dan, met je beurse onderkant waar de hechtingen net even te strak zijn gezet, gesloopt want pas bevallen, hormonaal want pas bevallen, gek wordend van de kruimels op de keukenvloer en dat stofje op die ene plint en je lekkende boobies en je man die geen ene fuck begrijpt van IETS, en dan 'moet' je gezellig met zn 3 een dvd gaan kijken over babytaal? For real?
Dus daar zit je dan, met je beurse onderkant waar de hechtingen net even te strak zijn gezet, gesloopt want pas bevallen, hormonaal want pas bevallen, gek wordend van de kruimels op de keukenvloer en dat stofje op die ene plint en je lekkende boobies en je man die geen ene fuck begrijpt van IETS, en dan 'moet' je gezellig met zn 3 een dvd gaan kijken over babytaal? For real?
Goed idee. ik laat mijn zus wel een infuusprikken met koffie erinquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:29 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
goeie sterke bak koffie bij de eerste wee is mijn planning. Misschien helpt het!
Vrij zeker... Maar mijn geheugen is natuurlijk niet wat het geweest isquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:35 schreef kwakz0r het volgende:
Je weet zeker dat je niet een stiekeme one night stand met een dwerg hebt gehad Fee?
Honger is "nèh"quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:28 schreef rebel-angel het volgende:
Ff snel gekeken gaat over de 5 huiltjes die je baby heeft?
Maar die leer je vanzelf toch ook wel onderscheiden.
En doet elke baby die honger heeft de wheee huil of zijn er ook die whaaa huilen![]()
Niet elke baby is hetzelfde toch.
Aan mij is het niet besteed in elk geval.
Wat een eikels, ik zou naar een ander gaanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:34 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
heb vandaag een afspraak gemaakt met kraamzorg. nou, ze waren niet amused.. ze vonden dat ik laat was. ik heb me maanden geleden al aangemeld en als ik mailde voor een afspraak kreeg ik geen antwoord. Een brief gekregen dat je pas vanaf 5 maanden een afspraak mocht maken. Tja. Toen was ik niet in nederland... Kom op. het is niet dat ik morgen al lig te persen of zo
Zo eng is mn baby nou ook weer niet...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:03 schreef Heliotrope het volgende:
Ahw Feenix!
Ik net tranen in mijn ogen bij een babyfoto van gewoonmezelf![]()
Ik zat nog te denken aan mannen die laat in de zwangerschap nog op reis gaan. Ik voel me nu al een soort van aanhankelijk/willen dat hij in de buurt is(ik uit het niet maar ik voel het wel), wel vroeg dan.
Oh in dat geval...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
Nee, het gaat om een babyfoto van jou GM![]()
Mijn baby mag wel eens gaan indalen vind ik. Ze zit zo hoog met d'r kont, ik kan geen fijne lig-en zit houding meer bedenken,
Oh, en m'n voedingskussen is stuk. Balletjes all over the place (autocorrect maakt hier placenta van
)
![]()
Balletjes op je placentaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
Nee, het gaat om een babyfoto van jou GM![]()
Mijn baby mag wel eens gaan indalen vind ik. Ze zit zo hoog met d'r kont, ik kan geen fijne lig-en zit houding meer bedenken,
Oh, en m'n voedingskussen is stuk. Balletjes all over the place (autocorrect maakt hier placenta van
)
![]()
ja daar is het nu wat laat voorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:06 schreef geppie het volgende:
[..]
Wat een eikels, ik zou naar een ander gaan
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:03 schreef Heliotrope het volgende:
Ahw Feenix!
Ik net tranen in mijn ogen bij een babyfoto van gewoonmezelf![]()
Ik zat nog te denken aan mannen die laat in de zwangerschap nog op reis gaan. Ik voel me nu al een soort van aanhankelijk/willen dat hij in de buurt is(ik uit het niet maar ik voel het wel), wel vroeg dan.
Oh ik dacht dat die Davitamon capsules waren! Of ben ik dan in de war met de Etos zwanger pillen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:25 schreef kwakz0r het volgende:
Ik lust ze ook niet SQ![]()
Ik denk dat mijn ouders de hele winter stamppot snijbonen eten
(Er was ook radijs en sla en kool en en en...)
Phaidra: ik dacht dat gravitamon stirkem dezelfde pillen waren als davitamon compleet mama. Ze zien er in elk geval precies hetzelfde uit...
Die met visolie wel. En de etos zwangerword pillen ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die Davitamon capsules waren! Of ben ik dan in de war met de Etos zwanger pillen?
flauwerds allebeiquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh in dat geval...
mijn baby lijkt op mij als baby![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:41 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
flauwerds allebeien ze lijkt nu al zo erg op je, kan me dat van de babyfoto ook wel voorstellen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ze is alleen veeeeeel zoeter dan dr moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
En ditquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:43 schreef Fee-nix het volgende:
Zoë. Ga je daar alsjeblieft niet schuldig over voelen. Zeker met jouw 'geschiedenis' in het achterhoofd snap ik je volkomen! Ik vond (en vind) het altijd hartstikke knap hoe je gevochten hebt voor de bv voor S. Zelf was ik al tien keer gestopt met alle BI klachten, de pnd en de reflux er nog bij.
Genoeg is genoeg he, voor je eigen gezondheid. Je mag (moet) ook aan jezelf denken!
Bv geven aan een tweeling is mooi, maar het lijkt me loodzwaar. (Ik begrijp het ook helemaal dat er tweelingmoeders zijn die er gewoon niet aan beginnen, ook al hebben ze bij een vorige eenling misschien wel een gemakkelijke bv periode gehad).
Haal t verhaal zo weer wegquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:41 schreef AwayTL het volgende:
Zoe als je er achter staat kan flesvoeding toch ook gewoon. Lees alleen niet echt in je post dat je er achter staat. Je kan het dan misschien gewoon proberen en wil het niet, teveel stress, gewoon te, dan over gaan op de flesvoeding.
Wel goed je grenzen bewaken en niet er over gaan omdat S ook 16 maand heeft gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Zoë23 op 21-08-2014 19:08:17 ]
Dankjewel, lief van jequote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:43 schreef Fee-nix het volgende:
Zoë. Ga je daar alsjeblieft niet schuldig over voelen. Zeker met jouw 'geschiedenis' in het achterhoofd snap ik je volkomen! Ik vond (en vind) het altijd hartstikke knap hoe je gevochten hebt voor de bv voor S. Zelf was ik al tien keer gestopt met alle BI klachten, de pnd en de reflux er nog bij.
Genoeg is genoeg he, voor je eigen gezondheid. Je mag (moet) ook aan jezelf denken!
Bv geven aan een tweeling is mooi, maar het lijkt me loodzwaar. (Ik begrijp het ook helemaal dat er tweelingmoeders zijn die er gewoon niet aan beginnen, ook al hebben ze bij een vorige eenling misschien wel een gemakkelijke bv periode gehad).
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:10 schreef AwayTL het volgende:
Mijn tante, die ook echt wel van de bv is heeft trouwens de tweeling ook fv gegeven. Had er ook al 1 rondlopen en ze heeft nooit spijt gehad van die beslissing.
Nee, zegt niks over het wel of niet slagen van bvquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik lees helemaal niet zoveel mee in de andere topics, vind het soms hier al moeilijk bij te houden! Maar wel gezellig. En vaak fijn advies en sympathie, en lekker kunnen spuien, dat is prettig. En over onaardige dingen lees ik meestal spontaan heen, ik ben zelf ook niet zo fijngevoelig.
Lektepels heb ik geen last van, betekent dat eigenlijk nog iets voor het wel of niet slagen van borstvoeding?
En we hadden dus vanmiddag een fotoshoot en die mevrouw was zo lief en geduldig en maakte zulke mooie foto's dat we ook een babyshoot gaan doen bij ons thuis straks! Ik heb nu alleen wel overal pijn van het staanzittenliggenzittenstaan. En dat ging gek genoeg helemaal niet weg door een Big Mac Menu. Vreemd.
Is het ook!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
ben benieuwd razz!
Ik denk dat ik wel een paar fotootjes online ga zetten. Het is per slot van rekening een baby en die zijn nog niet zo heel herkenbaarChanante foto's hou ik voor mezelf
Candaasje, ik zie het als een compliment voor ons!
Het eerste jaar heb ik wel foto's geplaatst, daarna niet meer geloof ik. Kon inderdaad niet om mijn trotsemamahormonen heen en zo hoefde ik niet elke keer mijn fb-vriendjes lastig te vallenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Ah, lief! Ik wacht ze nog even af, maar gooi er vast wel een paar hier neer.
Het wordt vast ook nog moeilijk om straks geen online kind-fotospam te gaan doen! Heb met man afgesproken geen foto's online te zetten van haar, maar ik vraag me af hoe leuk mijn trotsemammahormonen die afspraak straks gaan vinden.. Hoe staan anderen daar eigenlijk in?
Ja zeg, je hebt werkpaarden en drachtige paarden natuurlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:35 schreef mignonne het volgende:
Stelletje relnichten...beetje de hormonsters uitlaten terwijl ik mn halve spreekuur naar t ziekenhuis aan t bonjouren ben
Voorheen hadden we ook altijd de OUD-awards, het songfestival is minder gevoelig voor kliekjes zeg maar![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:41 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ja zeg, je hebt werkpaarden en drachtige paarden natuurlijk.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:46 schreef Candaasje het volgende:
*komt uit lurkmodus*
Ik las net jullie 'discussie' ('t was meer een gezellig gesprek) over felle reacties, hormoonbommetjes en virtuele lynchpartijtjes, en ik wilde toch even zeggen: Ik vind jullie een heel leuke groep, zo vanuit de 'coulissen' !![]()
Misschien helpt het dat ik vrij visueel ingesteld ben, maar ik zit toch regelmatig met een grijns mee te lezen. (Of mee te gruwelen...) En ik vind het leuk om jullie ervaringen - allemaal weer anders - te lezen. Sterker nog, ik begin nu 24 jaar ook eindelijk een beetje te rammelen door al jullie verhalen. ()
Ik dacht..ik kom toch eens even hoi zeggen. (Hoi!). Ik lees al een tijdje mee, maar omdat ik zelf zeker nog wel een jaartje of 4-5 wil wachten met het (proberen te) krijgen van kinderen, weet ik nooit echt wat te zeggen. En het voelt ook wat vreemd. Want ik heb geen buik die in de weg zit, lektepels, obstipatie of een SuperMariobuikbaby. Om maar wat te noemen
. Maar bij deze: ik blijf nog even gezellig meelurken, als jullie dat Ok vinden. Vind het hier wel gezellig . (En dat zeg ik in OUD!
)
mwhehequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:41 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ja zeg, je hebt werkpaarden en drachtige paarden natuurlijk.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
potverdorie zeg, die foto's die mensen soms insturen voor de prenatal facebookIk snap best dat je trots bent en je eigen kind het mooist van de wereld vindt, maar een onscherpe foto waarbij het jong er uit ziet alsof het net een muilpeer heeft gehad wil je toch niet op internet vereeuwigd hebben?
Hahaha, na zulke berichtjes ga ik altijd heel snel naar Facebook om te kijken of ik kan vinden welke foto je bedoeldquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
potverdorie zeg, die foto's die mensen soms insturen voor de prenatal facebookIk snap best dat je trots bent en je eigen kind het mooist van de wereld vindt, maar een onscherpe foto waarbij het jong er uit ziet alsof het net een muilpeer heeft gehad wil je toch niet op internet vereeuwigd hebben?
Kan je je voorstellen dat m'n schoonzus zo'n soort foto gebruikt heeft voor op haar geboortekaartjes.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ouderliefde maakt blindquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:56 schreef Skittles het volgende:
[..]
Kan je je voorstellen dat m'n schoonzus zo'n soort foto gebruikt heeft voor op haar geboortekaartjes.![]()
En ons dan een beetje belachelijk maken dat we niet zelf ons geboortekaartje ontwerpen 'want dat heeft zij ook gedaan'
Vooral als je iets zoekt dat begint met "Dj..." of "Jay" is er genoeg te kiezen <3quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:58 schreef Roomsnoes het volgende:
Haha, SQ, ik kan daar altijd met veel plezier door de foto's bladeren. Pareltjes van namen te vinden ook. Reuze inspirerend.
Dat kan wel wat pittiger inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:01 schreef Roomsnoes het volgende:
Idd! We hebben nog Aughlyvyah overwogen, maar vonde de spellign toch wat saai.
Eau-Leigh-V-Yah?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:01 schreef Roomsnoes het volgende:
Idd! We hebben nog Aughlyvyah overwogen, maar vonde de spellign toch wat saai.
Ik weet niet welke foto het is?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:52 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Hahaha, na zulke berichtjes ga ik altijd heel snel naar Facebook om te kijken of ik kan vinden welke foto je bedoeld
Ik doel ook op meerderequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik weet niet welke foto het is?Kan er meerdere bij bedenken
![]()
.
Laatst ook... "we zoeken baby's maat 62/68 en maat 86 voor een fotoshoot. Stuur een foto waar je kleintje helemaal op staat en vermeldt zijn/haar maat".
Reacties met de meest lelijke bewogen foto's, zelfs een met een vergiet over d'r kop.
En teksten als: "Dit is me wondertje Djaylano heeft nu maat 74 en wil wel is op de foto ik hoop dat jullie hem kieze hij is de mooiste xxx"
die blijft ook epic jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:11 schreef AwayTL het volgende:
[ afbeelding ]
Questionmark is ook nog wel kek af te korten naar Q.M.
is dat net als die gummiberen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:19 schreef Fee-nix het volgende:
Wow, wat een creatieve namen... Ik ga bijna twijfelen aan de naam van ons wondertje.
Razz, ben ook benieuwd naar de foto's! Wel heeeeel gek dat de BigMac niet hielp.
Ik heb vanavond uitgevonden dat kersjes (de snoepjes) minstens zo goed werken als lactulose
. En t is zoveel lekkerder! Doe er jullie voordeel mee. Of niet
.
Met deze mega goede tip zeg ik welterusten voor vandaag!
die van ons ook nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:19 schreef krijgerrtje het volgende:
Er zitten pareltjes tussen, wbt de namen.. Maar de onze niet
Hope notquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat net als die gummiberen?
Flashback naar Euroshopper winegumsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat net als die gummiberen?
Jazzlynn?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:25 schreef Skittles het volgende:
[..]
Flashback naar Euroshopper winegums![]()
Onze naam staat wel bij de augustusbaby's
Jij mag niet meer radenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jazzlynn?
Mijn dochter probeert sedert enkele dagen geregeld via mijn rechterzij uit te breken. Hoogst ongemakkelijk
Ah, de jouwe doet het ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:29 schreef Skittles het volgende:
[..]
Jij mag niet meer raden![]()
Nee, er zitten al teveel -lynn's aan mijn kant van de familie![]()
Die rechterzij uitbraak is inderdaad erg prettig.
Oh, het wordt djaydendelano he?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:34 schreef kwakz0r het volgende:
Wij krijgen een jongen dus mijn meisjesnaam is weer vrij voor wie wil! Iemand hier voor Chantasmeralda?
Een enorme druk op je zij, dat die helemaal hard wordt omdat er een rug tegenaan wordt gedrukt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:41 schreef Heliotrope het volgende:
die prenatal Facebook is wel goed vermaak.
En hoe voelt via je zij uitbrekenik voel alleen maar wat gekietel soms rechtsboven (dat blijf ik leuk vinden, gekietel van binnenuit) maar ze ligt ook in stuit steeds, dus misschien daarom.
Ja met op minimaal twee plekken een hoofdletter. Waar weet ik nog niet. En ik zit nog te twijfelen over een apostrof ergens.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, het wordt djaydendelano he?
D'Jaydendelano. Twee vliegen in 1 klap!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja met op minimaal twee plekken een hoofdletter. Waar weet ik nog niet. En ik zit nog te twijfelen over een apostrof ergens.
Ik had de prik bij 30 weken, weet even niet meer hoe dat zat, wanneer je die nou krijgt. Ik kreeg hem in bovenbeen, bil mocht ook. Langzaam inspuiten is minder pijnlijk en als de vloeistof op kamertemperatuur is ook. Kan je vast vragen dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 07:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel die harde bulten al tijden, maar mijn baby ligt dwars dus hier zijn het een kopje links en een kontje rechts.
Vanmiddag weer naar de vk, ben benieuwd of ik dan ook de anti D-injectie direct krijg. Ben 28+4, kan het dan al? En waar wordt die gezet?
Ja, ik weet dat 'ie eigenlijk bij 30 weken moet, maar ik moest deze week op controle en daarna eigenlijk dus pas weer over drie weken. Of misschien moet ik voor de prik nog wel weer een keertje extra komen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:26 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Ik had de prik bij 30 weken, weet even niet meer hoe dat zat, wanneer je die nou krijgt. Ik kreeg hem in bovenbeen, bil mocht ook. Langzaam inspuiten is minder pijnlijk en als de vloeistof op kamertemperatuur is ook. Kan je vast vragen dan.
Best goed geslapen vannachtNog wel dichte neus/snotneus maar minder last van. En zo wil ik een was draaien.
Wordt tmet 30 weken ongeveer gezet dus zal wel de volgende controle zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 07:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel die harde bulten al tijden, maar mijn baby ligt dwars dus hier zijn het een kopje links en een kontje rechts.
Vanmiddag weer naar de vk, ben benieuwd of ik dan ook de anti D-injectie direct krijg. Ben 28+4, kan het dan al? En waar wordt die gezet?
Whaha, dat is snel gegaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:04 schreef rebel-angel het volgende:
Whoeheeeee meld en 40 weken mijlpaal vandaag
Ik kreeg hem met 28+5. In mijn bil/bovenbeen. Ik heb er nauwelijks last van gehad. Klein beetje jeuk en beurs opdeplek de eerste dag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 07:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
op je buik trommelenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Als ik wil dat mijn baby na 3 uur eens de hik kwijtraakt, moet ik dan zorgen dat ze op dr kop 10 slokjes vruchtwater drinkt?
Groeispurtje kan je wel goed voelen Zoe, zowel aan je huid als aan je buikspieren die naar rare plaatsen zijn verhuisd. Kan me voorstellen dat dat bij een tweeling allemaal wat vroeger en heviger is
Oh dat kan ook natuurlijk. Wilde haar eigenlijk laten schrikken d.m.v. een stroboscoop maar die zet ik dan nog ff wegquote:
Ben ik ooit NIET kwaad?! Verdomme.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Oh nou sorry hoor, ik kon toch ook niet weten dat je kwaad werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh maar dat kan ik me nog wel voorstellen hoor, dat je een ziekenhuis te klinisch en te medisch vindt. Alleen de decoratie enzo zou ik me niet druk om makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:10 schreef Hilmo het volgende:
En was dat uiteindelijk ook zo Loj? Lekker op de bank de weeën opvangen?
En jullie hebben gelijk, wat betreft gezelligheid, maar echt prettig zou ik me daar niet voelen, zou me nogal medisch voelen op zo'n bed en verder niets. Aangezien ik ook geen ziekenhuizen gewend ben. Rottige keuzes ook, pff.
Klinkt toch als een planquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:22 schreef Hilmo het volgende:
Hahahahah dat zeg je goed SQ. Dat is ook wel wat ik zo ongeveer bedoelde, een schilderij maakt het niet minder medisch in het ziekenhuis haha.
Ik bespreek het nog eens allemaal met de VK en maak inderdaad plan A en B. Ik weet nu wat ik kan verwachten van de kamer en dat geeft een stukje rust.
Laten we het daar maar niet over hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:10 schreef Hilmo het volgende:
En was dat uiteindelijk ook zo Loj? Lekker op de bank de weeën opvangen?
En jullie hebben gelijk, wat betreft gezelligheid, maar echt prettig zou ik me daar niet voelen, zou me nogal medisch voelen op zo'n bed en verder niets. Aangezien ik ook geen ziekenhuizen gewend ben. Rottige keuzes ook, pff.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je begint als het goed is sowieso thuis en dan kan je altijd nog de beslissing nemen. Een vriendinnetje van mij wou in t ziekenhuis bevallen. Omdat ze dat in haar hoofd had is ze midden in een weeënstorm daarheen gereden om daar aan te komen met persdrang. 3 uur later was ze alweer thuis, zij had spijt dat ze niet thuis was gebleven..
Dus je kan echt nog op t moment nog beslissen!
Leuk!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:41 schreef Radyhyn het volgende:
Mijn hormonen wilden een zwangerschaps-bel-tinkel-ketting..![]()
Deze:
[ afbeelding ]
Waaroooommmm.. nou tinkel ik en heb het idee dat ik wel heel erg de nadruk om mijn zwangerschap leg.... tis ook nooit goed.. whahhaa![]()
Maar ik vind em nog steeds wel leuk!
gebeurt dat sowieso niet dan? Volgens mij zit er geen stealth mode op zwangerschapquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
Dan horen ze je in ieder geval aankomen, Rady
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:04 schreef rebel-angel het volgende:
Whoeheeeee meld en 40 weken mijlpaal vandaag
In t volgende topicquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:47 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Leg me nou toch eens uit... hoe kan the fresh Prince of Bel air te verdragen zijn dan? Niks tegen die serie hoor. Maar als ik aan bevallen denk denk ik aan pijn en ik word daar nogal snappy van. Denk dat the fresh Prince dan veels te vrolijk is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |