Jazzlynn?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:25 schreef Skittles het volgende:
[..]
Flashback naar Euroshopper winegums![]()
Onze naam staat wel bij de augustusbaby's
Jij mag niet meer radenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jazzlynn?
Mijn dochter probeert sedert enkele dagen geregeld via mijn rechterzij uit te breken. Hoogst ongemakkelijk
Ah, de jouwe doet het ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:29 schreef Skittles het volgende:
[..]
Jij mag niet meer raden![]()
Nee, er zitten al teveel -lynn's aan mijn kant van de familie![]()
Die rechterzij uitbraak is inderdaad erg prettig.
Oh, het wordt djaydendelano he?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:34 schreef kwakz0r het volgende:
Wij krijgen een jongen dus mijn meisjesnaam is weer vrij voor wie wil! Iemand hier voor Chantasmeralda?
Een enorme druk op je zij, dat die helemaal hard wordt omdat er een rug tegenaan wordt gedrukt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:41 schreef Heliotrope het volgende:
die prenatal Facebook is wel goed vermaak.
En hoe voelt via je zij uitbrekenik voel alleen maar wat gekietel soms rechtsboven (dat blijf ik leuk vinden, gekietel van binnenuit) maar ze ligt ook in stuit steeds, dus misschien daarom.
Ja met op minimaal twee plekken een hoofdletter. Waar weet ik nog niet. En ik zit nog te twijfelen over een apostrof ergens.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, het wordt djaydendelano he?
D'Jaydendelano. Twee vliegen in 1 klap!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja met op minimaal twee plekken een hoofdletter. Waar weet ik nog niet. En ik zit nog te twijfelen over een apostrof ergens.
Ik had de prik bij 30 weken, weet even niet meer hoe dat zat, wanneer je die nou krijgt. Ik kreeg hem in bovenbeen, bil mocht ook. Langzaam inspuiten is minder pijnlijk en als de vloeistof op kamertemperatuur is ook. Kan je vast vragen dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 07:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel die harde bulten al tijden, maar mijn baby ligt dwars dus hier zijn het een kopje links en een kontje rechts.
Vanmiddag weer naar de vk, ben benieuwd of ik dan ook de anti D-injectie direct krijg. Ben 28+4, kan het dan al? En waar wordt die gezet?
Ja, ik weet dat 'ie eigenlijk bij 30 weken moet, maar ik moest deze week op controle en daarna eigenlijk dus pas weer over drie weken. Of misschien moet ik voor de prik nog wel weer een keertje extra komen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:26 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Ik had de prik bij 30 weken, weet even niet meer hoe dat zat, wanneer je die nou krijgt. Ik kreeg hem in bovenbeen, bil mocht ook. Langzaam inspuiten is minder pijnlijk en als de vloeistof op kamertemperatuur is ook. Kan je vast vragen dan.
Best goed geslapen vannachtNog wel dichte neus/snotneus maar minder last van. En zo wil ik een was draaien.
Wordt tmet 30 weken ongeveer gezet dus zal wel de volgende controle zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 07:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel die harde bulten al tijden, maar mijn baby ligt dwars dus hier zijn het een kopje links en een kontje rechts.
Vanmiddag weer naar de vk, ben benieuwd of ik dan ook de anti D-injectie direct krijg. Ben 28+4, kan het dan al? En waar wordt die gezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |