abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 augustus 2014 @ 16:23:22 #126
149959 SQ
snelle trees
pi_143668919
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:21 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

dat bied de kraamzorg aan. Werd bij de intake verteld.
ik zou gewoon lekker weigeren.
Of zeggen dat je geen DVD speler hebt ^O^
disclaimer
pi_143668997
Ik lust ze ook niet SQ :')
Ik denk dat mijn ouders de hele winter stamppot snijbonen eten :r
(Er was ook radijs en sla en kool en en en...)

Phaidra: ik dacht dat gravitamon stirkem dezelfde pillen waren als davitamon compleet mama. Ze zien er in elk geval precies hetzelfde uit... :@
Kwak
pi_143669024
Dus daar zit je dan, met je beurse onderkant waar de hechtingen net even te strak zijn gezet, gesloopt want pas bevallen, hormonaal want pas bevallen, gek wordend van de kruimels op de keukenvloer en dat stofje op die ene plint en je lekkende boobies en je man die geen ene fuck begrijpt van IETS, en dan 'moet' je gezellig met zn 3 een dvd gaan kijken over babytaal? For real? :')
pi_143669048
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:06 schreef klaprooss het volgende:
Poep tijdens je zwangerschap :+
ik ga 3 dagen van te voren dus alles uitkakken en niks meer eten he ;(
Born to Lose, but Built to Win.
pi_143669068
quote:
8s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:27 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

Drie dagen voor de zwangerschap ja? :+
pi_143669077
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik zou gewoon lekker weigeren.
Of zeggen dat je geen DVD speler hebt ^O^
daar zat ik stiekemook al aan te denken, maar dat moet ik ook nog durven. :@ ik zit ook al een week in de rats omdat mijn ouders hebben aangekondigd dat ze maandag een dagje komen. En heb daar helemaal geen zin in. Halfslachtige poging gedaan om te zeggen dat ik niet zo gezellig ben... en nou komen ze toch :(
  donderdag 21 augustus 2014 @ 16:28:16 #132
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_143669082
En jahoor, ik was spuit elf :D.

Nog maar wat over mezelf dan. Vandaag laatste keer vk, ben nu overgedragen aan de gyn.
Mijn ijzer was wat laag, dus heb floradix gehaald (durf niet aan de staaltabletten ivm obstipatie).
Verder was alles prima.
Bij het voelen aan de buik zei de vk nog: je maakt zeker niet zulke grote kindjes. * proest :D.
Deze schijnt iig niet zo groot te zijn. Ik geloof t als ik het zie ;).
  donderdag 21 augustus 2014 @ 16:28:21 #133
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_143669084
Ff snel gekeken gaat over de 5 huiltjes die je baby heeft?
Maar die leer je vanzelf toch ook wel onderscheiden.
En doet elke baby die honger heeft de wheee huil of zijn er ook die whaaa huilen :?
Niet elke baby is hetzelfde toch.
Aan mij is het niet besteed in elk geval.
W
Z
E
pi_143669091
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:27 schreef L-E het volgende:

[..]

Drie dagen voor de zwangerschap ja? :+
oh ik las weer te snel he ;( dacht dat het over de bevalling ging :')
pi_143669118
Ik heb een stukje van dunstan op YouTube gezien. Vond t wel interessant eigenlijk. Maar die huiltjes die zij onderscheidt (onderschijt :7 ) lijken zo op elkaar dat t volgens mij nog steeds een hoop leren kennen en moederinstinct is hoor.
Kwak
pi_143669120
quote:
8s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:27 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

goeie sterke bak koffie bij de eerste wee is mijn planning. Misschien helpt het!
pi_143669177
Gister weer bij de vk geweest. ze gaat zorgen voor een klinisch kraambed *O* ik vroeg of ik gewoon 'houdoe' kon roepen en naar huis mocht wanneer ik dat zelf wilde. Mocht ( had ik wel verwacht maar toch :') )

Kind groeide goed, ze vond nog steeds dat mijn bloedneuzen niet raar waren. Ik vind van wel, heb ze nu al 2 maanden dagelijks.. Maar goed.

Volgende keer ijzerprikken. Neem aan dat dat gewoon goed is. En anders eet ik wel extra appelstroop :+
  donderdag 21 augustus 2014 @ 16:31:04 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_143669190
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:28 schreef Fee-nix het volgende:
jahoor, ik was spuit elf .

Nog maar wat over mezelf dan. Vandaag laatste keer vk, ben nu overgedragen aan de gyn.
Mijn ijzer was wat laag, dus heb floradix gehaald (durf niet aan de staaltabletten ivm obstipatie).
Verder was alles prima.
Bij het voelen aan de buik zei de vk nog: je maakt zeker niet zulke grote kindjes. * proest .
Deze schijnt iig niet zo groot te zijn. Ik geloof t als ik het zie .
ik ben benieuwd!

quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:28 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

daar zat ik stiekemook al aan te denken, maar dat moet ik ook nog durven. :@ ik zit ook al een week in de rats omdat mijn ouders hebben aangekondigd dat ze maandag een dagje komen. En heb daar helemaal geen zin in. Halfslachtige poging gedaan om te zeggen dat ik niet zo gezellig ben... en nou komen ze toch :(
Dan bel je nu op om te zeggen dat het je even niet zo lekker uit komt.
òf je probeert er het beste van te maken (werkt voor mij meestal erg goed, gewoon doen, wordt het meestal toch wel gezellig en je vooral niet enorm gaan opnaaien van te voren ;))
disclaimer
  donderdag 21 augustus 2014 @ 16:31:26 #139
250838 Fee-nix
pi_143669202
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:26 schreef L-E het volgende:
Dus daar zit je dan, met je beurse onderkant waar de hechtingen net even te strak zijn gezet, gesloopt want pas bevallen, hormonaal want pas bevallen, gek wordend van de kruimels op de keukenvloer en dat stofje op die ene plint en je lekkende boobies en je man die geen ene fuck begrijpt van IETS, en dan 'moet' je gezellig met zn 3 een dvd gaan kijken over babytaal? For real? :')
_O- _O- _O-
Kraamperiode in een notendop O+ . (o alleen 'hechtingen in je onderkant' vervangen door 'hechtingen op je buik' :P)
pi_143669257
quote:
:D
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_143669297
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:29 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

goeie sterke bak koffie bij de eerste wee is mijn planning. Misschien helpt het!
Goed idee. ik laat mijn zus wel een infuusprikken met koffie erin ;(

heb vandaag een afspraak gemaakt met kraamzorg. nou, ze waren niet amused.. ze vonden dat ik laat was. ik heb me maanden geleden al aangemeld en als ik mailde voor een afspraak kreeg ik geen antwoord. Een brief gekregen dat je pas vanaf 5 maanden een afspraak mocht maken. Tja. Toen was ik niet in nederland... Kom op. het is niet dat ik morgen al lig te persen of zo :')
pi_143669326
Je weet zeker dat je niet een stiekeme one night stand met een dwerg hebt gehad Fee? :7
Kwak
pi_143669348
Ik heb dat dunstan gebeuren voor m'n werk gedaan. Ik vond het wel erg handig en merkte wel dat ik beter daardoor kon handelen maar om dat nou in de kraamtijd te kijken.

Je merkt vanzelf wel wat je baby wilt, bij sommige baby's is het niet eens goed te horen welk soort huiltje het is.

gewoon bijkomen hoor dat huiltje gebeuren komt vanzelf :)
♥ J & S
pi_143669435
Ik rook iets vreemds, maar kon niks vinden wat het zou kunnen zijn.
Was het een bloedneus. Haha, 8)7
Weer wat nieuws :P
pi_143669459
quote:
:D
  donderdag 21 augustus 2014 @ 16:39:44 #146
250838 Fee-nix
pi_143669480
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:35 schreef kwakz0r het volgende:
Je weet zeker dat je niet een stiekeme one night stand met een dwerg hebt gehad Fee? :7
Vrij zeker... Maar mijn geheugen is natuurlijk niet wat het geweest is :P.
pi_143669521
Ik doe alleen opsom posten als ik weer eens een paar uur 's nachts met Ow bezig ben en me verveel ;)

LE :D

Fee alweer naar de gyn.. Dat gaat ook snel!

En over mezelf heb ik niet zoveel te melden ;)
pi_143669680
Ohh kwakzor dat ziet er lekker uit! (de mestdingen daarna negeer ik even :P )
pi_143669742
quote:
_O- goede samenvatting O+

Oh en ik heb n kinderwagen èn geef flesvoeding! :{w

Poepen tijdens de bevalling niet gedaan overigens, wel in de uren ervoor, en geplast op de po-stoel :7 ( waar ik eigenlijk te dik/breed voor was :') )
Maar t is echt waar, t boeit je geen hol ( :') ) meer als je weeen hebt.
S. 2014
J. 2016
  donderdag 21 augustus 2014 @ 16:53:31 #150
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143669876
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:28 schreef rebel-angel het volgende:
Ff snel gekeken gaat over de 5 huiltjes die je baby heeft?
Maar die leer je vanzelf toch ook wel onderscheiden.
En doet elke baby die honger heeft de wheee huil of zijn er ook die whaaa huilen :?
Niet elke baby is hetzelfde toch.
Aan mij is het niet besteed in elk geval.
Honger is "nèh" ;) die vond ik reuze handig om te weten!
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')