Goedemiddag meiden.
Die vingerbloedprik vind ik ook venijnig, heb geen moeite met prikken maar die vind ik wel k*t.
Poepen ging hier alleen in het trimester beroerd daarna weer als vanouds. Laatste weken wel heel vaak op een dag, denk steeds dat mijn lijf aan het legen is voor de bevalling... Welke bevalling

Begrijp die aambei ook niet, ik dacht dat alleen de moeilijkpoependen onder ons daar last van kregen. Afvegen doet enorm zeer, dus ik sta rustig vier/vijf keer per dag onder douche.
Vandaag heb ik voorbereidend werk voor de vk gedaan, bij het bijsnoeien van mijn onderkant (mét schaar, zonder spiegel) heb ik voor het gemak maar alvast een knip(je) gezet

auw auw!
Ach naast een ondergrondse puist aan de onderkant van mijn buik en die aambei kon dit er ook nog wel bij.
Voor de rest heb ik me maar neergelegd bij mijn slapeloze nachten en kijk ik 88 afleveringen per nacht van Gossip Girl op Netflix. En houd ik overdag een soort van winterslaap in etappes.
Dit was mijn dagboek-egopost voor vandaag, ik lees half mee met jullie maar niet altijd puf voor reactie.
Maar ik vind jullie wel lief hoor
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt