abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:30:33 #1
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143662922
Zwangerschap & geboorte

2014

17 augustus: geppie (meisje)
22 augustus: rebel-angel (meisje)
30 augustus: Mangostine (meisje)

18 september: Razztwizzle (meisje)
23 september: Tante_Soesa (meisje)
23 september: Vue
30 september: Hilmo (jongen)

5 oktober: Spees_Eend (meisje)
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje)
9 oktober: Skittles (meisje)
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei*** (meisje)
12 oktober: Loj
18 oktober: Fee-nix (meisje)
22 oktober: kwakz0r (jongen)
23 oktober: Little_Miss_Naughty

3 november: krijgerrtje (meisje)
10 november: DevilsAndDust (jongen)
15 november: JufMariska (jongen)
16 november: Heliotrope (meisje)
22 november: Zoë23 (tweeling)
23 november: LadyTagliatelle (meisje)
29 november: Sicilia (jongen)

2 december: AwayTL (jongen)
2 december: Radyhyn (jongen)
8 december: Cleany (papa)
15 december: Crumpette (jongen)
19 december: snoenk (meisje)
26 december: roellie80 (papa)
26 december: StarDust_ (jongen)

2015

15 januari: NotTheSame
20 januari: diemux (papa)

21 februari: Danaa
22 februari: Phaidra

2 maart: Risu
11 maart: Cholula

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:31:49 #2
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143662957
Owww... zo'n nieuwe aanmaken is kei-simpel :P

Laat maar weten als er aanvullingen/wijzigingen zijn!
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:32:01 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_143662963
Waar is Vue eigenlijk?
disclaimer
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:33:03 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_143662998
Fijn kwak, dat je zo'n leuke dag hebt gehad!

En rady, die beweging herken ik wel, al heb ik er nu geen last meer van omdat ze al helemaal opgefrot ligt :D
disclaimer
pi_143663017
Rady
:D super Mario

Fijn kwak! En je ziet er ook goed uit :).
pi_143663159
Oh wat fijn om te horen dat het toch niet helemaal aan mij ligt dat het zo'n beproeving was. Het was Kwak, inderdaad met een weggooiding... Zo'n pen ooit eens gehad bij bloedfobie therapie en ik kon me dit toch echt niet herinneren :N vinger doet nu nog pijn, maar dat zal psychisch zijn :X
Heerlijk Kwak, dat je je zo goed voelt en leuke uitstapjes hebt gedaan!

Dichte neus check! Nacht van wakker gelegen want ik kan echt niet door mond ademen. (net dan ook 3 uur geslapen van alle commotie)

Fijn Rady van je werk!!
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:38:29 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_143663167
Oh, en willen geppie en rebel-angel zich nog even melden?
disclaimer
pi_143663245
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
Waar is Vue eigenlijk?
Vue is meer een meelezer dan meeposter :)
pi_143663315
Ik haat ook altijd de vingerprik bij de bloedbank. Heb er altijd nog dagenlang last van. Komt ook altijd een blauwe plek bij mij.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:45:19 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_143663371
oh echt? Ze gaven mij de vorige keer een pleister, maar er komt nooit meer dan 1 drup uit en zes seconden later voel ik ook niks meer :o
disclaimer
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:52:15 #11
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_143663606
Ja sorry meld

Moest nig uitslapen en naar de vk.
Helemaal goedgekeurd en het kind is eindelijk helemaal ingedaald.
Papieren mee over de studie van inleiden bij 41 of doorlopen tot 42.
We denken erover na, ik neig zelf meer naar laten zitten indien medisch verantwoord voor beiden natuurlijk.
Ze kiest haar eigen tijd wel.
W
Z
E
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:53:33 #12
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143663644
Ik had ook een blauwe plek op mijn vinger van die stomme vingerprik bij prikpost :(
Eigenlijk schrok ik er van toen die naald er PATS! inging.... want die vingerprik met een diabetes-prik-set stelt juist weer helemaal niets voor.. en dan krijg je ook bloed hoor. Volgens mij zijn die naalden bij de prikpost gewoon 'lekker lang' ingesteld ofzo (tenminste.. bij priksetje kan je normaal gesproken de 'prikdiepte' instellen zegmaar)..
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:55:30 #13
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143663711
RE, ze ligt in elk geval in de klaar-voor-de-start-houding, dus dat is al fijn! ^O^
pi_143663719
Jaaa precies, oh wat heerlijk die (h)erkenning O+
De ene pleister is ook gewoon doorweekt vanhet bloed en durf ik er niet af te halen :@
pi_143663840
Wat akelig. Heb gelukkig geen last gehad van de vinger-prik.

2,5jaar geleden was dit helemaal niet echt een onderwerp in het Z&G topic. Lijkt wel of er nu meer ogtt's afgenomen worden.

Rebel
Fijn dat jullie zijn goedgekeurd.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:59:33 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_143663844
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:52 schreef rebel-angel het volgende:
Ja sorry meld

Moest nig uitslapen en naar de vk.
Helemaal goedgekeurd en het kind is eindelijk helemaal ingedaald.
Papieren mee over de studie van inleiden bij 41 of doorlopen tot 42.
We denken erover na, ik neig zelf meer naar laten zitten indien medisch verantwoord voor beiden natuurlijk.
Ze kiest haar eigen tijd wel.
Fijn dat alles nog goed gaat! En ze heeft nog twee weken, dus dat komt vast goed O+
Met welke termijn zijn jouw andere kinderen geboren?
disclaimer
pi_143663854
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:55 schreef Hilmo het volgende:
Jaaa precies, oh wat heerlijk die (h)erkenning O+
De ene pleister is ook gewoon doorweekt vanhet bloed en durf ik er niet af te halen :@
:o diep geprikt dus
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:04:42 #18
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143664000
Hilmo, zou nu toch wel klaar zijn met bloeden hoor.. dus weg met die pleister! ;)
Bij mij was het wel een blauw plekje.. maar de volgende dag voelde ik er niets meer van gelukkig :)
pi_143664317
Goedemiddag meiden.
Die vingerbloedprik vind ik ook venijnig, heb geen moeite met prikken maar die vind ik wel k*t.
Poepen ging hier alleen in het trimester beroerd daarna weer als vanouds. Laatste weken wel heel vaak op een dag, denk steeds dat mijn lijf aan het legen is voor de bevalling... Welke bevalling :(
Begrijp die aambei ook niet, ik dacht dat alleen de moeilijkpoependen onder ons daar last van kregen. Afvegen doet enorm zeer, dus ik sta rustig vier/vijf keer per dag onder douche.
Vandaag heb ik voorbereidend werk voor de vk gedaan, bij het bijsnoeien van mijn onderkant (mét schaar, zonder spiegel) heb ik voor het gemak maar alvast een knip(je) gezet :') auw auw!
Ach naast een ondergrondse puist aan de onderkant van mijn buik en die aambei kon dit er ook nog wel bij.
Voor de rest heb ik me maar neergelegd bij mijn slapeloze nachten en kijk ik 88 afleveringen per nacht van Gossip Girl op Netflix. En houd ik overdag een soort van winterslaap in etappes.
Dit was mijn dagboek-egopost voor vandaag, ik lees half mee met jullie maar niet altijd puf voor reactie.
Maar ik vind jullie wel lief hoor :*
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:18:32 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_143664446
Ach geppie toch! Ik moest stiekem wel een beetje grinniken om je post :@ :') :*
Het duurt ècht niet lang meer!
disclaimer
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:20:36 #21
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_143664516
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Fijn dat alles nog goed gaat! En ze heeft nog twee weken, dus dat komt vast goed O+
Met welke termijn zijn jouw andere kinderen geboren?
Bij 40+2 40+1

Ooh en geppie lang leve netflix
Ben net klaar met Orange is the New Black en druk aan het bedenken wat ik nu eens ga kijken.
En :o voor je knip die je alvast hebt gezet.
W
Z
E
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:21:46 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_143664555
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:20 schreef rebel-angel het volgende:

[..]

Bij 40+2 40+1

Ooh en geppie lang leve netflix
Ben net klaar met Orange is the New Black en druk aan het bedenken wat ik nu eens ga kijken.
En :o voor je knip die je alvast hebt gezet.
Dan komt deze dus morgen :7
disclaimer
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:23:29 #23
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143664606
Geppie :* Ego posten mag hoor!
Laten we hopen dat SQ gelijk heeft ;)
pi_143664682
Oei, Geppie met je zelfgemaakte knip :*
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:30:31 #25
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_143664813
@SQ daar had ik wel op ingezet ja :+
W
Z
E
pi_143664893
Ik kom weer met een vraag.
Ik heb sinds een week of twee dat mijn stoelgang in zoverre vertraagd is, dat mijn maag niks meer kan hebben lijkt wel. Het komt er nog net niet uit, maar een halve maaltijd en ik zit propvol waarna het uren duurt voordat het wegzakt. Dan neem ik maar een rennie, dat helpt wel wat. Maar nou ben ik dus bang dat ik veel te weinig voedingsstoffen binnen krijg. Om te compenseren pak ik wat vaker fruit. (Een banaan past net in mijn maag, een appel met veel moeite). Maar ik dacht dat vitaminepillen wel zouden helpen. Ik ben alleen niet zo van die grote, en ze zijn allemaal zo giga :'(
Weet iemand een goeie die niet supergroot is, of een die ik in 2 kan doen ofzo?
Ik neem nu af en toe een kauwtablet van davitamon, maar daar zit dus wel vit a in 33% adh dus dan neem ik er ook maar 1 per dag max.

Komt toch wel goed weer he, die maag... Of blijft dit tot maart. :{
Ik hoef niet zo nodig af te vallen namelijk.. En daar gaat het nu op lijken.
pi_143664906
Kunnen we daar niet een regel van maken... als je al 'over datum' loopt mag je zonder sorry ego posten
pi_143664939
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:30 schreef rebel-angel het volgende:
@SQ daar had ik wel op ingezet ja :+
Zou wel leuk zijn op je ud toch?

Ik vind alles best, maar ik zou het jammer vinden als ze as dinsdag op mijn eigen verjaardag komt. Heb zo'n hekel aan die dag :@
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:36:15 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_143665009
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:33 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Kunnen we daar niet een regel van maken... als je al 'over datum' loopt mag je zonder sorry ego posten
Ik vind sowieso dat "ego posten" niet bestaat... Een van mijn grootste OUD-ergernissen (sorry dames!). Het is niet "ego" als je niet constant op alles en iedereen reageert. Het is niet "ego" om ff je ei kwijt te moeten. En ik vind het echt superjammer dat dat zo sterk leeft hier en dat het zoveel mensen er van weerhoudt om af en toe mee te posten hier -O-
disclaimer
pi_143665074
Soms is alles ook al gezegd. Soms heb ik een sociaal dagje en reageer ik op alles en iedereen, maar soms, vandaag bijvoorbeeld, voel ik me kut en wil ik gewoon dingen weten.
Ga me dan niet verontschuldigen hoor, dan blijf ik aan de gang.
pi_143665193
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt SQ, vind/vond het ook altijd belachelijk en toch 'voelt' het een soort van bezwaarlijk als je niet op anderen reageert en alleen maar over jezelf kletst.
Bij mij persoonlijk komt het een beetje voort uit het feit dat ik, totdat ik van die 'opsomposts' ging doen, het idee had dat ik niet echt een aansluiting had.
Niet alleen in z&g maar eigenlijk in heel OUD. Ik vind dit subforum sowieso niet heel laagdrempelig om in te posten, door een aantal kenaus met zeer uitgesproken meningen/opvoedskills :@
pi_143665202
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:33 schreef Risu het volgende:
Ik kom weer met een vraag.
Ik heb sinds een week of twee dat mijn stoelgang in zoverre vertraagd is, dat mijn maag niks meer kan hebben lijkt wel. Het komt er nog net niet uit, maar een halve maaltijd en ik zit propvol waarna het uren duurt voordat het wegzakt. Dan neem ik maar een rennie, dat helpt wel wat. Maar nou ben ik dus bang dat ik veel te weinig voedingsstoffen binnen krijg. Om te compenseren pak ik wat vaker fruit. (Een banaan past net in mijn maag, een appel met veel moeite). Maar ik dacht dat vitaminepillen wel zouden helpen. Ik ben alleen niet zo van die grote, en ze zijn allemaal zo giga :'(
Weet iemand een goeie die niet supergroot is, of een die ik in 2 kan doen ofzo?
Ik neem nu af en toe een kauwtablet van davitamon, maar daar zit dus wel vit a in 33% adh dus dan neem ik er ook maar 1 per dag max.

Komt toch wel goed weer he, die maag... Of blijft dit tot maart. :{
Ik hoef niet zo nodig af te vallen namelijk.. En daar gaat het nu op lijken.
Ik hoop voor je dat het niet blijft. Je darmstelsel is nu waarschijnlijk aan het rommelen, verplaatsen en de hele mikmak.
In het begin van de zwangerschap had ik juist een onstilbare honger, na de eerste 7(?) weken zat ik juist na een paar happen al vol en in het tweede trimester werd het langzaamaan wat beter.
Sinds drie dagen is de onstilbare honger weer begonnen.
pi_143665222
Geppie :*

Risu
Rotgevoel. Helpt bijv movicolon ook?
Als ik een paar dagen een moeizame stoelgang heb dan maakt al het eten me misselijk en heb ik ook nergens zin in. Als ik 2dagen niet geweest ben neem ik een zakje en dan is het probleem snel opgelost.
ik neem het niet elke dag want daar reageert mijn lichaam niet lekker op
pi_143665288
Radyhyn wat goed geregeld op je werk! En Mario in je buik :D

Nu ben ik benieuwd naar je andere OUD-ergernissen Stormqueen :D
Maar ben het wel met je eens. Ook niet gezellig om allemaal langs elkaar heen te praten, maar dat betekent niet dat iedereen maar op alles moet reageren.

En auw voor de per ongeluk knip en bloedende andere dingen!

Kun je nog iets met je huisarts denk je Risu? Gaat niet alleen om voedingsstoffen maar ook gewoon voor jou voldoende binnenkrijgen.
pi_143665308
Voor mij helpt tot nog toe de spijsverteringsthee van Zonnatura heel goed. 1 kopje (!) en de dag daarna is alles weer prima zeg maar. Minder medicinaal, en er zitten geen kruiden in die je als zwangere niet mag hebben.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:48:01 #36
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_143665427
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:34 schreef geppie het volgende:

[..]

Zou wel leuk zijn op je ud toch?

Ik vind alles best, maar ik zou het jammer vinden als ze as dinsdag op mijn eigen verjaardag komt. Heb zo'n hekel aan die dag :@
Mijn eigen verjaardag was gelukkig 2 weken geleden.
Alleen is m'n schoonvader zondag jarig, die zou dat helemaal niet erg vinden die ziet dat gelijk als excuus om z'n eigen verjaardag niet meer te vieren :D

En nog even een + op je gevoel geen aansluiting te kunnen vinden :*
W
Z
E
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:48:31 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_143665452
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:41 schreef geppie het volgende:
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt SQ, vind/vond het ook altijd belachelijk en toch 'voelt' het een soort van bezwaarlijk als je niet op anderen reageert en alleen maar over jezelf kletst.
Bij mij persoonlijk komt het een beetje voort uit het feit dat ik, totdat ik van die 'opsomposts' ging doen, het idee had dat ik niet echt een aansluiting had.
Niet alleen in z&g maar eigenlijk in heel OUD. Ik vind dit subforum sowieso niet heel laagdrempelig om in te posten, door een aantal kenaus met zeer uitgesproken meningen/opvoedskills :@
Het is ook niet leuk of gezellig om altijd alleen maar over jezelf te lullen. Mensen die dat structureel doen ga ik vanzelf negeren. Maar dat wil niet zeggen dat je alleen maar mag reageren op anderen, dat is weer een ander uiterste.
En ja, die mensen zijn er ook, ik snap het wel hoor, maar ook daar probeer ik maar een beetje omheen te kletsen ;) Want ik heb gemerkt dat hier ook ontzettend veel leuke en lieve mensen zijn :Y O+
disclaimer
pi_143665682
Ik post ook vaak maar gewoon niet omdat ik echt geen zin heb om opsomposts te maken.

Risu, heb je wel bijvoorbeeld de capsules van Davitamon (Compleet mama) geprobeerd? Ze zijn best wel groot, maar door de vorm en omdat ze zo glad zijn glijden ze zo naar binnen. Kin op de borst bij het slikken werkt ook goed.

Ik was onverwacht eerder vrij en lig nu lekker op bed met poes. Die vijf kwartier op een houten stoel gisteren heeft mijn rug niet echt goed gedaan.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_143665759
Davitamon mama heb ik ook. De kleine eerst gehad, toen toch die met visolie geprobeerd (wel groot maar omhuld) en die gaan mij zelfs goed af met wat oefening.

Oei sterkte met je rug DAD
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:56:58 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_143665784
Ik vind het hier trouwens nog wel meevallen maar in de baby/dreumes/whatevertopics is het pas echt erg. Daar gaan mensen soms letterlijk huilen als niet iedereen op iedereen reageert. Is dat een hormoondingetje dat ontstaat na de bevalling ofzo? :D
disclaimer
pi_143665869
Wat heerlijk... Op bed liggen met zo'n knorrebeest O+ die van ons is er nu bijna 3 weken niet meer en wat een leegte in huis!
Ik voel me schandalig schuldig maar we hebben het nu alweer over nieuwe poezels :@
Het liefst een kitten voor onze dochter en een 'oudje'/zieligerd uit het asiel voor mij eh...voor ons allemaal :P
pi_143665986
Ik vind het niet zo erg als mensen niet reageren. Wel als ik een vraag had, maar gelukkig veel reacties nu.
Ik heb net een banaan gegeten en hij lijkt zowaar goed te zakken. Wie weet gaat het vanzelf goedkomen. Toch zal ik proberen morgen even wat zwangerschapsvitaminen te halen. Vk zei dat ik vanaf 16 weken toch extra vit D moet gaan pakken, dan kan ik daar net zo goed alvast aan beginnen. Als het in het tweede trimester meestal beter gaat, dan wacht ik dat nog even af. (Maandag 13 wk) Maar als het erger wordt, of als ik er zelf onder ga lijden, doe ik wel een tripje huisarts. Vooralsnog helpen rennies genoeg en ik zit nog lang niet aan de max van 11 (zoiets was het toch)
Gewoon vaker eten dan maar en dan maar wat minder per keer.
pi_143665992
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het hier trouwens nog wel meevallen maar in de baby/dreumes/whatevertopics is het pas echt erg. Daar gaan mensen soms letterlijk huilen als niet iedereen op iedereen reageert. Is dat een hormoondingetje dat ontstaat na de bevalling ofzo? :D
Nou ik heb meer moeite in die topics hóe er gereageerd wordt door sommige mensen. Sjezus wat een overspannen types lopen daar rond. En alles maar onder het mom van Goedbedoeld...
Iedereen doet toch gewoon zijn best om een goede ouder/moeder te zijn op zijn/haar manier maar sommigen worden echt structureel afgefikt omdat ze het net even anders doen dan de ander.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 15:03:34 #44
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_143666020
Geen idee, ik kon daar echt niet inkomen toen zoë baby was.
Dus denk dat ik er straks ook niet ga posten.
W
Z
E
pi_143666054
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:59 schreef geppie het volgende:
Wat heerlijk... Op bed liggen met zo'n knorrebeest O+ die van ons is er nu bijna 3 weken niet meer en wat een leegte in huis!
Ik voel me schandalig schuldig maar we hebben het nu alweer over nieuwe poezels :@
Het liefst een kitten voor onze dochter en een 'oudje'/zieligerd uit het asiel voor mij eh...voor ons allemaal :P
Je wilt de vorige niet 'vervangen', maar als onze poes er niet meer zou zijn zou hier denk ik ook wel snel een nieuwe komen. Tegen wie moet ik anders de hele dag praten? :+.

Oh wacht, daar heb ik straks natuurlijk een baby voor!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_143666101
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:03 schreef rebel-angel het volgende:
Geen idee, ik kon daar echt niet inkomen toen zoë baby was.
Dus denk dat ik er straks ook niet ga posten.
We kunnen een poging doen met deze lichting z&g' ers 8-)
pi_143666107
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:02 schreef geppie het volgende:

[..]

Nou ik heb meer moeite in die topics hóe er gereageerd wordt door sommige mensen. Sjezus wat een overspannen types lopen daar rond. En alles maar onder het mom van Goedbedoeld...
Iedereen doet toch gewoon zijn best om een goede ouder/moeder te zijn op zijn/haar manier maar sommigen worden echt structureel afgefikt omdat ze het net even anders doen dan de ander.
Oh daar heb ik niks van gemerkt nog, maar ik lees maar oppervlakkig mee eigenlijk in die topics.
Ik zou me er weinig van aan trekken denk ik, maar met hormonen erbij weet ik het eigenlijk niet zo goed.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 15:10:23 #48
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143666275
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik vind sowieso dat "ego posten" niet bestaat... Een van mijn grootste OUD-ergernissen (sorry dames!). Het is niet "ego" als je niet constant op alles en iedereen reageert. Het is niet "ego" om ff je ei kwijt te moeten. En ik vind het echt superjammer dat dat zo sterk leeft hier en dat het zoveel mensen er van weerhoudt om af en toe mee te posten hier -O-
/eensch
pi_143666281
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:05 schreef geppie het volgende:

[..]

We kunnen een poging doen met deze lichting z&g' ers 8-)
Ik fik iedereen af die niet hetzelfde doet als ik qua opvoeding :{w

Over het op iedereen reageren zit ik niet zo mee. De mensen die dat graag willen doen, prima. Als je het niet wil doen/geen tijd voor heb/het teveel om bij te houden is, ook goed toch?
Ik heb persoonlijk meer moeite met de borstvoedingbrigade, draagdoekenbrigade en, wat ik al eerder las, de kenaus die andere manieren afbranden.

Volgens mij was daar pasgeleden nog een kort relletje over in het kinderfototopic als ik het me goed herinner. Ik kan me er eigenlijk wel mee vermaken :@ hormoonbommen O+
  donderdag 21 augustus 2014 @ 15:15:42 #50
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_143666468
Oh, ik ben ook niet van de megaposts en ben ook niet attent :') :@. Ik post ook vaak gewoon even tussendoor en ga dan verder op het onderwerp van gesprek. En als er dan niet 100 man reageert op mijn wisseldag kan ik daar ook best mee leven :P .

Dit heb ik ook altijd gedaan bij de baby's en de dreumesen...

Risu, klinkt heel vervelend. Hopelijk is het snel over. Ik had de eerste weken veel last van m'n darmen omdat het vruchtje daar in de regio was ingenesteld, misschien hangt die van jou in het plafond?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')