abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 17 juli 2014 @ 10:24:17 #276
5428 crew  miss_sly
pi_142390612
Wauw pinq, wat een knappe jongen O+ en zo groot.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 17 juli 2014 @ 10:35:14 #277
171422 LadyBlack
paint it black
pi_142390850
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:29 schreef -Spring het volgende:
'L is erg behouden,' vond de juf. 'Vooral met gym. Ze durft eigenlijk alleen aan het handje over de balk te lopen.'

[ link | afbeelding ]
_O- _O_

Tico sjezes wat een mooie foto's van Bram! Die op dat houten vlondertje O+

Pinquit, wát een mooie jongen zeg! En echt nog precies zichzelf ja :D

Spewey, waaaauuw O+

Oooh en bovenaan de pagina nog Coco's duo O+ Ze lijken echt héél erg op elkaar he! Knapperds :Y
pi_142391615
Zoveel leuke foto's hier... :) Ben zelf net voor de 2e keer papa geworden, en dit zijn mijn 2 dames:
Yuliya van 7 en Milana van 5 maanden

pi_142394074
Erg mooie foto's van Bram inderdaad. Echt zo'n stoer jochie is het.

Dat zijn echt twee hele mooie en lieve meisjes, Dynia. Wat zul jij trots zijn. :) .

Ik moest van de week pasfoto laten maken voor op de identiteitskaart. En zoals ze erop staat, vooral met de blik die ze heeft, vind ik zo lief. Zo beetje verwonderd/nieuwsgierig aan het kijken naar de fotograaf. O+ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_142395033
Die is inderdaad wel erg leuk, en goed gelukt!...Ik weet nog wel dat wij voor Yuliya ook een pasfoto moesten maken, maar dat valt nog niet mee om dit precies volgens de regels te doen...Deze week gaan we ook een poging wagen met de jongste...:)
pi_142397863
Bij babypasfoto hoeft het niet helemaal volgens de regels, zoals met de mond dicht. Maar het is wel handig als ze hun hoofdje goed recht/stabiel kunnen houden, want jij mag zelf niet te zien zijn op de foto. Ik kon de mijne schuin op mijn schoot zetten en alleen in haar rug ondersteunen en toen ging het prima. Veel succes in ieder geval! :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_142398091
Mijn jongste
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_142403393
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_142403448
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_142403521
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:21:04 #287
171422 LadyBlack
paint it black
pi_142422340
Ik ga m hier schaamteloos ook even spammen, want ik ben zoooooooo weg van deze foto die Elamanilo van mij en E maakte gisteren O+!
pi_142422624
Wat een heerlijkheid LB O+ !
♥ J & S
pi_142422641
Die is leuk voor aan de muur :Y
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:37:23 #290
171422 LadyBlack
paint it black
pi_142423298
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:26 schreef klaprooss het volgende:
Wat een heerlijkheid LB O+ !
Was t ook O+ Het is geen geposeerde foto, we waren gewoon aan het genieten! En de fotograaf spot dat dus _O_
pi_142423646
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Was t ook O+ Het is geen geposeerde foto, we waren gewoon aan het genieten! En de fotograaf spot dat dus _O_
Kan ze goed he O+ !
Al zijn jullie sowieso al heul leuk zo samen!
♥ J & S
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:46:24 #292
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_142423814
Zo'n mooie foto LB O+
Echt spot on

Sowieso weer hele mooie, leuke, lieve, ontroerende en grappige foto's van kleine en grote kindjes.

Heerlijk topic O+
pi_142430240
Tico stoere knul heb jij.

Dynia, wat een lieve meiden.

Franny mooie pasfoto.

Spring zou de foto idd aan de juf laten zien.

Lb, pracgtige foto. Was een goede fotograaf
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_142461314
Ik wik geen topic killer zijn

Dus ga meer verder. Ik post niet meer hier :'(

[ Bericht 64% gewijzigd door Omentielvo op 19-07-2014 12:07:47 ]
pi_142489274
Omen, ik heb haar gezien hoor. :* Lief, stoer en aandoenlijk, je dochter.

Net zoals alle andere kindjes O+ O+ O+ O+ O+ !

En weet je. Zo vaak valt me op dat er nauwelijks gereageerd wordt op foto's hier. Dat de prachten van KD bijvoorbeeld dagenlang bewonderd worden zonder reacties. Dat is jammer, en zeker voor degene die de foto's post niet leuk (ik herinner me dat gevoel ook nog wel van toen ik actief meepostte), maar het is echt niet zo dat jij een topickiller bent en dat er alleen op jouw foto's niet gereageerd wordt. Dan maak je er iets persoonlijks van, wat het echt niet is. Jammer en niet nodig. Echt niet.
  zondag 20 juli 2014 @ 00:14:24 #296
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_142498711
Ik kon nog even spieken Omen. Wat een prachtkindje heb je toch! Ik denk dat iedereen door de hitte bevangen ergens in een badje hing. Niet persoonlijk aantrekken. Dat is het niet.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_142500609
ik snap er niks van

ik ben trouwens wel een van degenen die nauwelijks reageert op individuele fotos. ik vind het erg lastig, want ik vind alle fotos hier zo leuk en zo mooi en zo tof.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_142500645
Poppejans heeft ook een heel lieve foto van haar jongste gepost. O+ .

Ik vind de foto's ook altijd leuk om te zien, maar reageer niet altijd. Maar ja... als het dan over je eigen kindje gaat dan wil je natuurlijk heel graag reacties. Ik snap het gevoel wel, maar het is niet persoonlijk.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_142504889
Omen,kom op zeg als je daar niet tegen kan en er van alles bij gaat bedenken moet je hier geen foto's laten zien.Op mijn foto reageerde ook niemand,maar om daarom nou zo'n 'slachtoffer' post te gaan typen...
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 20 juli 2014 @ 07:52:06 #300
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_142505023
Nou dan zal ik eens meer reageren :+ Want ik kijk hier altijd maar reageer haast niet :@

Maar ik zou zeggen, post door! want ik geniet van al die kinderfoto's.

Die van Pinquit :D O+ 6 jaar later precies dezelfde blik, wonderbaarlijk en wat een knappe jongen.

En verder ben ik de namen een beetje kwijt, die 2 meiden met hun hoofdjes naast elkaar O+

Kindjes die zich vol overgave in de lucht laten gooien :+ O+

En al de rest aan prachtige plaatjes ^O^
Rayen 2½ jaar!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')