quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:10 schreef AwayTL het volgende:
Mijn tante, die ook echt wel van de bv is heeft trouwens de tweeling ook fv gegeven. Had er ook al 1 rondlopen en ze heeft nooit spijt gehad van die beslissing.
Nee, zegt niks over het wel of niet slagen van bvquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik lees helemaal niet zoveel mee in de andere topics, vind het soms hier al moeilijk bij te houden! Maar wel gezellig. En vaak fijn advies en sympathie, en lekker kunnen spuien, dat is prettig. En over onaardige dingen lees ik meestal spontaan heen, ik ben zelf ook niet zo fijngevoelig.
Lektepels heb ik geen last van, betekent dat eigenlijk nog iets voor het wel of niet slagen van borstvoeding?
En we hadden dus vanmiddag een fotoshoot en die mevrouw was zo lief en geduldig en maakte zulke mooie foto's dat we ook een babyshoot gaan doen bij ons thuis straks! Ik heb nu alleen wel overal pijn van het staanzittenliggenzittenstaan. En dat ging gek genoeg helemaal niet weg door een Big Mac Menu. Vreemd.
Is het ook!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
ben benieuwd razz!
Ik denk dat ik wel een paar fotootjes online ga zetten. Het is per slot van rekening een baby en die zijn nog niet zo heel herkenbaarChanante foto's hou ik voor mezelf
Candaasje, ik zie het als een compliment voor ons!
Het eerste jaar heb ik wel foto's geplaatst, daarna niet meer geloof ik. Kon inderdaad niet om mijn trotsemamahormonen heen en zo hoefde ik niet elke keer mijn fb-vriendjes lastig te vallenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Ah, lief! Ik wacht ze nog even af, maar gooi er vast wel een paar hier neer.
Het wordt vast ook nog moeilijk om straks geen online kind-fotospam te gaan doen! Heb met man afgesproken geen foto's online te zetten van haar, maar ik vraag me af hoe leuk mijn trotsemammahormonen die afspraak straks gaan vinden.. Hoe staan anderen daar eigenlijk in?
Ja zeg, je hebt werkpaarden en drachtige paarden natuurlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:35 schreef mignonne het volgende:
Stelletje relnichten...beetje de hormonsters uitlaten terwijl ik mn halve spreekuur naar t ziekenhuis aan t bonjouren ben
Voorheen hadden we ook altijd de OUD-awards, het songfestival is minder gevoelig voor kliekjes zeg maar![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:41 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ja zeg, je hebt werkpaarden en drachtige paarden natuurlijk.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:46 schreef Candaasje het volgende:
*komt uit lurkmodus*
Ik las net jullie 'discussie' ('t was meer een gezellig gesprek) over felle reacties, hormoonbommetjes en virtuele lynchpartijtjes, en ik wilde toch even zeggen: Ik vind jullie een heel leuke groep, zo vanuit de 'coulissen' !![]()
Misschien helpt het dat ik vrij visueel ingesteld ben, maar ik zit toch regelmatig met een grijns mee te lezen. (Of mee te gruwelen...) En ik vind het leuk om jullie ervaringen - allemaal weer anders - te lezen. Sterker nog, ik begin nu 24 jaar ook eindelijk een beetje te rammelen door al jullie verhalen. ()
Ik dacht..ik kom toch eens even hoi zeggen. (Hoi!). Ik lees al een tijdje mee, maar omdat ik zelf zeker nog wel een jaartje of 4-5 wil wachten met het (proberen te) krijgen van kinderen, weet ik nooit echt wat te zeggen. En het voelt ook wat vreemd. Want ik heb geen buik die in de weg zit, lektepels, obstipatie of een SuperMariobuikbaby. Om maar wat te noemen
. Maar bij deze: ik blijf nog even gezellig meelurken, als jullie dat Ok vinden. Vind het hier wel gezellig . (En dat zeg ik in OUD!
)
mwhehequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:41 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ja zeg, je hebt werkpaarden en drachtige paarden natuurlijk.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
potverdorie zeg, die foto's die mensen soms insturen voor de prenatal facebookIk snap best dat je trots bent en je eigen kind het mooist van de wereld vindt, maar een onscherpe foto waarbij het jong er uit ziet alsof het net een muilpeer heeft gehad wil je toch niet op internet vereeuwigd hebben?
Hahaha, na zulke berichtjes ga ik altijd heel snel naar Facebook om te kijken of ik kan vinden welke foto je bedoeldquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
potverdorie zeg, die foto's die mensen soms insturen voor de prenatal facebookIk snap best dat je trots bent en je eigen kind het mooist van de wereld vindt, maar een onscherpe foto waarbij het jong er uit ziet alsof het net een muilpeer heeft gehad wil je toch niet op internet vereeuwigd hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |