SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ajax is hard geworden man! Na gisteren het aanbod voor Eto'o keihard ingetrokken te hebben, blijkt nu dat ze zomaar Zapata afgetest hebben.
Vroeger kon iedere buitenlandse speler nog zo bij Ajax binnenwandelen.![]()
![]()
Lekker op plan B overschakelen en tegelijkertijd plan A af laten ketsen. Maw: plan B wordt plan A. Rare manier van zaken doen..![]()
Die gaat naar Liverpool, groetjes.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:45 schreef DeTolk het volgende:
Balotelli wil weg uit milaan geloof ik![]()
Niet echt recent. 90% van die spelers heeft al een transfer te pakken.quote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Dus Eto'o naar Milan. Gok ik. Gr grquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gaat naar Liverpool, groetjes.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Die mot ik ook al nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:45 schreef DeTolk het volgende:
Balotelli wil weg uit milaan geloof ik
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Balotelli is een splijtzwam in elke selectie, snap niet dat er nog een club is die daar zoveel geld voor neerteltquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:54 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb serieus liever Dost dan Balotelli. Overschatte idioot.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
14:44quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:43 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe laat wordt eto'o gepresenteerd?![]()
Tussen 19:40 en 19:45quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:43 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe laat wordt eto'o gepresenteerd?Oh.![]()
Gewoon om alleen 010 te pesten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat doen. Die kan net de ene poot voor de andere zitten volgens City fans![]()
Feyenoord*quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Gewoon om alleen 010 te pesten.Oh.![]()
Klaarstomen voor Feyenoord-Ajax, daar de winnende scoren en dan de rest van het seizoen op de tribune pleuren. Uiteraard op huurbasis.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Gewoon om alleen 010 te pesten.![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klaarstomen voor Feyenoord-Ajax, daar de winnende scoren en dan de rest van het seizoen op de tribune pleuren. Uiteraard op huurbasis.Prima idee!
![]()
Hopelijk durft Ajax het aan om eens bij Huntelaar aan te kloppen. Die is inmiddels 31 en kun je misschien wel porren om z'n carrière bij Ajax af te sluiten.![]()
Hou jij het nieuws wel bij?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:13 schreef Rnnz het volgende:
Hopelijk durft Ajax het aan om eens bij Huntelaar aan te kloppen. Die is inmiddels 31 en kun je misschien wel porren om z'n carrière bij Ajax af te sluiten.![]()
Blijkbaar niet?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hou jij het nieuws wel bij?
Ik lees alleen dat ie geblesseerd is en dat Schalke z'n contract nog niet wil verlengen. Wat mis ik?
(als het gaat om wat geruchten op Twitter dat ie terug komt, dat vind ik niet boeiend)![]()
Zijn contract loopt volgend seizoen af. Nu aankloppen lijkt me een nutteloos idee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:16 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Blijkbaar niet?
Ik lees alleen dat ie geblesseerd is en dat Schalke z'n contract nog niet wil verlengen. Wat mis ik?
(als het gaat om wat geruchten op Twitter dat ie terug komt, dat vind ik niet boeiend)![]()
Hij wil bij Schalke blijven dus dat kun je wel vergetenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:16 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Blijkbaar niet?
KENNETH VERMEER
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Goede bijdrage dit.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Glansrijk geslaagdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:17 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ja dank je , ik dacht ik krik het niveau een beetje omhoog."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Cruijff opgraven en in de spits zetten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Plan 1940
Samuel Kuffour in de spits zetten"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik ga echt stuk om de reacties in dit topic.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gisteren was nog tragischer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga echt stuk om de reacties in dit topic.![]()
Je bent zelf een tragedie waar zelfs Sophokles niet op kon komen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren was nog tragischer."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ligt eraan hoe je het uitlegt. Ik vond het eerder grappig en vermakelijk dan tragisch.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren was nog tragischer.Oh.![]()
Plan 1945 is Ben Sahar?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Plan 1940
Samuel Kuffour in de spits zetten[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Maar zou Eto'o niet stiekem toch komen jongens?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Weet niet of zijn vrouw dat op prijs stelt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar zou Eto'o niet stiekem toch komen jongens?Oh.![]()
Hier hebben we te maken met een komiek, dames en heren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet niet of zijn vrouw dat op prijs stelt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Fijn dat je het op prijs kan stellenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier hebben we te maken met een komiek, dames en heren.
Oh.![]()
Goffer, moest lachen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet niet of zijn vrouw dat op prijs stelt.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Dan maar geen kampioen!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:54 schreef Syntix het volgende:
Plan C is Klaassen in de spits, Serero/Schöne rechtshalf en Andersen de kans gaan geven.![]()
Kun je prima kampioen mee worden en het spel wordt misschien nog veel aantrekkelijker ook aangezien Klaassen in ieder geval weet wat hij moet doen als Ajax spits.quote:![]()
Waar heb jij het nou weer over....quote:Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Het houdt je wel bezig he wat Boerrigter allemaal doet of speelt hij nog bij Ajax?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:42 schreef wieisboos het volgende:
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/28842098
Boerrigter![]()
Gaat weer lekker met de Derk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:42 schreef wieisboos het volgende:
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/28842098
Boerrigter![]()
Ik zal wel gedacht hebben dat ik in het Feyenoordtopic zat ofzoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:10 schreef MrStock het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over....![]()
![]()
Echt waar?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
ajax wilt giroud kopen schijnt hetMeen je dit! Dat zou echt een stunt zijn
![]()
Oh.![]()
dat zou jij een stunt vinden?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt waar?Meen je dit! Dat zou echt een stunt zijn
![]()
![]()
Nee dat zou ik de terugkeer van Kennedy Bakiorciuglu vindenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat zou jij een stunt vinden?
Oh.![]()
In het verleden is het mislukt, dus wil en ze het nog een keer proberen? BS denk ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
ajax wilt giroud kopen schijnt het“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Nee echt? Zou het?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
In het verleden is het mislukt, dus wil en ze het nog een keer proberen? BS denk ik.![]()
twitter:televoetbal twitterde op donderdag 21-08-2014 om 18:02:04Van Rhijn en Veltman voor terugkeer http://t.co/vlNJ3jirOI reageer retweet
twitter:telegraafticker twitterde op donderdag 21-08-2014 om 19:21:01Van Rhijn wint ook 200 meter http://t.co/OgE2jDOv8W http://t.co/kQMljhqTCD reageer retweet
![]()
Haha, lekker wakker dusquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zal wel gedacht hebben dat ik in het Feyenoordtopic zat ofzo
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Overigens, ik zit nu naar de kwalificatiewedstrijden van de Europa League te kijken, eigenlijk zou je als UEFA pas teams moeten toelaten met een minimale bezettingsgraad van 50% van hun stadions (over een langere tijd).... Geen teams dat enkel een speeltje is van een rijke ondernemer... Wat een sfeerloze kutbedoeling daar zeg..Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
als je club in een oorlogsgebied ligt en daardoor uit moet wijken kan ik het nog aardig begrijpenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:01 schreef MrStock het volgende:
Overigens, ik zit nu naar de kwalificatiewedstrijden van de Europa League te kijken, eigenlijk zou je als UEFA pas teams moeten toelaten met een minimale bezettingsgraad van 50% van hun stadions (over een langere tijd).... Geen teams dat enkel een speeltje is van een rijke ondernemer... Wat een sfeerloze kutbedoeling daar zeg..![]()
Over welke wedstrijd heb je hetquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je club in een oorlogsgebied ligt en daardoor uit moet wijken kan ik het nog aardig begrijpen
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Die in Oekraïne, maar ik heb niets gezien vandaagquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:27 schreef MrStock het volgende:
[..]
Over welke wedstrijd heb je het![]()
fijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:29 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:telegraafticker twitterde op donderdag 21-08-2014 om 19:21:01Van Rhijn wint ook 200 meter http://t.co/OgE2jDOv8W http://t.co/kQMljhqTCD reageer retweet
![]()
kom sprinten danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:29 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:televoetbal twitterde op donderdag 21-08-2014 om 18:02:04Van Rhijn en Veltman voor terugkeer http://t.co/vlNJ3jirOI reageer retweet
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is toch ook niet hun eigen stadion.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:01 schreef MrStock het volgende:
Overigens, ik zit nu naar de kwalificatiewedstrijden van de Europa League te kijken, eigenlijk zou je als UEFA pas teams moeten toelaten met een minimale bezettingsgraad van 50% van hun stadions (over een langere tijd).... Geen teams dat enkel een speeltje is van een rijke ondernemer... Wat een sfeerloze kutbedoeling daar zeg..
Dat ligt 600km verderop joh.![]()
De tering je club zou maar Europa League spelen zo midden augustus.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
ja misschien moeten jullie er ook wel eens aan gelovenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:12 schreef Planga het volgende:
De tering je club zou maar Europa League spelen zo midden augustus.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
komt ieder jaar dichterbijquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja misschien moeten jullie er ook wel eens aan geloven![]()
derde?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
3e worden of bekerwinnaar is de komende jaren voldoende om de play-offs te ontlopen.![]()
![]()
Alleen als je 4e voorronde CL haalt ontloop je 4e voorronde EL.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
3e worden of bekerwinnaar is de komende jaren voldoende om de play-offs te ontlopen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, maar alleen als de bekerwinnaar als 1e of 2e in de competitie eindigt. Als Ajax dit jaar bijvoorbeeld de dubbel pakt, dan is de nummer 3 van de competitie rechtstreeks geplaatst voor de groepsfase van de Europa League. Ook wel weer bijzonder, want dan is het dus mogelijk dat de nummer 2 uitgeschakeld wordt in de play-offs, terwijl de nummer 3 al zeker is van de groepsfase EL.quote:![]()
Zie bovenstaand berichtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen als je 4e voorronde CL haalt ontloop je 4e voorronde EL.![]()
![]()
worden die regels veranderd ja?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ah, dat is wel goed nieuws. Zeker voor de coëfficiënten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, maar alleen als de bekerwinnaar als 1e of 2e in de competitie eindigt. Als Ajax dit jaar bijvoorbeeld de dubbel pakt, dan is de nummer 3 van de competitie rechtstreeks geplaatst voor de groepsfase van de Europa League. Ook wel weer bijzonder, want dan is het dus mogelijk dat de nummer 2 uitgeschakeld wordt in de play-offs, terwijl de nummer 3 al zeker is van de groepsfase EL.![]()
jep.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
worden die regels veranderd ja?
Volgend jaar:
1e > CL groepsfase
2e > 3e voorronde CL
Bekerwinnaar > groepsfase EL
3e > 3e voorronde EL
4e/7e (winnaar play-offs): > 3e voorronde EL
Situatie waarbij de bekerwinnaar bij de eerste twee eindigt:
1e > CL groepsfase
2e > 3e voorronde CL
3e > groepsfase EL
4e > 3e voorronde EL
5e/8e (winnaar play-offs) > 3e voorronde EL![]()
dat maakt het bekertoernooi wel een stuk belangrijkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
jep.
Volgend jaar:
1e > CL groepsfase
2e > 3e voorronde CL
Bekerwinnaar > groepsfase EL
3e > 3e voorronde EL
4e/7e (winnaar play-offs): > 3e voorronde EL
Situatie waarbij de bekerwinnaar bij de eerste twee eindigt:
1e > CL groepsfase
2e > 3e voorronde CL
3e > groepsfase EL
4e > 3e voorronde EL
5e/8e (winnaar play-offs) > 3e voorronde EL![]()
Vanaf dit jaar gaat het cliché 'De beker is de kortste weg naar Europa' pas echt op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat maakt het bekertoernooi wel een stuk belangrijker![]()
Lijkt me nu niet dat clubs zoals PEC weer het bekertoernooi gaan winnen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat maakt het bekertoernooi wel een stuk belangrijker![]()
Hadden wel gewoon een hele gunstige loting, buiten Ajax geen serieuze tegenstander gehad zowatquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me nu niet dat clubs zoals PEC weer het bekertoernooi gaan winnen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:
Een top 40-notering wil ik best bekend noemen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Veltman in de basis zondagquote:Ajax-verdediger Joël Veltman staat zondag in de wedstrijd tegen PSV in de basis.
Dat zegt Veltman vandaag op de persdag van Ajax tegen AT5.
http://www.at5.nl/artikel(...)t-zondag-in-de-basis![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Veltman in de basis zondag
[..]
[ afbeelding ]![]()
Ik had van der Hoorn erin gezet![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 13:28:35Muric zit in selectie Jong #Ajax vanavond tegen Volendam, bedoeling is dat hij z'n eerste speelminuten gaat maken #debuut reageer retweet
![]()
Sigthorsson weer in de basis. Kan die gast niet gewoon lepra krijgen ofzo.
Al lijkt hij dat al te hebben als ik hem zie voetballen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Sigi is jullie beste speler.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niksthorssonquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:38 schreef Chase_Utley het volgende:
Al lijkt hij dat al te hebben als ik hem zie voetballen.![]()
Cillessen
Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen
Klaassen, Viergever, Blind
Schone, Sightorsson, Kishna
Hoogstens El Ghazi ipv Kishna, maar de rest lijkt al vast te staan dus.![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:38 schreef Chase_Utley het volgende:
Al lijkt hij dat al te hebben als ik hem zie voetballen.![]()
![]()
Doe normaal johquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
En Siggy ook.
Even huilen.
Zal je zien dat dat gedrocht er weer 1 of 2 inschiet.![]()
![]()
Is Zivkovic nou zoveel slechter dan Sigthorsson?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Inderdaad, man man man.. Stel je voor dat de spits van je favoriete club een doelpunt maakt. Stelletje tyfusmongolen hierquote:![]()
![]()
Als hij er 1 of 2 inschiet ben ik gewoon blij hoor ach zelfs als Serano er 1 of 2 inschiet ben ik blij niet dat zoiets ooit zal gebeuren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen mij terwijl er boven mij een ergere post staat.![]()
Sigthorsson is de ideale pinchhitter. Gewoon met Milik in de basis lekker het Ajax-voetbal spelen en als dat niet lukt of we staan achter met nog pak 'em beet 10 minuten te gaan gewoon voorzetten op Sigthorsson pompen. Koppen kan hij wel.![]()
Moet je eens indenken hoe slecht Milik het doet op de training als hij niet mag starten terwijl Siggy weg mag. Dat moet wel een hele treurige bedoeling zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:49 schreef Kopsterk het volgende:
Sigthorsson is de ideale pinchhitter. Gewoon met Milik in de basis lekker het Ajax-voetbal spelen en als dat niet lukt of we staan achter met nog pak 'em beet 10 minuten te gaan gewoon voorzetten op Sightorsson pompen. Koppen kan hij wel.![]()
![]()
Bedoening.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je eens indenken hoe slecht Milik het doet op de training als hij niet mag starten terwijl Siggy weg mag. Dat moet wel een hele treurige bedoeling zijnReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hoe kan zo'n Milik wel goed getest zijn maar zodra hij er is kan hij er blijkbaar niets meer van?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
bedoening.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je eens indenken hoe slecht Milik het doet op de training als hij niet mag starten terwijl Siggy weg mag. Dat moet wel een hele treurige bedoeling zijn
Verder wel eens, al had ik wel liever gezien dat Milik in ieder geval net zo veel krediet had gekregen als Sigthorsson.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Van mij hoeft hij ook niet meteen te banken maar kennelijk vind Frank het nodig nou dan zal hij daar wel gelijk in hebben aangezien hij vrijwel altijd de juiste keuzes maakt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
bedoening.
Verder wel eens, al had ik wel liever gezien dat Milik in ieder geval net zo veel krediet had gekregen als Sigthorsson.![]()
echt ontzettend hopen dat QPR komende week nog rond komt met Sightorsson. Anders staat ie de rest van het jaar gewoon weer in de basisquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:54 schreef Heeinz het volgende:
Godverdomme weer die timmerman in de spits![]()
![]()
Zal me niks verbazen als hij nog op het veld staat als zijn contract is afgelopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
echt ontzettend hopen dat QPR komende week nog rond komt met Sightorsson. Anders staat ie de rest van het jaar gewoon weer in de basis
Maar het kan toch niet anders dat hij speelt omdat ze hem willen verkopen? Bij eenjarig contract en niet verlengen is het toch banken of oprotten?![]()
Waarom is Milik nou weer ineens afgeschreven? Hij heeft één wedstrijd niet gespeeld, het is wat. Misschien moest Sigthorsson gewoon in de etalage gezet worden of maakte Frank de tactische keuze voor Sigthorsson, omdat Sigthorsson sterk in de lucht is en de verdedigers van AZ niet (hij won dan ook alle kopduels). Eerst maar eens zien wie er de komende weken in de basis staat.![]()
Of Milik doet het gewoon ontzettend slecht op de trainingen en in die wedstrijden die ik heb gezien van hem was hij ook alles behalve sterk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als hij nog op het veld staat als zijn contract is afgelopen.
Maar het kan toch niet anders dat hij speelt omdat ze hem willen verkopen? Bij eenjarig contract en niet verlengen is het toch banken of oprotten?![]()
Kom op zeg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of Milik doet het gewoon ontzettend slecht op de trainingen en in die wedstrijden die ik heb gezien van hem was hij ook alles behalve sterk.Mag hij misschien ook even wennen aan zijn nieuwe club, een ander systeem etc.? Milik gaan we nog vaak genoeg zien dit jaar.
![]()
Oh dat zal best niemand heeft hem ook afgeschreven. Maar kennelijk is hij nu niet goed genoeg om in de spits te staan dus speelt Siggy is toch allemaal niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kom op zeg.Mag hij misschien ook even wennen aan zijn nieuwe club, een ander systeem etc.? Milik gaan we nog vaak genoeg zien dit jaar.
![]()
Misschien omdat het komt dat Milik vaak totaal niet bij het spel betrokken wordt? Genoeg momenten gezien waar Milik zich vrij speelt, gebaren maakt dat hij ook vrij staat maar dan wordt er totaal niet naar hem gekeken. Het moet natuurlijk ook van Arek komen maar niet van hem alleen. Sowieso, waarom Sigthorsson in de basis gooien na twee wedstrijden en dan denken dat het te maken heeft met jaarlijks afgestofte etalageargument.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
en in die wedstrijden die ik heb gezien van hem was hij ook alles behalve sterk.
Frank gebruikt elk (vergezocht) excuus om dat gedrocht weer in de basis te zetten. Als je zoals vorige week onmogelijk veel kansen mist, verdien je geen basisplaats.![]()
Hoe slecht moet die kerel wel niet zijn als hij na 1 wedstrijd alweer voor Siggy kiestquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Hoe kan zo'n Milik wel goed getest zijn maar zodra hij er is kan hij er blijkbaar niets meer van?![]()
![]()
Dood zo'n beetjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe slecht moet die kerel wel niet zijn als hij na 1 wedstrijd alweer voor Siggy kiest.
Get woke, go broke!![]()
Je overdrijft zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien omdat het komt dat Milik vaak totaal niet bij het spel betrokken wordt? Genoeg momenten gezien waar Milik zich vrij speelt, gebaren maakt dat hij ook vrij staat maar dan wordt er totaal niet naar hem gekeken. Het moet natuurlijk ook van Arek komen maar niet van hem alleen. Sowieso, waarom Sigthorsson in de basis gooien na twee wedstrijden en dan denken dat het te maken heeft met jaarlijks afgestofte etalageargument.
Frank gebruikt elk (vergezocht) excuus om dat gedrocht weer in de basis te zetten. Als je zoals vorige week onmogelijk veel kansen mist, verdien je geen basisplaats.![]()
Denk jij niet dat er (vanuit de trainingen enz.)een goede reden is/kan zijn voor onze godenzonen om Milik zo min mogelijk bij het spel te betrekken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien omdat het komt dat Milik vaak totaal niet bij het spel betrokken wordt? Genoeg momenten gezien waar Milik zich vrij speelt, gebaren maakt dat hij ook vrij staat maar dan wordt er totaal niet naar hem gekeken. Het moet natuurlijk ook van Arek komen maar niet van hem alleen. Sowieso, waarom Sigthorsson in de basis gooien na twee wedstrijden en dan denken dat het te maken heeft met jaarlijks afgestofte etalageargument.
Laat Milik even wennen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe slecht moet die kerel wel niet zijn als hij na 1 wedstrijd alweer voor Siggy kiest![]()
Je snapt niet wat ik bedoel. Als hij nog niet voldoet, moet hij niet in de basis, maar dat betekent niet dat hij een slechte speler is.quote:![]()
Nogmaals dat zegt ook helemaal niemand dat denk jij dat er staat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je snapt niet wat ik bedoel. Als hij nog niet voldoet, moet hij niet in de basis, maar dat betekent niet dat hij een slechte speler is.![]()
Fijn dat jij voor anderen kunt spreken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals dat zegt ook helemaal niemand dat denk jij dat er staat.![]()
Ik heb tot nu toe nog geen enkele post gezien van iemand die Milik afschrijft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Fijn dat jij voor anderen kunt spreken.![]()
Siggy gaat twee keer scoren en voor 9 miljoen naar een degradatieclub in Engeland.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Daarom, tegen de grote clubs is hij van onschatbare waarde geweest, daarom snap ik ook nooit waarom hij 2 keer vrij voor de keeper dan niet kan scoren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
Siggy scoort wel vaak in de grote wedstrijden, dat dan weer wel...A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Bij AZ kon hij dat wel, afmaken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, tegen de grote clubs is hij van onschatbare waarde geweest, daarom snap ik ook nooit waarom hij 2 keer vrij voor de keeper dan niet kan scoren.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
AZ: 32 wedstrijden, 15 goalsquote:
Ajax: 61 wedstrijden, 21 goals
Verschil is nou ook weer niet om van je stoel af te vallen.![]()
Hij scoort ook wel, maar hij mist ook zo achterlijk veel 100% kansen dat het gewoon irritant wordt.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ja, hij had er tegen AZ 3 moeten maken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij scoort ook wel, maar hij mist ook zo achterlijk veel 100% kansen dat het gewoon irritant wordt.AFCA
Net zoals gisteren met tevrede. Kom je alleen voor de keeper, gaat 'ie langzamer lopen en denken ipv schieten.AFCA
Ik weet nog precies wat ik deed bij die wedstrijd, echt een mooi moment in mijn levne.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bij AZ schoot ie er 6 tegen VVV binnen ofzo. Was verder ook weinig bijzonders.AFCA
Jammer.twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 14:35:47#Arias is zondag niet inzetbaar tegen Ajax reageer retweet
![]()
Brunet nu ? Wordt lachen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:36 schreef Gramulanion het volgende:
Jammer.twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 14:35:47#Arias is zondag niet inzetbaar tegen Ajax reageer retweet
AFCA
Toch wel een goede speler had ik niet gedacht toen ik hem aan het begin zag aanmodderenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:36 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
Verdedigend is het lachwekkend.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toch wel een goede speler had ik niet gedacht toen ik hem aan het begin zag aanmodderen![]()
Vind ik wel meevallen (tenminste 2e seizoenshelft afgelopen seizoen was hij gewoon goed)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Verdedigend is het lachwekkend.![]()
Dat is bij de meeste backs zo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Verdedigend is het lachwekkend.![]()
Ja dat is wel een tegenvallerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je eens indenken hoe slecht Milik het doet op de training als hij niet mag starten terwijl Siggy weg mag. Dat moet wel een hele treurige bedoeling zijn![]()
Arias of Brenet maakt geen verschil in de vorm die Arias nu heeft. Vorig seizoen vond ik het een van de betere spelers bij de winning streak (8x op rij winst).![]()
scheelt toch wel, Arias komt vaker opquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Arias of Brenet maakt geen verschil in de vorm die Arias nu heeft. Vorig seizoen vond ik het een van de betere spelers bij de winning streak (8x op rij winst).![]()
Backs zijn tegenwoordig verdedigend erg matig, maar Arias maakt het wel heel bont. Werd tegen NAC al constant gedold.![]()
Brenet kan echt niks.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Hiljemark ook niet.twitter:JeroenKapteijns twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 14:41:08Cocu: 'Ik ga er vanuit dat Hiljemark zondag er wel bij kan zijn' #ajapsv reageer retweet
![]()
Tip: Kijk uit voor Depay, die schijnt wel een beetje te kunnen voetballen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Hiljemark ook niet.twitter:JeroenKapteijns twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 14:41:08Cocu: 'Ik ga er vanuit dat Hiljemark zondag er wel bij kan zijn' #ajapsv reageer retweet
Had twee keer rood moeten krijgen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:44 schreef Kopsterk het volgende:
Backs zijn tegenwoordig verdedigend erg matig, maar Arias maakt het wel heel bont. Werd tegen NAC al constant gedold.![]()
dat is dan ook de enigequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tip: Kijk uit voor Depay, die schijnt wel een beetje te kunnen voetballen.![]()
Ligeon is verdedigend nog sterker. Die had toch mooi even Hupperts zo goed als in de pocket zitten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Had twee keer rood moeten krijgen.![]()
Ik ben erg benieuwd naar Muric. Helaas wordt de wedstrijd maandag niet uitgezondenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
De boer zou bij de persconferentie gezegd hebben dat ze niet echt een spits nodig hebben, behalve van het niveau eto'o. Mij benieuwen wat er gaat gebeuren allemaal voor het einde van de transferperiode.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Jong speelt vanavondquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:53 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Muric. Helaas wordt de wedstrijd maandag niet uitgezonden![]()
weinig dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
De boer zou bij de persconferentie gezegd hebben dat ze niet echt een spits nodig hebben, behalve van het niveau eto'o. Mij benieuwen wat er gaat gebeuren allemaal voor het einde van de transferperiode.![]()
Niks dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
De boer zou bij de persconferentie gezegd hebben dat ze niet echt een spits nodig hebben, behalve van het niveau eto'o. Mij benieuwen wat er gaat gebeuren allemaal voor het einde van de transferperiode.![]()
Och zelfs al wint PSV dan is het nog geen ramp, als Depay en Gini vertrekken spelen de rest van het seizoen gewoon voor plaats 3-5.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
We moeten gewoon winnen, klaar. Geen excusesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:00 schreef Seam het volgende:
Och zelfs al wint PSV dan is het nog geen ramp, als Depay en Gini vertrekken spelen de rest van het seizoen gewoon voor plaats 3-5.![]()
Ik denk niet dat er nog iemand aanklopt voor Blind. Of hij moet zondag een geniale wedstrijd spelen. Da's toch de wedstrijd waar de voetbalwereld op afkomt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch ook prima, als Blind en Schone tenminste blijven
En Schöne blijft gewoon, die heeft geen zin in een vertrek.![]()
waarom zouden ze winnen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:00 schreef Seam het volgende:
Och zelfs al wint PSV dan is het nog geen ramp, als Depay en Gini vertrekken spelen de rest van het seizoen gewoon voor plaats 3-5.![]()
Dan heb ik het idee dat voor het eerst sinds Frank trainer is er aan het begin van het seizoen een elftal staat wat niet zwakker is dan dat van het seizoen ervoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog iemand aanklopt voor Blind. Of hij moet zondag een geniale wedstrijd spelen. Da's toch de wedstrijd waar de voetbalwereld op afkomt.
En Schöne blijft gewoon, die heeft geen zin in een vertrek.![]()
Niks mis mee. Een buitenkansje zoals Eto'o zal niet meer voorbij komen deze periode dus dan alles maar bij elkaar houden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch ook prima, als Blind en Schone tenminste blijven![]()
Ah, ook inderdaad. Wordt ook niet uitgezondenquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
er is ook haast niets verkocht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan heb ik het idee dat voor het eerst sinds Frank trainer is er aan het begin van het seizoen een elftal staat wat niet zwakker is dan dat van het seizoen ervoor.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ajax.nlquote:Enkele vaste selectiespelers waren niet van de partij. Stefano Denswil, Lerin Duarte en Richairo Zivkovic zitten vanavond in de selectie van Jong Ajax die het op de Toekomst opneemt tegen FC Volendam. Ook rechtsbuiten Robert Muric zit voor het eerst bij de wedstrijdselectie van de Beloften.
Vanavond maar eens kijken. Van Rhijn en Veltman terug in selectie. Tevens start Siggi zondag dus.. Mja..![]()
Tsja, nu zijn er Eredivisiewaardige clubs in de Jupiler League dus die krijgen voorrang.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ah, ook inderdaad. Wordt ook niet uitgezonden![]()
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 14:47:51Verwachte opstelling #PSV tegen #Ajax: Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Tamata; Wijnaldum, Hiljemark, Maher; Locadia, De Jong, Depay #ajapsv reageer retweet
![]()
Niet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
3-1 Ajax.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 14:47:51Verwachte opstelling #PSV tegen #Ajax: Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Tamata; Wijnaldum, Hiljemark, Maher; Locadia, De Jong, Depay #ajapsv reageer retweet
![]()
Vreselijk. Minimaal 3 keer scoren gewoon.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
![]()
Lekkere achterhoede. Nulletje of 8.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
![]()
dat klopt, nu hopen dat het niveau weer omhoog gaatquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
er is ook haast niets verkocht.![]()
Locadia rechtsbuiten. Hiljemark als defensieve middenvelder. Brenet en Tamata backs.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Titelkandidaat.![]()
Het eerste seizoen ook eindelijk met meerdere goeie buitenspelers.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan heb ik het idee dat voor het eerst sinds Frank trainer is er aan het begin van het seizoen een elftal staat wat niet zwakker is dan dat van het seizoen ervoor.![]()
Wat is er mis met Hiljemark op defensieve middenvelder?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Locadia rechtsbuiten. Hiljemark als defensieve middenvelder. Brenet en Tamata backs.
Titelkandidaat.![]()
Dat die niet kan voetballen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er mis met Hiljemark op defensieve middenvelder?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Die kan er niet zoveel vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er mis met Hiljemark op defensieve middenvelder?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel beter dan Eriksen trouwens.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is wel vrij snel achter elkaar, volgende week vrijdag ook weer een pot zie ik. Niks mis meequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat zou handig zijn, wanneer die een succesvolle pass over 5 meter zou kunnen verzenden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon zo snel mogelijk inleveren bij Maher en Wijnaldum dan.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Niet doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekkere achterhoede. Nulletje of 8.![]()
![]()
Ik dacht dat jullie altijd vrij positief waren over hem?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zou handig zijn, wanneer die een succesvolle pass over 5 meter zou kunnen verzenden.![]()
Jeetje ik dacht dat hij dat wel konquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zou handig zijn, wanneer die een succesvolle pass over 5 meter zou kunnen verzenden.![]()
![]()
Scheer mij eens niet over een kam met "jullie". Het is een nuttige speler. En het ergste wat je over een speler kunt zeggen is dat hij nuttig is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie altijd vrij positief waren over hem?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Nope. Gaan er echt keihard af zondag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jeetje ik dacht dat hij dat wel kon
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ook dat is hij niet eens, wel in de zin dat je er 11 nodig hebtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Scheer mij eens niet over een kam met "jullie". Het is een nuttige speler. En het ergste wat je over een speler kunt zeggen is dat hij nuttig is.![]()
Gaat echt geen grote uitslag worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nope. Gaan er echt keihard af zondag.![]()
Nuttig in de vorm dat hij wel hard werkt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat is hij niet eens, wel in de zin dat je er 11 nodig hebt
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dit dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaat echt geen grote uitslag worden.![]()
8-1 denk ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaat echt geen grote uitslag worden.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik ook. Dinamo heeft het opgegeven denk ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:53 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Muric. Helaas wordt de wedstrijd maandag niet uitgezonden![]()
Tja. Zoet steekt in uitstekende vorm, dus die zou ik zoveel mogelijk laten spelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vond je van de knullige actie van Cocu om Pasveer op doel te zetten gisteren?
Maar ik snap het anderzijds wel. Hij wil die Pasveer belonen en dat kun je doen in een veredelde oefenpot.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Prima actie van Cocu dat mag ook wel eens gezegd wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tja. Zoet steekt in uitstekende vorm, dus die zou ik zoveel mogelijk laten spelen.
Maar ik snap het anderzijds wel. Hij wil die Pasveer belonen en dat kun je doen in een veredelde oefenpot.![]()
3/4-1 voor Ajax denk ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaat echt geen grote uitslag worden.Oh.![]()
Leuk, mijn grap jattenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje goede voetballer Plan B?
toch bijzonder dat je het dan na probeert te doen ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij humor had.
Ik ben er weer weg van hier.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is idd heeeeelveel regen gevallenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:14 schreef Heeinz het volgende:
Zou kut zijn, hopelijk kan Muric eens minuten gaan makentwitter:![]()
![]()
Alles in het teken van de Ice Bucket Challengequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:14 schreef Heeinz het volgende:
Zou kut zijn, hopelijk kan Muric eens minuten gaan makentwitter:Oh.![]()
Heel Nederland doet mee aan de #ALSIceBucketChallenge!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles in het teken van de Ice Bucket Challenge![]()
![]()
Lekker manquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Heel Nederland doet mee aan de #ALSIceBucketChallenge!
[ afbeelding ]Oh.![]()
Duitsland niet zo te zienquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]RED ONS HENNIEGOD![]()
En dan ook alleen nederland he? De rest van europa is droogquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Get woke, go broke!![]()
twitter:De selectie is zo breed dat het niet uitmaakt of Jong Ajax voor het eerste of na het eerste speelt. Altijd een goeie opstelling.twitter:![]()
![]()
Boccaraquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:47 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:De selectie is zo breed dat het niet uitmaakt of Jong Ajax voor het eerste of na het eerste speelt. Altijd een goeie opstelling.twitter:Onze eigen Busquets
Oh.![]()
Bij geen vertrek van Siggy komt er niemand bij en gaat Frank het met deze selectie doen.
Van Rhijn en Veltman in de basis zondag tegen PSV.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Boccara ? Dat is toch die halve Fransman die van PSG vandaan kwam ?quote:
Dacht dat die allang weg was.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Was vorig jaar verhuurd maar staat nog steeds onder contract.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Boccara ? Dat is toch die halve Fransman die van PSG vandaan kwam ?
Dacht dat die allang weg was.Oh.![]()
Optie tot koop is niet gelicht door Evianquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Boccara ? Dat is toch die halve Fransman die van PSG vandaan kwam ?
Dacht dat die allang weg was.![]()
:S :S :S Je mag niet cynisch of kritisch over hem zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Siggy in de basis tegen psv
inb4 maakt het beslissende doelpunt![]()
Kwets ik daarmee mensen ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
:S :S :S Je mag niet cynisch of kritisch over hem zijn.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Eigen goal depay in de laatste minuut.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Siggy in de basis tegen psv
inb4 maakt het beslissende doelpunt![]()
Ja manquote:quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
En Siggy ook.
Even huilen.
Zal je zien dat dat gedrocht er weer 1 of 2 inschiet.quote:quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:46 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Inderdaad, man man man.. Stel je voor dat de spits van je favoriete club een doelpunt maakt. Stelletje tyfusmongolen hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als hij er 1 of 2 inschiet ben ik gewoon blij hoor ach zelfs als Serano er 1 of 2 inschiet ben ik blij niet dat zoiets ooit zal gebeuren.![]()
Jammer wel dat jochie ons allemaal uitmaakt voor tyfusmongolen omdat we iemand gewoon kut vindenquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Supertalentje hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:05 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Eigen goal depay in de laatste minuut.RED ONS HENNIEGOD![]()
Het komt er op neer dat je gaat balen als Siggy er 1 of 2 scoort tegen PSV ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
:S :S :S Je mag niet cynisch of kritisch over hem zijn.
Beetje kinderachtig hoor.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LitmanenAFCA weer met zijn Sererohaat![]()
Zo hebben de meesten hier wel iemand die nooit goed kan doen en dat we dat 800x moeten aanhoren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LitmanenAFCA weer met zijn SererohaatAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo hebben de meesten hier wel iemand die nooit goed kan doen en dat we dat 800x moeten aanhoren.![]()
Gelukkig doe ik dat nooitquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo hebben de meesten hier wel iemand die nooit goed kan doen en dat we dat 800x moeten aanhoren.
Oh.![]()
nee, zijn allemaal godenzonen voor mijquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo hebben de meesten hier wel iemand die nooit goed kan doen en dat we dat 800x moeten aanhoren.![]()
Niet meer nee.... of je moet Newcastle gaan volgen.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat wil ik best doen voor Anitaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet meer nee.... of je moet Newcastle gaan volgen.Toppertje was dat
Oh.![]()
Robben was idd wel iets verder op die leeftijd, maar die heeft wel weer jaren redelijk stil gestaan om pas de afgelopen 2 jaar een echte baas te zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Qua talent was Robben beter vroeger , qua fysiek overduidelijk depay
Het is leuk, maar kan nog van alles gebeuren.![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:12 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, zijn allemaal godenzonen voor mij![]()
Rhijn erbij en dan kan je een beetje voelen aan je dingesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu Sigthorsson nog, dan kan het broekje langzaam uit.RED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: