SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ajax is hard geworden man! Na gisteren het aanbod voor Eto'o keihard ingetrokken te hebben, blijkt nu dat ze zomaar Zapata afgetest hebben.
Vroeger kon iedere buitenlandse speler nog zo bij Ajax binnenwandelen.![]()
![]()
Lekker op plan B overschakelen en tegelijkertijd plan A af laten ketsen. Maw: plan B wordt plan A. Rare manier van zaken doen..![]()
Die gaat naar Liverpool, groetjes.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:45 schreef DeTolk het volgende:
Balotelli wil weg uit milaan geloof ik![]()
Niet echt recent. 90% van die spelers heeft al een transfer te pakken.quote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Dus Eto'o naar Milan. Gok ik. Gr grquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gaat naar Liverpool, groetjes.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Die mot ik ook al nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:45 schreef DeTolk het volgende:
Balotelli wil weg uit milaan geloof ik
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Balotelli is een splijtzwam in elke selectie, snap niet dat er nog een club is die daar zoveel geld voor neerteltquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:54 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb serieus liever Dost dan Balotelli. Overschatte idioot.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
14:44quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:43 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe laat wordt eto'o gepresenteerd?![]()
Tussen 19:40 en 19:45quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:43 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe laat wordt eto'o gepresenteerd?Oh.![]()
Gewoon om alleen 010 te pesten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat doen. Die kan net de ene poot voor de andere zitten volgens City fans![]()
Feyenoord*quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Gewoon om alleen 010 te pesten.Oh.![]()
Klaarstomen voor Feyenoord-Ajax, daar de winnende scoren en dan de rest van het seizoen op de tribune pleuren. Uiteraard op huurbasis.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Gewoon om alleen 010 te pesten.![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klaarstomen voor Feyenoord-Ajax, daar de winnende scoren en dan de rest van het seizoen op de tribune pleuren. Uiteraard op huurbasis.Prima idee!
![]()
Hopelijk durft Ajax het aan om eens bij Huntelaar aan te kloppen. Die is inmiddels 31 en kun je misschien wel porren om z'n carrière bij Ajax af te sluiten.![]()
Hou jij het nieuws wel bij?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:13 schreef Rnnz het volgende:
Hopelijk durft Ajax het aan om eens bij Huntelaar aan te kloppen. Die is inmiddels 31 en kun je misschien wel porren om z'n carrière bij Ajax af te sluiten.![]()
Blijkbaar niet?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hou jij het nieuws wel bij?
Ik lees alleen dat ie geblesseerd is en dat Schalke z'n contract nog niet wil verlengen. Wat mis ik?
(als het gaat om wat geruchten op Twitter dat ie terug komt, dat vind ik niet boeiend)![]()
Zijn contract loopt volgend seizoen af. Nu aankloppen lijkt me een nutteloos idee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:16 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Blijkbaar niet?
Ik lees alleen dat ie geblesseerd is en dat Schalke z'n contract nog niet wil verlengen. Wat mis ik?
(als het gaat om wat geruchten op Twitter dat ie terug komt, dat vind ik niet boeiend)![]()
Hij wil bij Schalke blijven dus dat kun je wel vergetenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:16 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Blijkbaar niet?
KENNETH VERMEER
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Goede bijdrage dit.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Glansrijk geslaagdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:17 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ja dank je , ik dacht ik krik het niveau een beetje omhoog."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Cruijff opgraven en in de spits zetten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Plan 1940
Samuel Kuffour in de spits zetten"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik ga echt stuk om de reacties in dit topic.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gisteren was nog tragischer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga echt stuk om de reacties in dit topic.![]()
Je bent zelf een tragedie waar zelfs Sophokles niet op kon komen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren was nog tragischer."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ligt eraan hoe je het uitlegt. Ik vond het eerder grappig en vermakelijk dan tragisch.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren was nog tragischer.Oh.![]()
Plan 1945 is Ben Sahar?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Plan 1940
Samuel Kuffour in de spits zetten[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Maar zou Eto'o niet stiekem toch komen jongens?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Weet niet of zijn vrouw dat op prijs stelt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar zou Eto'o niet stiekem toch komen jongens?Oh.![]()
Hier hebben we te maken met een komiek, dames en heren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet niet of zijn vrouw dat op prijs stelt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Fijn dat je het op prijs kan stellenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier hebben we te maken met een komiek, dames en heren.
Oh.![]()
Goffer, moest lachen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet niet of zijn vrouw dat op prijs stelt.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Dan maar geen kampioen!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:54 schreef Syntix het volgende:
Plan C is Klaassen in de spits, Serero/Schöne rechtshalf en Andersen de kans gaan geven.![]()
Kun je prima kampioen mee worden en het spel wordt misschien nog veel aantrekkelijker ook aangezien Klaassen in ieder geval weet wat hij moet doen als Ajax spits.quote:![]()
Waar heb jij het nou weer over....quote:Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Het houdt je wel bezig he wat Boerrigter allemaal doet of speelt hij nog bij Ajax?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:42 schreef wieisboos het volgende:
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/28842098
Boerrigter![]()
Gaat weer lekker met de Derk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:42 schreef wieisboos het volgende:
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/28842098
Boerrigter![]()
Ik zal wel gedacht hebben dat ik in het Feyenoordtopic zat ofzoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:10 schreef MrStock het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over....![]()
![]()
Echt waar?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
ajax wilt giroud kopen schijnt hetMeen je dit! Dat zou echt een stunt zijn
![]()
Oh.![]()
dat zou jij een stunt vinden?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt waar?Meen je dit! Dat zou echt een stunt zijn
![]()
![]()
Nee dat zou ik de terugkeer van Kennedy Bakiorciuglu vindenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat zou jij een stunt vinden?
Oh.![]()
In het verleden is het mislukt, dus wil en ze het nog een keer proberen? BS denk ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
ajax wilt giroud kopen schijnt het“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Nee echt? Zou het?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
In het verleden is het mislukt, dus wil en ze het nog een keer proberen? BS denk ik.![]()
twitter:televoetbal twitterde op donderdag 21-08-2014 om 18:02:04Van Rhijn en Veltman voor terugkeer http://t.co/vlNJ3jirOI reageer retweet
twitter:telegraafticker twitterde op donderdag 21-08-2014 om 19:21:01Van Rhijn wint ook 200 meter http://t.co/OgE2jDOv8W http://t.co/kQMljhqTCD reageer retweet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: