quote:
14:44quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:43 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe laat wordt eto'o gepresenteerd?
Tussen 19:40 en 19:45quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:43 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe laat wordt eto'o gepresenteerd?
Gewoon om alleen 010 te pesten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat doen. Die kan net de ene poot voor de andere zitten volgens City fans
Feyenoord*quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Gewoon om alleen 010 te pesten.
Klaarstomen voor Feyenoord-Ajax, daar de winnende scoren en dan de rest van het seizoen op de tribune pleuren. Uiteraard op huurbasis.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Gewoon om alleen 010 te pesten.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klaarstomen voor Feyenoord-Ajax, daar de winnende scoren en dan de rest van het seizoen op de tribune pleuren. Uiteraard op huurbasis.
Hou jij het nieuws wel bij?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:13 schreef Rnnz het volgende:
Hopelijk durft Ajax het aan om eens bij Huntelaar aan te kloppen. Die is inmiddels 31 en kun je misschien wel porren om z'n carrière bij Ajax af te sluiten.
Blijkbaar niet?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hou jij het nieuws wel bij?
Zijn contract loopt volgend seizoen af. Nu aankloppen lijkt me een nutteloos idee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:16 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Blijkbaar niet?
Ik lees alleen dat ie geblesseerd is en dat Schalke z'n contract nog niet wil verlengen. Wat mis ik?
(als het gaat om wat geruchten op Twitter dat ie terug komt, dat vind ik niet boeiend)
Hij wil bij Schalke blijven dus dat kun je wel vergetenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:16 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Blijkbaar niet?
Ik lees alleen dat ie geblesseerd is en dat Schalke z'n contract nog niet wil verlengen. Wat mis ik?
(als het gaat om wat geruchten op Twitter dat ie terug komt, dat vind ik niet boeiend)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |