quote:
Hiljemark ook niet.twitter:JeroenKapteijns twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 14:41:08Cocu: 'Ik ga er vanuit dat Hiljemark zondag er wel bij kan zijn' #ajapsv reageer retweet
Tip: Kijk uit voor Depay, die schijnt wel een beetje te kunnen voetballen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Hiljemark ook niet.twitter:JeroenKapteijns twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 14:41:08Cocu: 'Ik ga er vanuit dat Hiljemark zondag er wel bij kan zijn' #ajapsv reageer retweet
Had twee keer rood moeten krijgen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:44 schreef Kopsterk het volgende:
Backs zijn tegenwoordig verdedigend erg matig, maar Arias maakt het wel heel bont. Werd tegen NAC al constant gedold.
dat is dan ook de enigequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tip: Kijk uit voor Depay, die schijnt wel een beetje te kunnen voetballen.
Ligeon is verdedigend nog sterker. Die had toch mooi even Hupperts zo goed als in de pocket zitten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Had twee keer rood moeten krijgen.
Jong speelt vanavondquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:53 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Muric. Helaas wordt de wedstrijd maandag niet uitgezonden
weinig dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
De boer zou bij de persconferentie gezegd hebben dat ze niet echt een spits nodig hebben, behalve van het niveau eto'o. Mij benieuwen wat er gaat gebeuren allemaal voor het einde van de transferperiode.
Niks dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
De boer zou bij de persconferentie gezegd hebben dat ze niet echt een spits nodig hebben, behalve van het niveau eto'o. Mij benieuwen wat er gaat gebeuren allemaal voor het einde van de transferperiode.
We moeten gewoon winnen, klaar. Geen excusesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:00 schreef Seam het volgende:
Och zelfs al wint PSV dan is het nog geen ramp, als Depay en Gini vertrekken spelen de rest van het seizoen gewoon voor plaats 3-5.
Ik denk niet dat er nog iemand aanklopt voor Blind. Of hij moet zondag een geniale wedstrijd spelen. Da's toch de wedstrijd waar de voetbalwereld op afkomt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch ook prima, als Blind en Schone tenminste blijven
waarom zouden ze winnen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:00 schreef Seam het volgende:
Och zelfs al wint PSV dan is het nog geen ramp, als Depay en Gini vertrekken spelen de rest van het seizoen gewoon voor plaats 3-5.
Dan heb ik het idee dat voor het eerst sinds Frank trainer is er aan het begin van het seizoen een elftal staat wat niet zwakker is dan dat van het seizoen ervoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog iemand aanklopt voor Blind. Of hij moet zondag een geniale wedstrijd spelen. Da's toch de wedstrijd waar de voetbalwereld op afkomt.
En Schöne blijft gewoon, die heeft geen zin in een vertrek.
Niks mis mee. Een buitenkansje zoals Eto'o zal niet meer voorbij komen deze periode dus dan alles maar bij elkaar houden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch ook prima, als Blind en Schone tenminste blijven
Ah, ook inderdaad. Wordt ook niet uitgezondenquote:
er is ook haast niets verkocht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan heb ik het idee dat voor het eerst sinds Frank trainer is er aan het begin van het seizoen een elftal staat wat niet zwakker is dan dat van het seizoen ervoor.
Ajax.nlquote:Enkele vaste selectiespelers waren niet van de partij. Stefano Denswil, Lerin Duarte en Richairo Zivkovic zitten vanavond in de selectie van Jong Ajax die het op de Toekomst opneemt tegen FC Volendam. Ook rechtsbuiten Robert Muric zit voor het eerst bij de wedstrijdselectie van de Beloften.
Tsja, nu zijn er Eredivisiewaardige clubs in de Jupiler League dus die krijgen voorrang.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ah, ook inderdaad. Wordt ook niet uitgezonden
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 14:47:51Verwachte opstelling #PSV tegen #Ajax: Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Tamata; Wijnaldum, Hiljemark, Maher; Locadia, De Jong, Depay #ajapsv reageer retweet
Niet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ah, ook inderdaad. Wordt ook niet uitgezonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |