quote:
Hiljemark ook niet.twitter:JeroenKapteijns twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 14:41:08Cocu: 'Ik ga er vanuit dat Hiljemark zondag er wel bij kan zijn' #ajapsv reageer retweet
Tip: Kijk uit voor Depay, die schijnt wel een beetje te kunnen voetballen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Hiljemark ook niet.twitter:JeroenKapteijns twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 14:41:08Cocu: 'Ik ga er vanuit dat Hiljemark zondag er wel bij kan zijn' #ajapsv reageer retweet
Had twee keer rood moeten krijgen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:44 schreef Kopsterk het volgende:
Backs zijn tegenwoordig verdedigend erg matig, maar Arias maakt het wel heel bont. Werd tegen NAC al constant gedold.
dat is dan ook de enigequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tip: Kijk uit voor Depay, die schijnt wel een beetje te kunnen voetballen.
Ligeon is verdedigend nog sterker. Die had toch mooi even Hupperts zo goed als in de pocket zitten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Had twee keer rood moeten krijgen.
Jong speelt vanavondquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:53 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Muric. Helaas wordt de wedstrijd maandag niet uitgezonden
weinig dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
De boer zou bij de persconferentie gezegd hebben dat ze niet echt een spits nodig hebben, behalve van het niveau eto'o. Mij benieuwen wat er gaat gebeuren allemaal voor het einde van de transferperiode.
Niks dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
De boer zou bij de persconferentie gezegd hebben dat ze niet echt een spits nodig hebben, behalve van het niveau eto'o. Mij benieuwen wat er gaat gebeuren allemaal voor het einde van de transferperiode.
We moeten gewoon winnen, klaar. Geen excusesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:00 schreef Seam het volgende:
Och zelfs al wint PSV dan is het nog geen ramp, als Depay en Gini vertrekken spelen de rest van het seizoen gewoon voor plaats 3-5.
Ik denk niet dat er nog iemand aanklopt voor Blind. Of hij moet zondag een geniale wedstrijd spelen. Da's toch de wedstrijd waar de voetbalwereld op afkomt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch ook prima, als Blind en Schone tenminste blijven
waarom zouden ze winnen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:00 schreef Seam het volgende:
Och zelfs al wint PSV dan is het nog geen ramp, als Depay en Gini vertrekken spelen de rest van het seizoen gewoon voor plaats 3-5.
Dan heb ik het idee dat voor het eerst sinds Frank trainer is er aan het begin van het seizoen een elftal staat wat niet zwakker is dan dat van het seizoen ervoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog iemand aanklopt voor Blind. Of hij moet zondag een geniale wedstrijd spelen. Da's toch de wedstrijd waar de voetbalwereld op afkomt.
En Schöne blijft gewoon, die heeft geen zin in een vertrek.
Niks mis mee. Een buitenkansje zoals Eto'o zal niet meer voorbij komen deze periode dus dan alles maar bij elkaar houden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch ook prima, als Blind en Schone tenminste blijven
Ah, ook inderdaad. Wordt ook niet uitgezondenquote:
er is ook haast niets verkocht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan heb ik het idee dat voor het eerst sinds Frank trainer is er aan het begin van het seizoen een elftal staat wat niet zwakker is dan dat van het seizoen ervoor.
Ajax.nlquote:Enkele vaste selectiespelers waren niet van de partij. Stefano Denswil, Lerin Duarte en Richairo Zivkovic zitten vanavond in de selectie van Jong Ajax die het op de Toekomst opneemt tegen FC Volendam. Ook rechtsbuiten Robert Muric zit voor het eerst bij de wedstrijdselectie van de Beloften.
Tsja, nu zijn er Eredivisiewaardige clubs in de Jupiler League dus die krijgen voorrang.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ah, ook inderdaad. Wordt ook niet uitgezonden
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 14:47:51Verwachte opstelling #PSV tegen #Ajax: Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Tamata; Wijnaldum, Hiljemark, Maher; Locadia, De Jong, Depay #ajapsv reageer retweet
Niet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
3-1 Ajax.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 14:47:51Verwachte opstelling #PSV tegen #Ajax: Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Tamata; Wijnaldum, Hiljemark, Maher; Locadia, De Jong, Depay #ajapsv reageer retweet
Vreselijk. Minimaal 3 keer scoren gewoon.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lekkere achterhoede. Nulletje of 8.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
dat klopt, nu hopen dat het niveau weer omhoog gaatquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
er is ook haast niets verkocht.
Locadia rechtsbuiten. Hiljemark als defensieve middenvelder. Brenet en Tamata backs.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het eerste seizoen ook eindelijk met meerdere goeie buitenspelers.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan heb ik het idee dat voor het eerst sinds Frank trainer is er aan het begin van het seizoen een elftal staat wat niet zwakker is dan dat van het seizoen ervoor.
Wat is er mis met Hiljemark op defensieve middenvelder?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Locadia rechtsbuiten. Hiljemark als defensieve middenvelder. Brenet en Tamata backs.
Titelkandidaat.
Dat die niet kan voetballen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er mis met Hiljemark op defensieve middenvelder?
Die kan er niet zoveel vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er mis met Hiljemark op defensieve middenvelder?
Dat is wel vrij snel achter elkaar, volgende week vrijdag ook weer een pot zie ik. Niks mis meequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat zou handig zijn, wanneer die een succesvolle pass over 5 meter zou kunnen verzenden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon zo snel mogelijk inleveren bij Maher en Wijnaldum dan.
Niet doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekkere achterhoede. Nulletje of 8.
Ik dacht dat jullie altijd vrij positief waren over hem?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zou handig zijn, wanneer die een succesvolle pass over 5 meter zou kunnen verzenden.
Jeetje ik dacht dat hij dat wel konquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zou handig zijn, wanneer die een succesvolle pass over 5 meter zou kunnen verzenden.
Scheer mij eens niet over een kam met "jullie". Het is een nuttige speler. En het ergste wat je over een speler kunt zeggen is dat hij nuttig is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie altijd vrij positief waren over hem?
Nope. Gaan er echt keihard af zondag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jeetje ik dacht dat hij dat wel kon
Ook dat is hij niet eens, wel in de zin dat je er 11 nodig hebtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Scheer mij eens niet over een kam met "jullie". Het is een nuttige speler. En het ergste wat je over een speler kunt zeggen is dat hij nuttig is.
Gaat echt geen grote uitslag worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nope. Gaan er echt keihard af zondag.
Nuttig in de vorm dat hij wel hard werkt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat is hij niet eens, wel in de zin dat je er 11 nodig hebt
Dit dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaat echt geen grote uitslag worden.
8-1 denk ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook. Dinamo heeft het opgegeven denk ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:53 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Muric. Helaas wordt de wedstrijd maandag niet uitgezonden
Tja. Zoet steekt in uitstekende vorm, dus die zou ik zoveel mogelijk laten spelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vond je van de knullige actie van Cocu om Pasveer op doel te zetten gisteren?
Prima actie van Cocu dat mag ook wel eens gezegd wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tja. Zoet steekt in uitstekende vorm, dus die zou ik zoveel mogelijk laten spelen.
Maar ik snap het anderzijds wel. Hij wil die Pasveer belonen en dat kun je doen in een veredelde oefenpot.
3/4-1 voor Ajax denk ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuk, mijn grap jattenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje goede voetballer Plan B?
toch bijzonder dat je het dan na probeert te doen ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij humor had.
Is idd heeeeelveel regen gevallenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:14 schreef Heeinz het volgende:
Zou kut zijn, hopelijk kan Muric eens minuten gaan makentwitter:
Alles in het teken van de Ice Bucket Challengequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:14 schreef Heeinz het volgende:
Zou kut zijn, hopelijk kan Muric eens minuten gaan makentwitter:
Heel Nederland doet mee aan de #ALSIceBucketChallenge!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles in het teken van de Ice Bucket Challenge
Lekker manquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Heel Nederland doet mee aan de #ALSIceBucketChallenge!
[ afbeelding ]
Duitsland niet zo te zienquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan ook alleen nederland he? De rest van europa is droogquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
twitter:
De selectie is zo breed dat het niet uitmaakt of Jong Ajax voor het eerste of na het eerste speelt. Altijd een goeie opstelling.twitter:
Boccaraquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:47 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:De selectie is zo breed dat het niet uitmaakt of Jong Ajax voor het eerste of na het eerste speelt. Altijd een goeie opstelling.twitter:
Boccara ? Dat is toch die halve Fransman die van PSG vandaan kwam ?quote:
Was vorig jaar verhuurd maar staat nog steeds onder contract.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Boccara ? Dat is toch die halve Fransman die van PSG vandaan kwam ?
Dacht dat die allang weg was.
Optie tot koop is niet gelicht door Evianquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Boccara ? Dat is toch die halve Fransman die van PSG vandaan kwam ?
Dacht dat die allang weg was.
:S :S :S Je mag niet cynisch of kritisch over hem zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Siggy in de basis tegen psv
inb4 maakt het beslissende doelpunt
Kwets ik daarmee mensen ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
:S :S :S Je mag niet cynisch of kritisch over hem zijn.
Eigen goal depay in de laatste minuut.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Siggy in de basis tegen psv
inb4 maakt het beslissende doelpunt
Ja manquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
En Siggy ook.
Even huilen.
Zal je zien dat dat gedrocht er weer 1 of 2 inschiet.
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:46 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Inderdaad, man man man.. Stel je voor dat de spits van je favoriete club een doelpunt maakt. Stelletje tyfusmongolen hier
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als hij er 1 of 2 inschiet ben ik gewoon blij hoor ach zelfs als Serano er 1 of 2 inschiet ben ik blij niet dat zoiets ooit zal gebeuren.
Jammer wel dat jochie ons allemaal uitmaakt voor tyfusmongolen omdat we iemand gewoon kut vindenquote:
Supertalentje hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:05 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Eigen goal depay in de laatste minuut.
Het komt er op neer dat je gaat balen als Siggy er 1 of 2 scoort tegen PSV ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
:S :S :S Je mag niet cynisch of kritisch over hem zijn.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LitmanenAFCA weer met zijn Sererohaat
Zo hebben de meesten hier wel iemand die nooit goed kan doen en dat we dat 800x moeten aanhoren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LitmanenAFCA weer met zijn Sererohaat
Ik nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo hebben de meesten hier wel iemand die nooit goed kan doen en dat we dat 800x moeten aanhoren.
Gelukkig doe ik dat nooitquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo hebben de meesten hier wel iemand die nooit goed kan doen en dat we dat 800x moeten aanhoren.
nee, zijn allemaal godenzonen voor mijquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet meer nee.... of je moet Newcastle gaan volgen.quote:
Dat wil ik best doen voor Anitaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet meer nee.... of je moet Newcastle gaan volgen.
Robben was idd wel iets verder op die leeftijd, maar die heeft wel weer jaren redelijk stil gestaan om pas de afgelopen 2 jaar een echte baas te zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Qua talent was Robben beter vroeger , qua fysiek overduidelijk depay
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:12 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, zijn allemaal godenzonen voor mij
Rhijn erbij en dan kan je een beetje voelen aan je dingesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu Sigthorsson nog, dan kan het broekje langzaam uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |