Inderdaad, man man man.. Stel je voor dat de spits van je favoriete club een doelpunt maakt. Stelletje tyfusmongolen hierquote:
Als hij er 1 of 2 inschiet ben ik gewoon blij hoor ach zelfs als Serano er 1 of 2 inschiet ben ik blij niet dat zoiets ooit zal gebeuren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen mij terwijl er boven mij een ergere post staat.
Moet je eens indenken hoe slecht Milik het doet op de training als hij niet mag starten terwijl Siggy weg mag. Dat moet wel een hele treurige bedoeling zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:49 schreef Kopsterk het volgende:
Sigthorsson is de ideale pinchhitter. Gewoon met Milik in de basis lekker het Ajax-voetbal spelen en als dat niet lukt of we staan achter met nog pak 'em beet 10 minuten te gaan gewoon voorzetten op Sightorsson pompen. Koppen kan hij wel.
Bedoening.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je eens indenken hoe slecht Milik het doet op de training als hij niet mag starten terwijl Siggy weg mag. Dat moet wel een hele treurige bedoeling zijn
bedoening.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je eens indenken hoe slecht Milik het doet op de training als hij niet mag starten terwijl Siggy weg mag. Dat moet wel een hele treurige bedoeling zijn
Van mij hoeft hij ook niet meteen te banken maar kennelijk vind Frank het nodig nou dan zal hij daar wel gelijk in hebben aangezien hij vrijwel altijd de juiste keuzes maakt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
bedoening.
Verder wel eens, al had ik wel liever gezien dat Milik in ieder geval net zo veel krediet had gekregen als Sigthorsson.
echt ontzettend hopen dat QPR komende week nog rond komt met Sightorsson. Anders staat ie de rest van het jaar gewoon weer in de basisquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:54 schreef Heeinz het volgende:
Godverdomme weer die timmerman in de spits
Zal me niks verbazen als hij nog op het veld staat als zijn contract is afgelopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
echt ontzettend hopen dat QPR komende week nog rond komt met Sightorsson. Anders staat ie de rest van het jaar gewoon weer in de basis
Of Milik doet het gewoon ontzettend slecht op de trainingen en in die wedstrijden die ik heb gezien van hem was hij ook alles behalve sterk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als hij nog op het veld staat als zijn contract is afgelopen.
Maar het kan toch niet anders dat hij speelt omdat ze hem willen verkopen? Bij eenjarig contract en niet verlengen is het toch banken of oprotten?
Kom op zeg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of Milik doet het gewoon ontzettend slecht op de trainingen en in die wedstrijden die ik heb gezien van hem was hij ook alles behalve sterk.
Oh dat zal best niemand heeft hem ook afgeschreven. Maar kennelijk is hij nu niet goed genoeg om in de spits te staan dus speelt Siggy is toch allemaal niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kom op zeg.Mag hij misschien ook even wennen aan zijn nieuwe club, een ander systeem etc.? Milik gaan we nog vaak genoeg zien dit jaar.
Misschien omdat het komt dat Milik vaak totaal niet bij het spel betrokken wordt? Genoeg momenten gezien waar Milik zich vrij speelt, gebaren maakt dat hij ook vrij staat maar dan wordt er totaal niet naar hem gekeken. Het moet natuurlijk ook van Arek komen maar niet van hem alleen. Sowieso, waarom Sigthorsson in de basis gooien na twee wedstrijden en dan denken dat het te maken heeft met jaarlijks afgestofte etalageargument.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
en in die wedstrijden die ik heb gezien van hem was hij ook alles behalve sterk.
Hoe slecht moet die kerel wel niet zijn als hij na 1 wedstrijd alweer voor Siggy kiestquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Hoe kan zo'n Milik wel goed getest zijn maar zodra hij er is kan hij er blijkbaar niets meer van?
Dood zo'n beetjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe slecht moet die kerel wel niet zijn als hij na 1 wedstrijd alweer voor Siggy kiest
Je overdrijft zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien omdat het komt dat Milik vaak totaal niet bij het spel betrokken wordt? Genoeg momenten gezien waar Milik zich vrij speelt, gebaren maakt dat hij ook vrij staat maar dan wordt er totaal niet naar hem gekeken. Het moet natuurlijk ook van Arek komen maar niet van hem alleen. Sowieso, waarom Sigthorsson in de basis gooien na twee wedstrijden en dan denken dat het te maken heeft met jaarlijks afgestofte etalageargument.
Frank gebruikt elk (vergezocht) excuus om dat gedrocht weer in de basis te zetten. Als je zoals vorige week onmogelijk veel kansen mist, verdien je geen basisplaats.
Denk jij niet dat er (vanuit de trainingen enz.)een goede reden is/kan zijn voor onze godenzonen om Milik zo min mogelijk bij het spel te betrekken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien omdat het komt dat Milik vaak totaal niet bij het spel betrokken wordt? Genoeg momenten gezien waar Milik zich vrij speelt, gebaren maakt dat hij ook vrij staat maar dan wordt er totaal niet naar hem gekeken. Het moet natuurlijk ook van Arek komen maar niet van hem alleen. Sowieso, waarom Sigthorsson in de basis gooien na twee wedstrijden en dan denken dat het te maken heeft met jaarlijks afgestofte etalageargument.
Frank gebruikt elk (vergezocht) excuus om dat gedrocht weer in de basis te zetten. Als je zoals vorige week onmogelijk veel kansen mist, verdien je geen basisplaats.
Laat Milik even wennen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe slecht moet die kerel wel niet zijn als hij na 1 wedstrijd alweer voor Siggy kiest
Je snapt niet wat ik bedoel. Als hij nog niet voldoet, moet hij niet in de basis, maar dat betekent niet dat hij een slechte speler is.quote:
Nogmaals dat zegt ook helemaal niemand dat denk jij dat er staat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je snapt niet wat ik bedoel. Als hij nog niet voldoet, moet hij niet in de basis, maar dat betekent niet dat hij een slechte speler is.
Fijn dat jij voor anderen kunt spreken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals dat zegt ook helemaal niemand dat denk jij dat er staat.
Ik heb tot nu toe nog geen enkele post gezien van iemand die Milik afschrijft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Fijn dat jij voor anderen kunt spreken.
Daarom, tegen de grote clubs is hij van onschatbare waarde geweest, daarom snap ik ook nooit waarom hij 2 keer vrij voor de keeper dan niet kan scoren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
Siggy scoort wel vaak in de grote wedstrijden, dat dan weer wel...
Bij AZ kon hij dat wel, afmaken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, tegen de grote clubs is hij van onschatbare waarde geweest, daarom snap ik ook nooit waarom hij 2 keer vrij voor de keeper dan niet kan scoren.
AZ: 32 wedstrijden, 15 goalsquote:
Hij scoort ook wel, maar hij mist ook zo achterlijk veel 100% kansen dat het gewoon irritant wordt.quote:
Ja, hij had er tegen AZ 3 moeten maken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij scoort ook wel, maar hij mist ook zo achterlijk veel 100% kansen dat het gewoon irritant wordt.
Ik weet nog precies wat ik deed bij die wedstrijd, echt een mooi moment in mijn levne.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bij AZ schoot ie er 6 tegen VVV binnen ofzo. Was verder ook weinig bijzonders.
Jammer.twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 14:35:47#Arias is zondag niet inzetbaar tegen Ajax reageer retweet
Brunet nu ? Wordt lachen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:36 schreef Gramulanion het volgende:
Jammer.twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 14:35:47#Arias is zondag niet inzetbaar tegen Ajax reageer retweet
Toch wel een goede speler had ik niet gedacht toen ik hem aan het begin zag aanmodderenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:36 schreef Gramulanion het volgende:
Verdedigend is het lachwekkend.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toch wel een goede speler had ik niet gedacht toen ik hem aan het begin zag aanmodderen
Vind ik wel meevallen (tenminste 2e seizoenshelft afgelopen seizoen was hij gewoon goed)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Verdedigend is het lachwekkend.
Dat is bij de meeste backs zo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Verdedigend is het lachwekkend.
Ja dat is wel een tegenvallerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
scheelt toch wel, Arias komt vaker opquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Arias of Brenet maakt geen verschil in de vorm die Arias nu heeft. Vorig seizoen vond ik het een van de betere spelers bij de winning streak (8x op rij winst).
quote:
Hiljemark ook niet.twitter:JeroenKapteijns twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 14:41:08Cocu: 'Ik ga er vanuit dat Hiljemark zondag er wel bij kan zijn' #ajapsv reageer retweet
Tip: Kijk uit voor Depay, die schijnt wel een beetje te kunnen voetballen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Hiljemark ook niet.twitter:JeroenKapteijns twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 14:41:08Cocu: 'Ik ga er vanuit dat Hiljemark zondag er wel bij kan zijn' #ajapsv reageer retweet
Had twee keer rood moeten krijgen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:44 schreef Kopsterk het volgende:
Backs zijn tegenwoordig verdedigend erg matig, maar Arias maakt het wel heel bont. Werd tegen NAC al constant gedold.
dat is dan ook de enigequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tip: Kijk uit voor Depay, die schijnt wel een beetje te kunnen voetballen.
Ligeon is verdedigend nog sterker. Die had toch mooi even Hupperts zo goed als in de pocket zitten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Had twee keer rood moeten krijgen.
Jong speelt vanavondquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:53 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Muric. Helaas wordt de wedstrijd maandag niet uitgezonden
weinig dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
De boer zou bij de persconferentie gezegd hebben dat ze niet echt een spits nodig hebben, behalve van het niveau eto'o. Mij benieuwen wat er gaat gebeuren allemaal voor het einde van de transferperiode.
Niks dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
De boer zou bij de persconferentie gezegd hebben dat ze niet echt een spits nodig hebben, behalve van het niveau eto'o. Mij benieuwen wat er gaat gebeuren allemaal voor het einde van de transferperiode.
We moeten gewoon winnen, klaar. Geen excusesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:00 schreef Seam het volgende:
Och zelfs al wint PSV dan is het nog geen ramp, als Depay en Gini vertrekken spelen de rest van het seizoen gewoon voor plaats 3-5.
Ik denk niet dat er nog iemand aanklopt voor Blind. Of hij moet zondag een geniale wedstrijd spelen. Da's toch de wedstrijd waar de voetbalwereld op afkomt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch ook prima, als Blind en Schone tenminste blijven
waarom zouden ze winnen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:00 schreef Seam het volgende:
Och zelfs al wint PSV dan is het nog geen ramp, als Depay en Gini vertrekken spelen de rest van het seizoen gewoon voor plaats 3-5.
Dan heb ik het idee dat voor het eerst sinds Frank trainer is er aan het begin van het seizoen een elftal staat wat niet zwakker is dan dat van het seizoen ervoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog iemand aanklopt voor Blind. Of hij moet zondag een geniale wedstrijd spelen. Da's toch de wedstrijd waar de voetbalwereld op afkomt.
En Schöne blijft gewoon, die heeft geen zin in een vertrek.
Niks mis mee. Een buitenkansje zoals Eto'o zal niet meer voorbij komen deze periode dus dan alles maar bij elkaar houden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch ook prima, als Blind en Schone tenminste blijven
Ah, ook inderdaad. Wordt ook niet uitgezondenquote:
er is ook haast niets verkocht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan heb ik het idee dat voor het eerst sinds Frank trainer is er aan het begin van het seizoen een elftal staat wat niet zwakker is dan dat van het seizoen ervoor.
Ajax.nlquote:Enkele vaste selectiespelers waren niet van de partij. Stefano Denswil, Lerin Duarte en Richairo Zivkovic zitten vanavond in de selectie van Jong Ajax die het op de Toekomst opneemt tegen FC Volendam. Ook rechtsbuiten Robert Muric zit voor het eerst bij de wedstrijdselectie van de Beloften.
Tsja, nu zijn er Eredivisiewaardige clubs in de Jupiler League dus die krijgen voorrang.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ah, ook inderdaad. Wordt ook niet uitgezonden
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 14:47:51Verwachte opstelling #PSV tegen #Ajax: Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Tamata; Wijnaldum, Hiljemark, Maher; Locadia, De Jong, Depay #ajapsv reageer retweet
Niet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ah, ook inderdaad. Wordt ook niet uitgezonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |