Tja. Zoet steekt in uitstekende vorm, dus die zou ik zoveel mogelijk laten spelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vond je van de knullige actie van Cocu om Pasveer op doel te zetten gisteren?
Prima actie van Cocu dat mag ook wel eens gezegd wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tja. Zoet steekt in uitstekende vorm, dus die zou ik zoveel mogelijk laten spelen.
Maar ik snap het anderzijds wel. Hij wil die Pasveer belonen en dat kun je doen in een veredelde oefenpot.
3/4-1 voor Ajax denk ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaat echt geen grote uitslag worden.
Leuk, mijn grap jattenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje goede voetballer Plan B?
toch bijzonder dat je het dan na probeert te doen ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij humor had.
Is idd heeeeelveel regen gevallenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:14 schreef Heeinz het volgende:
Zou kut zijn, hopelijk kan Muric eens minuten gaan makentwitter:
Alles in het teken van de Ice Bucket Challengequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:14 schreef Heeinz het volgende:
Zou kut zijn, hopelijk kan Muric eens minuten gaan makentwitter:
Heel Nederland doet mee aan de #ALSIceBucketChallenge!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles in het teken van de Ice Bucket Challenge
Lekker manquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Heel Nederland doet mee aan de #ALSIceBucketChallenge!
[ afbeelding ]
Duitsland niet zo te zienquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan ook alleen nederland he? De rest van europa is droogquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
twitter:
De selectie is zo breed dat het niet uitmaakt of Jong Ajax voor het eerste of na het eerste speelt. Altijd een goeie opstelling.twitter:
Boccaraquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:47 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:De selectie is zo breed dat het niet uitmaakt of Jong Ajax voor het eerste of na het eerste speelt. Altijd een goeie opstelling.twitter:
Boccara ? Dat is toch die halve Fransman die van PSG vandaan kwam ?quote:
Was vorig jaar verhuurd maar staat nog steeds onder contract.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Boccara ? Dat is toch die halve Fransman die van PSG vandaan kwam ?
Dacht dat die allang weg was.
Optie tot koop is niet gelicht door Evianquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Boccara ? Dat is toch die halve Fransman die van PSG vandaan kwam ?
Dacht dat die allang weg was.
:S :S :S Je mag niet cynisch of kritisch over hem zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Siggy in de basis tegen psv
inb4 maakt het beslissende doelpunt
Kwets ik daarmee mensen ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
:S :S :S Je mag niet cynisch of kritisch over hem zijn.
Eigen goal depay in de laatste minuut.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Siggy in de basis tegen psv
inb4 maakt het beslissende doelpunt
Ja manquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
En Siggy ook.
Even huilen.
Zal je zien dat dat gedrocht er weer 1 of 2 inschiet.
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:46 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Inderdaad, man man man.. Stel je voor dat de spits van je favoriete club een doelpunt maakt. Stelletje tyfusmongolen hier
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als hij er 1 of 2 inschiet ben ik gewoon blij hoor ach zelfs als Serano er 1 of 2 inschiet ben ik blij niet dat zoiets ooit zal gebeuren.
Jammer wel dat jochie ons allemaal uitmaakt voor tyfusmongolen omdat we iemand gewoon kut vindenquote:
Supertalentje hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:05 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Eigen goal depay in de laatste minuut.
Het komt er op neer dat je gaat balen als Siggy er 1 of 2 scoort tegen PSV ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
:S :S :S Je mag niet cynisch of kritisch over hem zijn.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LitmanenAFCA weer met zijn Sererohaat
Zo hebben de meesten hier wel iemand die nooit goed kan doen en dat we dat 800x moeten aanhoren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LitmanenAFCA weer met zijn Sererohaat
Ik nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo hebben de meesten hier wel iemand die nooit goed kan doen en dat we dat 800x moeten aanhoren.
Gelukkig doe ik dat nooitquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo hebben de meesten hier wel iemand die nooit goed kan doen en dat we dat 800x moeten aanhoren.
nee, zijn allemaal godenzonen voor mijquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet meer nee.... of je moet Newcastle gaan volgen.quote:
Dat wil ik best doen voor Anitaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet meer nee.... of je moet Newcastle gaan volgen.
Robben was idd wel iets verder op die leeftijd, maar die heeft wel weer jaren redelijk stil gestaan om pas de afgelopen 2 jaar een echte baas te zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Qua talent was Robben beter vroeger , qua fysiek overduidelijk depay
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:12 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, zijn allemaal godenzonen voor mij
Rhijn erbij en dan kan je een beetje voelen aan je dingesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu Sigthorsson nog, dan kan het broekje langzaam uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |