SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ik zie mijn opa wel vaker maar dan is hij er nietquote:
whuuuutquote:
ik 1,74quote:
Al meer nuttigs gedaan dan ik dusquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Gaat prima JR. Beetje het huis opgeruimd en gekookt. Nothing too much
Tja, Nederlanders hè.quote:
het is dat ik veel op mijn vader lijk, anders dacht ik inderdaad dat ik van de melkboer was.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar heb je die genen vandaan dan?
Je hebt niks gedaan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al meer nuttigs gedaan dan ik dus
bedankt hoor btquote:
Opa's en oma's wel lang?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:02 schreef Adames het volgende:
[..]
het is dat ik veel op mijn vader lijk, anders dacht ik inderdaad dat ik van de melkboer was.
quote:
wow, goed van je!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou niks is ook overdreven.
Zo heb ik bijvoorbeeld adem gehaald.
Beidequote:
Ik heb dezelfde lengte als mijn oudersquote:
echt hequote:
Wat nou echt eh, Mortie is 1,75m en jij hebt hem gekust :$ HEHEHEUHAEHAUAHAAquote:
Heb eens een vriendin gehad van net boven de anderhalve meter. bij zoenen kreeg ze nekpijn, maar verder was het een schatje. kan me allemaal niet zo veel interesseren.quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Veel plezier in de Efteling.
Ik ben ook net boven de anderhalf meterquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Heb eens een vriendin gehad van net boven de anderhalve meter. bij zoenen kreeg ze nekpijn, maar verder was het een schatje. kan me allemaal niet zo veel interesseren.
beenverlengingquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je ook lekker veel aan doen
betekent niet dat mijn mening over kleine mannen is aangepastquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat nou echt eh, Mortie is 1,75m en jij hebt hem gekust :$ HEHEHEUHAEHAUAHAA
Hahah okequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
[..]
betekent niet dat mijn mening over kleine mannen is aangepast
hahahahahahahaha okeejjjquote:
wat heb je komende zaterdag te doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ook net boven de anderhalf meter
Gezellig met je moederquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Veel plezier in de Efteling.
Ik ga naar een meetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:06 schreef Adames het volgende:
[..]
wat heb je komende zaterdag te doen
sooooow hequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:06 schreef Adames het volgende:
[..]
wat heb je komende zaterdag te doen
Dat is toch teringduur? En ook niet goed voor je tochquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:06 schreef Adames het volgende:
[..]
maar je kan er dus wel iets aan doen
ik ben geen paardquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
sooooow he
lb is al aan het daten he
weet niet of ze op meerdere paarden wedt maar ik acht de kans klein
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
sooooow he
lb is al aan het daten he
weet niet of ze op meerdere paarden wedt maar ik acht de kans klein
ohquote:
als barcelona het voor me betaaldquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Spul slikken en spuiten wat messi vroeger gebruikte
welke danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Oh mygodddd heb zo'n lekker luchtje he. Heledag aan mezelf ruiken.
Ken iedereen betalen , weet nog wel iemand die het voor een pijpbeurt doetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
als barcelona het voor me betaald
oh ken ik nietquote:
Wist niet dat Etsu dokter wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ken iedereen betalen , weet nog wel iemand die het voor een pijpbeurt doet
kloptquote:
Normaalste zaak van de wereld in Jappenlandquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist niet dat Etsu dokter was
ik snap niks van Japanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Normaalste zaak van de wereld in Jappenland
watquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:11 schreef JanCees het volgende:
2,5 miljoen Ice bucket challenge filmpjes op FB
heb je nog meer websites?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:11 schreef supersof het volgende:
http://www.gadgethouse.be(...)duiven-schieten.htmlbest tof voor mn vader
op deze pagina staan best veel leuke dingenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:12 schreef Adames het volgende:
[..]
heb je nog meer websites?
Kom nu niet verder dan Andre Rieu en de ballonvaart. Ballonvaart zijn ze misschien te klein voor, Andre Rieu kan je pas een paar maanden na het feest kopen. Is ook zo lullig.
wat is datquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:13 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.first4figures.(...)temid,3/product,119/
200 dollars wat
wtfquote:
Normaal prima, maar probleem is dat het nu combi is van moeder 50 en 25 jaar getrouwd. dus mag wel wat groters zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
op deze pagina staan best veel leuke dingen
http://www.origineelcadeau.be/voor-wie/ouders/
's avonds door amsterdam in de grachten varen enzo
geen geldquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:13 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.first4figures.(...)temid,3/product,119/
200 dollars wat
mijn ouders worden allebei 50 dit jaarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Normaal prima, maar probleem is dat het nu combi is van moeder 50 en 25 jaar getrouwd. dus mag wel wat groters zijn
de mogelijkheden
hoe oud zijn die broertjes dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn ouders worden allebei 50 dit jaar
dat is pas moeilijk
en mijn broertjes hebben geen geld dus moet alles alleen doen
Gewoon groot feest geven en inzameling houden bij alle gasten voor een groot cadeauquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn ouders worden allebei 50 dit jaar
dat is pas moeilijk
en mijn broertjes hebben geen geld dus moet alles alleen doen
14 en 17quote:
ik wil het cadeau geven op het feestquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon groot feest geven en inzameling houden bij alle gasten voor een groot cadeau
Jullie zijn toch geen kleuters meerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:17 schreef supersof het volgende:
[..]
14 en 17
beide geen werk
sparen allebei voor computer
ik vroeg aan die van 14: hoeveel zou je willen uitgeven? 'ja weet niet' was zijn antwoord.
en met die van 17 praat ik niet meer en hij niet meer met mij
hij is een puber met een eeuwig ochtendhumeurquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie zijn toch geen kleuters meer
ja ok, met die leeftijd wel moeilijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:17 schreef supersof het volgende:
[..]
14 en 17
beide geen werk
ik vroeg aan die van 14: hoeveel zou je willen uitgeven? 'ja weet niet' was zijn antwoord.
Gewoon helemaal niet praten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:17 schreef supersof het volgende:
[..]
14 en 17
beide geen werk
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:17 schreef supersof het volgende:
[..]
14 en 17
beide geen werk
Kan ook als je inzameling daarvoor houdt, zo deden wij ook bij mijn pa. En toen gaven we kaart en cheque met weekendje wegquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wil het cadeau geven op het feest
wat een wijfquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is een puber met een eeuwig ochtendhumeur
Ditquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moeten ze maar geld voor vrij maken hoor
Maar kan jij toch wel met hem pratenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is een puber met een eeuwig ochtendhumeur
neuh eigenlijk nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet praten?
ja vind ik ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moeten ze maar geld voor vrij maken hoor
ja ik ga zo wel kijken of hij aanspreekbaar isquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar kan jij toch wel met hem praten
Daar groeit hij echt wel weer overheen
ik had op 25 jarig feest van pa en moe gewoon 150 euro bij elkaar gespaard met zijn tweeënquote:
nee vind ik niet leukquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ook als je inzameling daarvoor houdt, zo deden wij ook bij mijn pa. En toen gaven we kaart en cheque met weekendje weg
Beter als dat de gasten allemaal met een bos bloemen komen aanzetten
Dan spaart hij maar wat langer voor zijn computerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik ga zo wel kijken of hij aanspreekbaar is
Hoezo niet dan? Kan je wel groter cadeau geven waar ze echt iets aan hebben en is van allemaalquote:
Nice!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik had op 25 jarig feest van pa en moe gewoon 150 euro bij elkaar gespaard met zijn tweeën
was best trots op ons
woowonquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:21 schreef supersof het volgende:
ik ga denk ik hotelovernachting in een kasteel kopen (140) en een michelin lunch (50)
valt ook nog wel mee dan voor in mn eentje
ik vind zelf iets geven veel leuker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Kan je wel groter cadeau geven waar ze echt iets aan hebben en is van allemaal
ja dat betaald nietquote:
ja hequote:
Je kan er nog iets bijgeven natuurlijk, iets kleinersquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind zelf iets geven veel leuker.
neequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan er nog iets bijgeven natuurlijk, iets kleiners
WE GOT A BADASS OVER HEREquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja dat betaald niet
maar heb nog denk ik 1300 eu op mijn lopende rekening
daar hou ik het wel een tijdje mee uit
maja
Sjoow weinig xDquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja wou even laten zien hoeveel geld ik had
Helemaal perfect danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja he
mijn moeder is dol op kastelen en die michelin lunch is ook in een kasteel
ja, hoeft echt niet duur te zijn ofzo.quote:
je ouders zijn al blij als je iets geefquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, hoeft echt niet duur te zijn ofzo.
een mooie tekeningquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je ouders zijn al blij als je iets geef
waarvan ze zien dat je hun waardeer
ja preciesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je ouders zijn al blij als je iets geef
waarvan ze zien dat je hun waardeer
ik kan me mijn laatste tekening voor mijn ouders ook niet herinnerenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat heb ik jaren niet kunnen doen met mijn motorische stoornis
Parfumquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja precies
mijn moeder is donderdag al jarig maar ze zei dat ze dan ook een cadeau wildewtf
als ze wist hoeveel geld ik aan deze uitgeef
maarja koop wel ff iets kleins
Mijn ouders zeggen altijd dat ze niets hoeven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja precies
mijn moeder is donderdag al jarig maar ze zei dat ze dan ook een cadeau wildewtf
als ze wist hoeveel geld ik aan deze uitgeef
maarja koop wel ff iets kleins
ik welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik kan me mijn laatste tekening voor mijn ouders ook niet herinneren
Eet smakelijkquote:
als ik vraag aan mijn moeder wat ze wilt zegt ze altijdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ouders zeggen altijd dat ze niets hoeven.Maar toch is mijn moeder boos als ze niks krijgt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wel
het was een stripboek
en heette
Bobo en de vliegende bal
kreeg voor tekenen een wanprestatie en moest toen tot 4 uur nablijven
en dan turkse traditie volgen: cadeau's oplezenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind zelf iets geven veel leuker.
gewoon rijmgeneratorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik kon ook nooit sinterklaas gedichtjes maken
rijmde niet eens
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als ik vraag aan mijn moeder wat ze wilt zegt ze altijd
alleen maar liefde
dat kan ik haar niet aanbieden
dus geef altijd cadeautjes
Achter het station.quote:
Zou ik ook doen jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik elke dag bij Johannes nasi eten
Feggetje Andersen gaat dansen als een kipquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
morgen gaat de ajax-selectie onder de koude douche
Daleygod doet het gewoon 2 keer als de baas dat hij isquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Feggetje Andersen gaat dansen als een kip
Daley is dan ook van staalquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daleygod doet het gewoon 2 keer als de baas dat hij is
Haiquote:
Siggy van boerenkool met unoxworstquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andersen is van pannenkoekenbeslag
waarom zoveelquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:42 schreef Adames het volgende:
en ik heb 12 bijbaantjes gehad, dus ik kan het weten
Serero van bananenschuimpjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Siggy van boerenkool met unoxworst
ik heb wel een helpdesk hoofd denk ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:41 schreef Adames het volgende:
[..]
helpdesk, heb ik de beste herinneringen aan. of zwaar productiewerk.
en een zwoele stemquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb wel een helpdesk hoofd denk ik
telefoonverkoper? echt totaal andersquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als verkoper wouden ze mij niet hebben
als outbound iggquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:56 schreef Adames het volgende:
[..]
telefoonverkoper? echt totaal anders
kwart voor 9quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zelden een belachelijker programma dan Fort Boyard gezien. Wanneer gaan ze eens voetballen?
volgens mij kookte die iets waarvan ze weet dat ik het niet lust, want ik ben niet geroepen.quote:
niet zo gezondquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal eet ik dat pas rond middernacht
Uh, oké. Ik zou echt heel snel uit huis geweest zijn met zulke onderlinge verstandhoudingen volgens mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
volgens mij kookte die iets waarvan ze weet dat ik het niet lust, want ik ben niet geroepen.
gelukkig maar
pestkopquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb net dit gehad *klik*. Was echt goddelijk
Heb vis liever wat krokanter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb net dit gehad *klik*. Was echt goddelijk
Ik ben dan meestal toch nog een tijdje wakker dus kan bestquote:
Ik vind het prima hoor, heb ook geen zin om telkens geroepen te worden voor het eten. Maak liever iets zelfquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, oké. Ik zou echt heel snel uit huis geweest zijn met zulke onderlinge verstandhoudingen volgens mij
Al zal jij in deze wel zelf de hoofdschuldige zijn.
jr is dan ook een hele speciale jongenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:01 schreef Amarantha het volgende:
Mijn ouders zouden gewoon verwachten dat ik het op eet en anders pech. Werd bij mijn ouders echt niet gewaardeerd als ik 's avonds of midden in de nacht voor mezelf ging koken
Wtf. In Fort Boyard zijn er opeens 2 dwergen tevoorschijn gekomen. Alsof het programma al niet belachelijk genoeg was.quote:
Alsof ik nog ga studerenquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf. In Fort Boyard zijn er opeens 2 dwergen tevoorschijn gekomen. Alsof het programma al niet belachelijk genoeg was.
als het maar met ketchup isquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:02 schreef Adames het volgende:
[..]
jr is dan ook een hele speciale jongen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf. In Fort Boyard zijn er opeens 2 dwergen tevoorschijn gekomen. Alsof het programma al niet belachelijk genoeg was.
neequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:06 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
http://likes.com/comedy/s(...)sSrkEva3fG41xjNBE0g4
werd daar gelukkig ook niet op aangenomenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:04 schreef Adames het volgende:
[..]
outbound bellen, dan moet je echt je eigen schaamte voorbij zijn
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
werd daar gelukkig ook niet op aangenomen
Het wordt nog debieler. Die mongolen hebben 2 ECHTE tijgers opgesloten op dat fort midden op zee. Dierenmishandeling is kennelijk geen probleem op NPO3.quote:
dat is beetje dubbelquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ouders zeggen altijd dat ze niets hoeven.Maar toch is mijn moeder boos als ze niks krijgt.
Omg tofquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ama waarschijnlijk als ik jarig ben geweest heb ik een kitten.
Kennis van mij heeft nog kittens. En anders ga ik in het asiel kijken.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:11 schreef Adames het volgende:
al de tweede dag op rij dat een huisgenoot in zijn blote piel in huis rondloopt
dit wordt een beetje raar
kon je gratis reizen??quote:
sorry, zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:11 schreef Adames het volgende:
al de tweede dag op rij dat een huisgenoot in zijn blote piel in huis rondloopt
dit wordt een beetje raar
Goed om te horenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kennis van mij heeft nog kittens. En anders ga ik in het asiel kijken.
Van Marktplaats vandaan halen vind ik niet zo.
What?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik was laatst bij de MediaMarkt en m'n veters waren los. Kom ik een of ander medewerker tegen die dat aan me verteld dus ik vertel hem dat ik dat wist. Zegt ie dat ik mn veters moet strikken anders word ik eruit gekickt!
ja is goedquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed om te horenAsiel zitten er idd ook genoeg die een baasje willen. Als je hem/haar hebt plaats je wel even foto's hier he!
en terecht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik was laatst bij de MediaMarkt en m'n veters waren los. Kom ik een of ander medewerker tegen die dat aan me verteld dus ik vertel hem dat ik dat wist. Zegt ie dat ik mn veters moet strikken anders word ik eruit gekickt!
HUH WATquote:
Ik liep gewoon verder zonder m'n veters te strikkenquote:
Nee vanaf de 18de deze maandquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
HUH WAT
kon je dat ook al maand geleden?
what the fuckquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:24 schreef LittleBrownie het volgende:
ik had een klacht ingediend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:24 schreef LittleBrownie het volgende:
leven op het randje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik liep gewoon verder zonder m'n veters te strikken
super vreemdquote:
En KLB topic?quote:
omdat het naar mijn weten pas bij elke nieuwe student pas 1 september in gaatquote:
Oh in de brief stond dat het gelijk loopt met je stufi en dat je hem meteen kan gebruiken als je hem op haalt. Dat was dus de 14de al maar vanaf de 18de kun je pas weer gratis reizenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat het naar mijn weten pas bij elke nieuwe student pas 1 september in gaat
oh ik kreeg geen stufi, pas vanaf september. daar ligt het dan aan denk ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh in de brief stond dat het gelijk loopt met je stufi en dat je hem meteen kan gebruiken als je hem op haalt. Dat was dus de 14de al maar vanaf de 18de kun je pas weer gratis reizen
Ik wel deze maand, ik moest ook 1 augustus invullen als startdatum van studie. *ook al moet ik eind augustus pas heen*quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:30 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik kreeg geen stufi, pas vanaf september. daar ligt het dan aan denk ik
Eerstequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:37 schreef supersof het volgende:
ik ben echt paypal noob
maar ik moet er nu mee betalen
moet je dan eerst geld daarop zetten of kan je gewoon betalen met paypal en haalt hij dat van je rekening af?
Ik doe dat laatste altijd, gaat het binnen paar dagen van je rekening afquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:37 schreef supersof het volgende:
ik ben echt paypal noob
maar ik moet er nu mee betalen
moet je dan eerst geld daarop zetten of kan je gewoon betalen met paypal en haalt hij dat van je rekening af?
wat onhandigquote:
Oh ik zet er nooit geld opquote:
quote:
Kan ook hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik doe dat laatste altijd, gaat het binnen paar dagen van je rekening af
Ik welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik zet er nooit geld opWordt gewoon van mijn bankrekening gehaald
Huh niet dat ik weet..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:40 schreef supersof het volgende:
wtf
ik wil iets betalen, dus ik log in met paypal account
en dan MOET ik per se een creditcard toevoegen om verder te gaan??
Nee?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:40 schreef supersof het volgende:
wtf
ik wil iets betalen, dus ik log in met paypal account
en dan MOET ik per se een creditcard toevoegen om verder te gaan??
jawelquote:
Lijkt me vreemd.. paypal is er juist zodat je zonder cc dingen kan kopen wereldwijdquote:
Nou toch gebeurde hetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me vreemd.. paypal is er juist zodat je zonder cc dingen kan kopen wereldwijd
Schijnt vanaf Maandag weer iets beter te wordenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:46 schreef wietparkiet het volgende:
echt kutweer laatste paar dagen
ff zelfmoord plegen
ja en moet morgen boodschappen doen op de fietsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Schijnt vanaf Maandag weer iets beter te worden
Moet je ver fietsen dan? En daarbij wordt het vast wel eventjes droogquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja en moet morgen boodschappen doen op de fiets
DUS DAN HEB IK NIKS AAN MAANDAG
awquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:48 schreef wietparkiet het volgende:
okee ik ga er weer vandoor
kus voor sof
ik zie hier iets opbloeienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:48 schreef wietparkiet het volgende:
okee ik ga er weer vandoor
kus voor sof
Duurt wel even voordat het erop staatquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:45 schreef supersof het volgende:
oh kan het ook gewoon overmaken
beter
heb het niet meer nodig gelukkigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Duurt wel even voordat het erop staat
Waar heb je het voor nodig?
Oh okequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:54 schreef supersof het volgende:
[..]
heb het niet meer nodig gelukkig
Jij hebt tenminste een spaarrekening.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:56 schreef supersof het volgende:
cadeau is betaald
mijn spaarrekening gaat echt op zo
en moet nog wachten tot 14 september, dan krijg ik mijn laatste loon en daarna pas stufi
vorige week had ik ~1600quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een spaarrekening.
Vorige week had ik 0quote:
ohquote:
Ik ben trots op je.quote:
Pics van je kamer.quote:
Bij dezen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Bij dezen:Doet me denken aan een topicreeks uit PUB (Show hier je kamer deel zoveel).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.I.P. PUB|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Bij dezen:Netjes! Je kan er een hoop kwijt. De ruimte is slim ingedeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je kan wel zien dat het een mannenkamer is.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Netjes! Je kan er een hoop kwijt. De ruimte is slim ingedeeld.
Maar je kan wel zien dat het een mannenkamer is.
Thnxquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind idd ook dat je het slim hebt ingedeeld zo
Ja, dat bedbankje viel me ook al op. Dat komt er ook in mijn kamer voor logés.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[..]
Thnxdie muurkastjes en hoogslaper stonden er al (maar de hoogslaper krijgt binnenkort nog wel een likje verf). Bedbankje erbij waar twee mensen op kunnen pitten als het moet en voor de rest is het wel goed vertoeven hier
Ja veel is afkomstig van de IKEA iddquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat bedbankje viel me ook al op. Dat komt er ook in mijn kamer voor logés.Ik herken ook veel IKEA spul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |