SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Groot fan van User Wotte
Het kan de beste dus overkomenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was beste mod ooit op gc
maja brandx wil mij niet terug
Is dit iets West- Fries?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de beste aap mist wel eens een tak
Eckte Noord-Hollander ik, gaat tot zeker 6 generaties terugquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij bent veel meer West- Fries dan ik
Hier ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eckte Noord-Hollander ik, gaat tot zeker 6 generaties terug
jij bent westfriesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eckte Noord-Hollander ik, gaat tot zeker 6 generaties terug
Alles goed jongenquote:
dat weet jijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar ligt de grens van West-Friesland eigenlijk?
Voor mij is West-Fries iemand die in de kop van Noord-Holland woont.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat weet jij
jij ontken dat je westfries ben
waar woon jij danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor mij is West-Fries iemand die in de kop van Noord-Holland woont.
#JRforModquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:10 schreef Etsu het volgende:
Tjacka als mod
Ik neuk dan liever een Japanner
Wat een apart gebied zo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
JR en ik zijn geen West- Friezen
ik nog nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:11 schreef Fylax het volgende:
wie heeft er allemaal sollicitatie gedaan hier voor KLB
Ergens wel.quote:
solliciterenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:11 schreef Fylax het volgende:
Ik ook niet, durf ik niet hoor, KLB.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:12 schreef Fylax het volgende:
Ik ga geen solli doen voor KLB wel voor andere
Solliciteren op FOK!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:11 schreef Fylax het volgende:
Snap ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook niet, durf ik niet hoor, KLB.
ik heb daar nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:12 schreef Fok-it het volgende:
In West-Friesland is vooral luilak nog een traditie die is behouden. Luilak valt altijd op de zaterdag voor Pinksteren en het gaat er vooral om de mensen wakker te maken door herrie te maken
Niet alleen in West- Friesland hoor. Hier ook gewoon nogquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:12 schreef Fok-it het volgende:
In West-Friesland is vooral luilak nog een traditie die is behouden. Luilak valt altijd op de zaterdag voor Pinksteren en het gaat er vooral om de mensen wakker te maken door herrie te maken
Ooh dat gebeurt hier ook al jaren hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:12 schreef Fok-it het volgende:
Je punt is wat? Het draait hier meer om eieren en boter op de ramen en gevels te gooien/smeren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:12 schreef Fok-it het volgende:
WAAR WOON JIJquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet alleen in West- Friesland hoor. Hier ook gewoon nog
Nooit aan meegedaan trouwens, want dan moet je tering vroeg je nest uit om wat herrie te maken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je punt is wat? Het draait hier meer om eieren en boter op de ramen en gevels te gooien/smeren.
Oh vandaar dat je zo laat gaat slapenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat gebeurt hier ook al jaren hoor
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit aan meegedaan trouwens, want dan moet je tering vroeg je nest uit om wat herrie te maken.
Ook nooit wakker door geworden
VAN WAAR DE CAPS.quote:
Zingen voor snoepquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:14 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen die niet Sinte Maarten had een koe en luilak
Boerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:14 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen die niet Sinte Maarten had een koe en luilak
Dat hebben ze hier dus wel, hele volksstammen tokkies gaan dan de hele dag in de rij staan voor kaarten voor een feest in een sporthalquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelukkig geen carnaval hier, wat een onzin is dat
Nee joh, ik kom uit Delly City. Ik ben een Jutter.quote:
En ook altijd bloemencorso toch daar?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier dus wel, hele volksstammen tokkies gaan dan de hele dag in de rij staan voor kaarten voor een feest in een sporthalRot toch op met je carnaval, ga lekker naar onder de rivieren als je dat wil vieren denk ik dan.
sinds wanneer post jij hierquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier dus wel, hele volksstammen tokkies gaan dan de hele dag in de rij staan voor kaarten voor een feest in een sporthalRot toch op met je carnaval, ga lekker naar onder de rivieren als je dat wil vieren denk ik dan.
Ze bekijken het maar met hun hele handel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een jutter?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee joh, ik kom uit Delly City. Ik ben een Jutter.
Wereldvreemd dit datquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:17 schreef Fok-it het volgende:
Toen ik voor het eerst in Emmen woonde met Sint-Maarten hadden we niet eens snoep in huis: kwam iemand aan de deur zingen: uh wtf is dit?![]()
Dat is wat meer richting de landen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En ook altijd bloemencorso toch daar?
Den Helder?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee joh, ik kom uit Delly City. Ik ben een Jutter.
Volwassen mensen die al hun geld opsparen om het in 1 week aan zo iets debiels uit te geven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze bekijken het maar met hun hele handel.
Volwassen mensen die zich gaan verkleden en dan polonaise lopen een week lang
Even opzoeken. Moment.quote:
Word nauwelijks gevierd in omgeving Rotterdam geloof ikquote:
jij doet bij de kermis niks andersquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volwassen mensen die al hun geld opsparen om het in 1 week aan zo iets debiels uit te geven.
Toch heb je ook goede momenten als moderator gekend. Vooral als je mensen hard besloot aan te pakken,quote:
Parodie op carnaval ook nog, vier het dan zo als in Brazilië met allemaal mooie vrouwen op praalwagens. Nee hier komt vies dikke Jopie uit Eindhoven in zijn te kleine clownskostuum aanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volwassen mensen die al hun geld opsparen om het in 1 week aan zo iets debiels uit te geven.
Ik spaar echt niet een jaar lang geld op om het uit te besteden aan de kermis.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij doet bij de kermis niks anders
Rotterdam, daar heb je het alquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Word nauwelijks gevierd in omgeving Rotterdam geloof ik
je spaar er wel voorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik spaar echt niet een jaar lang geld op om het uit te besteden aan de kermis.
Ging jij nog Beemsterkermis?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik spaar echt niet een jaar lang geld op om het uit te besteden aan de kermis.
Het is meestal iets wat in dorpjes gebeurt hoor. Katholiek feest toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rotterdam, daar heb je het al
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch heb je ook goede momenten als moderator gekend. Vooral als je mensen hard besloot aan te pakken,
Die PM's/DM's aan Fopje en Elan. Wat was ik toch een goede moderator als jouw tekstschrijver .
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Parodie op carnaval ook nog, vier het dan zo als in Brazilië met allemaal mooie vrouwen op praalwagens. Nee hier komt vies dikke Jopie uit Eindhoven in zijn te kleine clownskostuum aan
Nee man, ik spaar echt nooit voor zulke idngen, misschien wel omdat ik altijd geld over heb.quote:
Dit jaar niet geweest helaas. Kijk nog wel of ik Volendam kan pakken, behalve als het zulk shit weer is.quote:
Zal vast wel wat religieus achter schuilen jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is meestal iets wat in dorpjes gebeurt hoor. Katholiek feest toch?
''Den Helder wordt ook wel Nieuwediep genoemd. De inwoners staan als Nieuwediepers of Jutters bekend.''quote:
de hele dag op je zolderkamer zittenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:21 schreef Fok-it het volgende:
Kermisdat is niet veel minder erg hoor
Nooit Volendammer kermis geweestquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dit is wel waar.
[..]
Dit jaar niet geweest helaas. Kijk nog wel of ik Volendam kan pakken, behalve als het zulk shit weer is.
uhquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de hele dag op je zolderkamer zitten
nee dat is leuk
schijnt legendarisch te zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit Volendammer kermis geweest
Wel gezellig op de dijk. Beetje muziek, beetje mensen spotten, beetje drinken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit Volendammer kermis geweest
noobquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep.
[..]
Vanaf dit deel: GC / [GRTD #2833] nummer kopen?
was je nog whoofquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee dat is leuk
Ik heb geen zolderkamerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee dat is leuk
zaterdagquote:
ranja ckerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel gezellig op de dijk. Beetje muziek, beetje mensen spotten, beetje drinken.
hahaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zaterdag
heb zondag drie keer gekotst
ben uit een gloednieuwe broek gescheurd en mijn fiets is stuk
ik drink voortaan minder
zuipfestijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
schijnt legendarisch te zijn
maar valt bijna altijd gelijk met lutjebroeker kermis
en dat is een godenkermis
Volendam is best chillquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel gezellig op de dijk. Beetje muziek, beetje mensen spotten, beetje drinken.
Met wat er doorheen.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zuipfestijn
[..]
Volendam is best chill
Wat een eis om naar een kermis toe te gaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil ook een keer naar één van jullie kermissen maar dan voornamelijk om Pascal te zien optreden.
redeker?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil ook een keer naar één van jullie kermissen maar dan voornamelijk om Pascal te zien optreden.
fortuinquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
hahawaar was je heen?
ik ging met de taxi terug
Dan moet je zeker geen auto gaan kopen. Zeker de brandstof is echt tyfusduur. Dat is echt niet leuk meer. Ik heb een auto en een motor maar ik weet wel dat m'n daily drive gewoon de motor gaat worden omdat die een stuk zuiniger is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:14 schreef Crack_ het volgende:
Maar aan de andere kant weet ik serieus niet hoe ik mn leven volgend jaar moet gaan betalen![]()
![]()
. Al denk ik dat het wel goed komt want kan alitjd nog lenen als het echt zou moeten, maar toch he.
Mkay.quote:
Volgende week is je huis leegquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik blijf brieven van de deurwaarder krijgen voor mensen die hier al vrij lang niet wonen.
Geen fan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een eis om naar een kermis toe te gaan
Gewoon brief terugsturen met nee ik betaal niet grgrquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik blijf brieven van de deurwaarder krijgen voor mensen die hier al vrij lang niet wonen.
Zullen we het houden op ieder zijn ding, en dat dit niet mijn ding is?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen fan?
Wellicht moet ik je zijn grootsheid dan maar doen laten inzien terwijl je aan de sterk aangemaakte ranja zit.
Misschien zie je me wel staan vanaf 2:35quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen fan?
Wellicht moet ik je zijn grootsheid dan maar doen laten inzien terwijl je aan de sterk aangemaakte ranja zit.
Ja, dan ga ik elke dag bij Johannes nasi etenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice niceDan hoor je bij de bende van Groningen?
Ik kreeg ze ook wel eens, toen ik een rekening van de Nuon niet had betaald omdat de Nuon de rekeningen niet doorstuurde naar mijn nieuwe huis. En de nieuwe bewoonster ook niet.quote:
Is voor Surinamers, die brief. Dus hoe zeg ik dat in het Surinaams?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon brief terugsturen met nee ik betaal niet grgr
Dit gaat JanCees of zal ik Pascal zeggen niet leuk vindenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zullen we het houden op ieder zijn ding, en dat dit niet mijn ding is?
Enkel als jij dan nuchter bent
weet nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is voor Surinamers, die brief. Dus hoe zeg ik dat in het Surinaams?
In Suriname wordt er Nederlands gesproken toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is voor Surinamers, die brief. Dus hoe zeg ik dat in het Surinaams?
Dat kan gebeuren, zo blijkt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit gaat JanCees of zal ik Pascal zeggen niet leuk vinden
En deal. Ik houd het wel bij appelsap. Al vind ik het wel een sterke test van je om mijn Pascal 'act' door te prikken
Ik moet nog douchen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
Ik moet echt eerder uit bed komen
ik heb al wel gedouchtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet nog douchen.En mijn zusje zou opschieten, maar die is nog niet klaar. Gvd.
Ja, maar allemaal van die slang woorden er tussendoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In Suriname wordt er Nederlands gesproken toch?
[..]
Dat kan gebeuren, zo blijkt.
Dat vond ik ook al
Nog niet gedoucht? Viespeukquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet nog douchen.En mijn zusje zou opschieten, maar die is nog niet klaar. Gvd.
Pics van je douchequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moest je wat uitvoeren dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb al wel gedoucht
maar nog niet echt wat uitgevoerd verder
Moeten ze maar fatsoenlijk Nederlands spreken. En anders het land uit xDquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar allemaal van die slang woorden er tussendoor
Nee.quote:[..]
Nog niet gedoucht? Viespeuk
Mijn douche is niet zo mooi, helaas.quote:
ja de was ophangen en stofzuigenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moest je wat uitvoeren dan?
[..]
Moeten ze maar fatsoenlijk Nederlands spreken. En anders het land uit xD
[..]
Nee.En daar ga ik nu verandering in brengen.
[..]
Mijn douche is niet zo mooi, helaas.
Ik weet zeker dat ik het lang voor je kan volhouden. Pascal zou het slechts extra gezelliger makenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren, zo blijkt.
Dat vond ik ook al
Racist. Alsof elke Surinamer slangtaal in hun formele brieven zou verwerkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar allemaal van die slang woorden er tussendoor
Dag amoebaquote:
en stofzuigen is in principe zo gedaan. Tenzij heel je huisquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja de was ophangen en stofzuigen
maar de was heb ik wel gedaan
Ik ben benieuwd, Lr. Ik zou zeggen zoek een kermis uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik het lang voor je kan volhouden. Pascal zou het slechts extra gezelliger maken.
Waardoor we uiteindelijk samen een optreden uitzitten zonder er echt behoefte aan te hebben. Dit plan heeft duidelijk nog wat verfijning nodig
heel het huis jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dag amoeba
Wel redelijk, daar?
[..]
en stofzuigen is in principe zo gedaan. Tenzij heel je huis
[..]
Ik ben benieuwd, Lr. Ik zou zeggen zoek een kermis uit.
Jouw plan, breng jij de verfijning maar.
Het is jammer dat Nicki Minaj geen rol in een film heeft atm,
Goede compromis.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heel het huis ja![]()
doe de gang en de trap wel
Gewoon doen johquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Zal ik solliciteren voor KLB mod? Ben al half blauw
Om te vragen of ze je account verwijderen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
Misschien ook maar mailtje sturen
had je een nieuw speeltje besteldquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:17 schreef Fylax het volgende:
M'n pakketje is verdomme nog steeds niet binnen
laptopadapterquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had je een nieuw speeltje besteld![]()
?
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Om te vragen of ze je account verwijderen?
opladen :$$quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat doe jij daar nou weer mee. :s :$$$
Vanochtend belde hier iemand aan maar ik lag nog half te slapen en toen zat in de brievenbus een briefje. Toen moest ik op internet aangeven wanneer ik wilde dat ze weer langskwamen alleen stond daar dat het pakketje voor een heel ander adres was. En het was inkt, waarbij ik me niet kan voorstellen dat iemand van ons dat besteld heeft. De bezorger had wel mijn achternaam op het briefje geschreven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:17 schreef Fylax het volgende:
M'n pakketje is verdomme nog steeds niet binnen
Lol raarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vanochtend belde hier iemand aan maar ik lag nog half te slapen en toen zat in de brievenbus een briefje. Toen moest ik op internet aangeven wanneer ik wilde dat ze weer langskwamen alleen stond daar dat het pakketje voor een heel ander andres was. En het was inkt, waarbij ik me niet kan voorstellen dat iemand van ons dat besteld heeft. De bezorger had wel mijn achternaam op het briefje geschreven.
Spannend.
Je wordt erin geluisdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vanochtend belde hier iemand aan maar ik lag nog half te slapen en toen zat in de brievenbus een briefje. Toen moest ik op internet aangeven wanneer ik wilde dat ze weer langskwamen alleen stond daar dat het pakketje voor een heel ander adres was. En het was inkt, waarbij ik me niet kan voorstellen dat iemand van ons dat besteld heeft. De bezorger had wel mijn achternaam op het briefje geschreven.
Spannend.
De Groningse maffia met hooivorken en fakkels.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Straks staat de maffia hier op de stoep :s
ja er is wel een trucje dat iemand wat op jouw adres besteld enzo en zeg5 dan oeps verkeerd adres ik kom t ff ophalen en jij geeft hem t pakketje en even later vraagt t bedrijf aan jou waar t geld blijft omdat er niet betaald isquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Straks staat de maffia hier op de stoep :s
het*quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja er is wel een trucje dat iemand wat op jouw adres besteld enzo en zeg5 dan oeps verkeerd adres ik kom t ff ophalen en jij geeft hem t pakketje en even later vraagt t bedrijf aan jou waar t geld blijft omdat er niet betaald is
Wellicht maar beter ook. Als ik niet oppas heb ik straks enkel oog voor Nicki. Dat heb jij al een keer moeten meemaken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, Lr. Ik zou zeggen zoek een kermis uit.
Jouw plan, breng jij de verfijning maar.
Het is jammer dat Nicki Minaj geen rol in een film heeft atm,
Lutjebroekquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een overdaad aan kermissen overigens
http://kermisdata.nl/?Provincie=Noord-Holland
Over een maand is die onzin dus hierquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht maar beter ook. Als ik niet oppas heb ik straks enkel oog voor Nicki. Dat heb jij al een keer moeten meemaken.
Laten we als compromis eerst maar eens naar de C. Ronaldo film gaan bij het uitkomen ervan. Hij spande zijn spieren niet voor niks extra aan tijdens de CL-finale
Wat een overdaad aan kermissen overigens![]()
http://kermisdata.nl/?Provincie=Noord-Holland
Ene Mental Theo komt alquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je Pascal niet vragen of hij daar optreedt?
Lattenbodem is wel wat veiliger.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:21 schreef supersof het volgende:
moet je per se een lattenbodem hebben of is die middenbalk ook al genoeg
Lattenbodem is wel handig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:21 schreef supersof het volgende:
moet je per se een lattenbodem hebben of is die middenbalk ook al genoeg
Hallo Amoebe.quote:
Wat voor bed heb je dan?quote:
nou ik wil ikea bed halen maar zie net op de site dat ze in duiven op zijnquote:
Daar kwam ik net nog langs. A12 net voorbij knooppunt Waterberg richting OBERHAUSENquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:27 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ik wil ikea bed halen maar zie net op de site dat ze in duiven op zijn![]()
maar wil graag de brusali
zo zo leuk hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Daar kwam ik net nog langs. A12 net voorbij knooppunt Waterberg richting OBERHAUSEN
Duiven in je bed?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:27 schreef supersof het volgende:
[..]
neequote:
Ik was daar zaterdag nog.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:27 schreef supersof het volgende:
[..]
had al linkje gepost!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was daar zaterdag nog.
Even kijken welke de brusali is.
50 euro???quote:
Geef me geld dan.quote:
is die maar 50 euro danquote:
Wat dat betreft kan je beter een paar ballonnen bij de Action halenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:31 schreef supersof het volgende:
zit te kijken voor een ballonvaart voor mijn ouders' verjaardag
is gewoon 135 euro p.p.
Ja, ik zat al te kijken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:30 schreef supersof het volgende:
[..]
had al linkje gepost!
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S99930536/
helemaal nietquote:
Ik ben niet single, dus daten zou een beetje vreemd zijn.quote:
neequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik zat al te kijken.Kun je voor zo'n kleine kamer niet beter een Hemnes slaapbank oid nemen? Die kun je uitklappen tot tweepersoons als het nodig is. Maar die neemt dus niet zoveel plek in.
Oké.quote:
ja en het gaat goed passenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.Weet je al hoe je de kamer in gaat delen?
Waarom ben jij geen singlequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet single, dus daten zou een beetje vreemd zijn.
Je moet die tweede pakken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
helemaal niet
140x200 is 99.95
met lattenbodem is gelijk in de 200
ohjaquote:
Ik ben benieuwd.quote:
Echte vrouw hè, meteen oog voor decoratiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:35 schreef supersof het volgende:
heb mooi kussen gehaald bij de action en nog wat decoratie spulletjes
kaarsjes enzo
Omdat iemand graag een relatie met mij wil.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S89889561/
Met spijlen voor je handboeien.
ik heb nu zo'n bed met spijlen en zijn godse irritant want ik slaap heel wild en eindig dan met mijn hoofd tussen een van die spijlen en als ik wakker word en omhoog ga stoot ik mijn hoofdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
die heeft xcachet maar dan in een persoonsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
tuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echte vrouw hè, meteen oog voor decoratie
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nu zo'n bed met spijlen en zijn godse irritant want ik slaap heel wild en eindig dan met mijn hoofd tussen een van die spijlen en als ik wakker word en omhoog ga stoot ik mijn hoofd![]()
en je kan niet lekker je kussen er tegen aanleggen om rechtop te zitten
Ook met handboeien?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die heeft xcachet maar dan in een persoons
boxpspringsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad. En toch jaren zulke bedden gehad. Maar nu heb ik een boxspring. Dat slaapt echt goddelijk. Maar geen spijlen meer.
genoeg andere objecten om je handboeien aan vast te makenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad. En toch jaren zulke bedden gehad. Maar nu heb ik een boxspring. Dat slaapt echt goddelijk. Maar geen spijlen meer.
waarom neem je die niet mee dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice.quote:
Aan bed vind ik altijd wel tof.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
genoeg andere objecten om je handboeien aan vast te maken
Wat neem ik niet mee?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:38 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom neem je die niet mee dan?
geil hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Aan bed vind ik altijd wel tof.
Picsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice.
[..]
je boxspringquote:
Het kan wel wat hebben ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Schattig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:39 schreef supersof het volgende:
omg je kan huwelijksaanzoek regelen met een ballonvaart
quote:
Waar staat dat ik die niet meeneem?quote:
Maar wat zijn je andere suggesties dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het kan wel wat hebben ja.
Ze in je kont stoppen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat zijn je andere suggesties dan?
Spannend.quote:
Oh ja ik zie hetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Komt uit Grootebroek zover ik weet
Je hebt jezelf een te Grootebroek aangemetenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh ja ik zie het
godver, heeft iemand tegen me gelogen
je zegt dat je een bed met spijlen gaat kopen en je boxspring meeneemt. wat is he tnouquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Schattig.
[..]
[..]
Waar staat dat ik die niet meeneem?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt jezelf een te Grootebroek aangemeten
wie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh ja ik zie het
godver, heeft iemand tegen me gelogen
Whatever floats your boat.quote:
Ik zei niet dat ik een bed met spijlen ging kopen, maar dat ik jaren zulke bedden heb gehad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
je zegt dat je een bed met spijlen gaat kopen en je boxspring meeneemt. wat is he tnou
oooooh sorryquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik een bed met spijlen ging kopen, maar dat ik jaren zulke bedden heb gehad.
Nee. Was een grapje naar jou toe.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:46 schreef supersof het volgende:
[..]
oooooh sorry
ik dacht dat je die ging kopen
toppiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:44 schreef supersof het volgende:
heb het perfecte cadeau voor mijn ouders gevonden
http://www.bongo.be/nl/ca(...)ign=gen&network=ttbe
Ja ik heb ook al het perfecte hotel gevondenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:48 schreef Adames het volgende:
[..]
toppie
aanrader is wel om eigenlijk zo mín mogelijk keus over te laten, dus blik op de kalender en dan in een vrij weekend alvast zo'n hotel boeken. door die keuzes van welk hotel en welk weekend stellen veel mensen het vaak nog een jaar uit.
toppie, welk hotel/waar?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik heb ook al het perfecte hotel gevondenen ik ga gewoon zo ver vooruit plannen (november ofzo) dat ze dan wel moeten kunnen
doe vakantieveilingenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:44 schreef supersof het volgende:
heb het perfecte cadeau voor mijn ouders gevonden
meh, niet echt leuke dingen en altijd mensen die meer biedenquote:
ja maar dat is geen hotel toch, alleen een hotelbon om uit 10 hotels te kiezenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
doet de link het?
http://www.origineelcadeau.be/voor-wie/ouders/quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:51 schreef Adames het volgende:
nu je erover begint. moet ook nog een cadeau hebben voor mijn ouders. heb alleen geen idee wat.
helaas geen weekend weg, dat hebben ze al 10 keer per jaar.
oh ehm hotel Kasteel Daelenbroeck - Hampshire Classicquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:51 schreef Adames het volgende:
[..]
ja maar dat is geen hotel toch, alleen een hotelbon om uit 10 hotels te kiezen
valt wel mee, paar uurtjes naar de aflopende veilingen kijken. met een beetje bod heb je er wel zo een.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:51 schreef supersof het volgende:
[..]
meh, niet echt leuke dingen en altijd mensen die meer bieden
nu weet ik zeker dat het kan
maar dit is het perfecte cadeauquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:52 schreef Adames het volgende:
[..]
valt wel mee, paar uurtjes naar de aflopende veilingen kijken. met een beetje bod heb je er wel zo een.
toppiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:52 schreef Tjacka het volgende:
frank de boer is geboren in hoorn
maar hij woonde in zijn jeugdjaren aan de esdoornlaan in grootebroek
meinweg is erg mooi jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:52 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ehm hotel Kasteel Daelenbroeck - Hampshire Classic
wees blijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
voor familieweekend willen mensen naar amsterdam waar ik zo vaak kom
Ik jaaaaaaren geleden, voordat mijn ouders gingen scheiden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:55 schreef supersof het volgende:
ik heb nog nooit familieweekend gehad
ik wil liever naar een stad waar ik nooit kom zoals nijmegen of groningenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:55 schreef Adames het volgende:
[..]
wees blij
ik zat vorig jaar in Baarlo
![]()
wij doen het alleen met de neven en nichten omdat we elkaar anders nooit zienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:55 schreef supersof het volgende:
ik heb nog nooit familieweekend gehad
zou best wel een keer willen eigenlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik jaaaaaaren geleden, voordat mijn ouders gingen scheiden.
Ik zei tegen mijn nicht op een bruiloft ooit tot over 20 jaarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:57 schreef supersof het volgende:
mijn neef zei op de verjaardag van mn opa paar weken geleden toen hij weg ging: tot volgend jaar
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:57 schreef supersof het volgende:
mijn neef zei op de verjaardag van mn opa paar weken geleden toen hij weg ging: tot volgend jaar
hoezoquote:
hoi LBquote:
JRquote:
Sofquote:
mijn neef zei dat blindequote:
wie is er zo kleinquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:59 schreef Adames het volgende:
Is een ballonvaart wel leuk als je 1 meter 64 bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |