meinweg is erg mooi jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:52 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ehm hotel Kasteel Daelenbroeck - Hampshire Classic
wees blijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
voor familieweekend willen mensen naar amsterdam waar ik zo vaak kom
Ik jaaaaaaren geleden, voordat mijn ouders gingen scheiden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:55 schreef supersof het volgende:
ik heb nog nooit familieweekend gehad
ik wil liever naar een stad waar ik nooit kom zoals nijmegen of groningenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:55 schreef Adames het volgende:
[..]
wees blij
ik zat vorig jaar in Baarlo
![]()
wij doen het alleen met de neven en nichten omdat we elkaar anders nooit zienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:55 schreef supersof het volgende:
ik heb nog nooit familieweekend gehad
zou best wel een keer willen eigenlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik jaaaaaaren geleden, voordat mijn ouders gingen scheiden.
Ik zei tegen mijn nicht op een bruiloft ooit tot over 20 jaarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:57 schreef supersof het volgende:
mijn neef zei op de verjaardag van mn opa paar weken geleden toen hij weg ging: tot volgend jaar
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:57 schreef supersof het volgende:
mijn neef zei op de verjaardag van mn opa paar weken geleden toen hij weg ging: tot volgend jaar
hoezoquote:
hoi LBquote:
JRquote:
Sofquote:
mijn neef zei dat blindequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |